Ja Gerard mag wel even adem halenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Trekt die Fransoos weer uit de rivier.
Que???
Allemaal leuk en aardig, maar de volgende keer steun ik je pas als je minimaal 3 uur stabiel bentquote:
Mazzelaarquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:48 schreef Shii het volgende:
Volgens mij is het ook een hele sympathieke vent. Ik heb jaren terug eens een interview met hem gezien en was onder de indruk. Toen ben ik 'm gaan volgen op Facebook. Maar ja, ik zit niet meer zo vaak op Facebook dus weet niet hoe het nu met 'm gaat eigenlijk.
Heel lang geleden dat ik dat nummer hoordequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:48 schreef Shii het volgende:
Volgens mij is het ook een hele sympathieke vent. Ik heb jaren terug eens een interview met hem gezien en was onder de indruk. Toen ben ik 'm gaan volgen op Facebook. Maar ja, ik zit niet meer zo vaak op Facebook dus weet niet hoe het nu met 'm gaat eigenlijk.
moeilijk verstaanbaar, maar het gaatquote:
Terwijl ik het telefoonnummer uit mijn hoofd kenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
moeilijk verstaanbaar, maar het gaat
Lit it jo smeitsje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Hapt nog wat koude schotel weg
Soms voegt de Franse taal ook echt iets toe aan het gevoel van een nummer vind ik. Mooie taal wat dat betreft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel lang geleden dat ik dat nummer hoorde
Vind het wel altijd grappig dat die Fransen echt nog hun best doen om de traditie in ere te houden met fraaie liedjes produceren hoor.
Vergeet Cry baby niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |