SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja maar echtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende: [..] Echt een pieppieppiepklein stipje op Buienradar, alleen boven jouw huis
![]()
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie nog die dag dat het 41 graden was.
In 2019 toen? Volgens mij heb ik toen ook gewoon buiten gelopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie nog die dag dat het 41 graden was.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 2019 toen? Volgens mij heb ik toen ook gewoon buiten gelopenWas wel een bijzonder sfeertje toen ik door het centrum liep, er was helemaal niemand op straat, er reed geen auto niks. En dan over de centrumspeakers met zo'n kraakje Mambo No. 5. Voelde alsof ik in een soort Fallout liep
Ja dat was gewoon een uniek sfeertje, zo'n moment dat alles perfect samenvalt, zo'n moment dat je maar eens in de paar jaar hebtquote:
Maar vrijwilliger buiten lopen in die hittequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon een uniek sfeertje, zo'n moment dat alles perfect samenvalt, zo'n moment dat je maar eens in de paar jaar hebt
Duitsland dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Als ik zo naar buienradar kijk geldt die code geeloranjepaarsblauw alleen voor Groningen enzo.
Hier is het nu wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vrijwilliger buiten lopen in die hitte
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga met 35 graden ook wandelen, ik heb wel meer afwijkingen
Valt altijd weer tegenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Als ik zo naar buienradar kijk geldt die code geeloranjepaarsblauw alleen voor Groningen enzo. En Drenthe.
"Over vijf minuten is het droog"quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
Melding van buienalarm dat het in Zwaag over 5 minuten weer droog wordt.
Ja ok thanks maar het regende niet?
Het laatste gedeelte klopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
Hier ook al de hele dag, maar geen spatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
Ja regende het maar eventjes flinkquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Over vijf minuten is het droog"
"Oh, regende het dan?"
Ben jij het?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:58 schreef UitStraling het volgende:
Constant een helikopter boven mijn hoofd, die ontsnapte tbs'er zit hier dus waarschijnlijk ergens.
Ik weet niet hoe jij eruit zietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te lezen is het een malle pantyneger.
Of de trein pakkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen snel rennen.
Wel lekker koel zijn laatste momentjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
Gister vloog hier een traumaheli heen en weer. Was iemand op het dak van de ijsbaan aan het werk en die is door het dak gezakt.
Las vanmorgen dat hij is overleden
Ik las eerst door het ijs gezakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
Gister vloog hier een traumaheli heen en weer. Was iemand op het dak van de ijsbaan aan het werk en die is door het dak gezakt.
Las vanmorgen dat hij is overleden
Peter Koelewijn vindt hier dingen van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik las eerst door het ijs gezakt.
Moet je al op een dak werken met vreselijke hitte is dat de dag des doods ook nog.
25 juli 2019 dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 2019 toen? Volgens mij heb ik toen ook gewoon buiten gelopenWas wel een bijzonder sfeertje toen ik door het centrum liep, er was helemaal niemand op straat, er reed geen auto niks. En dan over de centrumspeakers met zo'n kraakje Mambo No. 5. Voelde alsof ik in een soort Fallout liep
Dat is misschien een eenvoudige, maar in veel gevallen - zeker waar machines bij betrokken zijn - krijg je daarna ook nog een heel deel onderzoek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat vind ik altijd ze dom hé? Bij elk ongeval staat er : “de exacte oorzaak is onbekend en wordt onderzocht door de arbeidsinspectie”
En dan hoor je nooit meer iets van.
Ze hebben gelijk gezien wat er ongeveer is gebeurd. Door een dakraam heen gevallen. Losse damwandbeplating. Wit dak en door schittering misschien slecht kunnen zien.
Als ze dat nou direct melden weten andere dakmensen ditect de risico’s. Dit heeft zo geen zin.
Vakman pur sang
Dat was een paar dagen toen zelfs. En in '22 is het ook nog een dag 40+ geweest./quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben die dag van 40+ helemaal vergeten
Zou ook bij god niet meer weten waar ik was die dag.
'22 weet ik nog wel, toen zat ik hier langzaam dood te gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was een paar dagen toen zelfs. En in '22 is het ook nog een dag 40+ geweest./
Zal jou eens in een centrifuge gooienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:19 schreef Ama het volgende:
Tijd voor een ijsje terwijl ik wacht op de wasmachine.
👀quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal jou eens in een centrifuge gooien
Klopt, 22 herinner ik me nog in zoverre dat ik in Portugal zat toen en het daar aanmerkelijk koeler wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was een paar dagen toen zelfs. En in '22 is het ook nog een dag 40+ geweest./
Dat is ook wel bijzonder hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is misschien een eenvoudige, maar in veel gevallen - zeker waar machines bij betrokken zijn - krijg je daarna ook nog een heel deel onderzoek.
Zijn ook genoeg bedrijven die het niet zo nauw nemen met regelgeving en daar dan ook nog mee wegkomen. Ken hier in de buurt wel aantal voorbeelden.
Veel te warm joh, moet je die eerst opblazen enzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, in Vlinder... rawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
In tegenstelling tot jouw BMW, is mijn vrouw echt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel te warm joh, moet je die eerst opblazen enzo.
Kaas met verse maden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:37 schreef Ama het volgende:
Sad ze konden geen Duits brood vinden. Maar heb wel weer lekkere beleg.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:36 schreef Xilia het volgende:
Sjezus https://www.hln.be/buiten(...)prostituee~acf7fc4f/
moeder had geen begrip voor haar verloofdequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:36 schreef Xilia het volgende:
Zeg dat ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeder had geen begrip voor haar verloofde
hmm... nou dat zou meteen exverloofde zonder bezoekregeling zijn
Nou iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeder had geen begrip voor haar verloofde
hmm... nou dat zou meteen exverloofde zonder bezoekregeling zijn
en slakken, die zo heerlijk slijmerig door je strot glijden!quote:
Heerlie de peerlie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en slakken, die zo heerlijk slijmerig door je strot glijden!
Ben wel benieuwd wat z'n verloofde niet snapte, dat ie het kind in de auto liet zitten of dat ie lag te pompen op een hoer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:36 schreef Xilia het volgende:
Het is een wat vreemde reactie wel ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat z'n verloofde niet snapte, dat ie het kind in de auto liet zitten of dat ie lag te pompen op een hoer.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh code oranje voor Overijssel. Nou, we schrijven het op
Da's niet erg, die is met een slordige 91.000 stapjes zo weer in veiligheidquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
@:gianni61 wordt zo te zien nu wel gesloopt door het onweer
Hier ook, maar er staat nu gelukkig wel een stevige wind om even lekker het huis te luchtenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:04 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg hier pas morgenochtend lichte regen
Nog geen druppel gevallen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
@:gianni61 wordt zo te zien nu wel gesloopt door het onweer
zoals het er naar uitziet ik ook morgen pasquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:04 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg hier pas morgenochtend lichte regen
Oh, ondanks dat het allemaal vol staat met onweer op buienradarquote:
Vandaag zijn er gegrilde dimmyvoetjes met risotto en garnalenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
Dutje gedaan en ging automatisch strekken.
Nou dat hebben we geweten. Godnondeju![]()
Hmmm.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaag zijn er gegrilde dimmyvoetjes met risotto en garnalen
Ja,hier gaat het vrij vlot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Wel kut als je nu in Ede zou wonen, overal koelt het af behalve daar
[ link | afbeelding ]
Nou het is hier maar 1° kouder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik hoor wel gerommel en het is donker, maar wel nog droogquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ondanks dat het allemaal vol staat met onweer op buienradar
Gelukkig heb ik een jasje meequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je verward me met 4BE.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw BMW, is mijn vrouw echt.
Ben je nu bont en blauwquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sir hiss heeft me vandaag in elkaar geslagen
Afhakken net boven de knie graag en zeggen dat ik een MWO heb verdiendquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaag zijn er gegrilde dimmyvoetjes met risotto en garnalen
Ja maar hij komt ook nog voor jou vanwege slangenmoordquote:
Die BMW is ook gewoon echt hoorquote:
ah, het flex uurtje is aangebrokenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
overigens, ik heb AIRCO, dus geen last
aahahahahhahahahaaaaaaaaaaaa!!!
Team aircoquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb een kopje theequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hier is het alleen een warme deken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt nu wel ineens een pak donkere wolken als een deken over Deventer heen vanuit het oosten. En het gaat waaien. Huuuuu
Hier gaat wel serieus vocht vallen zo te zien. Maar pas over anderhalf of 2 uurquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het alleen een warme deken.
K had toch alleen een waarschuwing gehadquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja maar hij komt ook nog voor jou vanwege slangenmoord
Met dit weer en onstabiele lucht kan het ook over 5 minuten al losgaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier gaat wel serieus vocht vallen zo te zien. Maar pas over anderhalf of 2 uur
ja, maar je mag daarom NIET zonnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K had toch alleen een waarschuwing gehad
Ja ik las iets over bizar hoog dauwpunt en zo. Nou laat maar zienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dit weer en onstabiele lucht kan het ook over 5 minuten al losgaan
Deventer stopt met bestaan op 13-08-2024 22:35.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier gaat wel serieus vocht vallen zo te zien. Maar pas over anderhalf of 2 uur
*like gegevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ijscobord aan de overkant is al omgewaaid![]()
Volg mij voor meer blogs van de apocalyps!
Je Britney Spears rugzakje staat al klaar in de gang hè?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het ijscobord aan de overkant is al omgewaaid![]()
Volg mij voor meer blogs van de apocalyps!
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je Britney Spears rugzakje staat al klaar in de gang hè?
De helse toch door de woestenijen en helse beproevingen waarvan slecht een enkeling terugkeertquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMaar dat is omdat ik morgen naar kantoor ga
Komt het goed uit dat ik niet naar het strand konquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, maar je mag daarom NIET zonnen
Ja net nog niks en ineens staat de radar wel weer vol buien. Raar weer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt nu wel ineens een pak donkere wolken als een deken over Deventer heen vanuit het oosten. En het gaat waaien. Huuuuu
de voor en achterdeur staan inderdaad lekker wijd open nu.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hitte is weg buiten. graadje of 20-22 nog. Lekkerdepekker.
Is niet raar, de atmosfeer ligt omgekeerd boven Nederland momenteel en heeft maar een klein zetje nodig om explosief goed te draaien en compleet leeg te lopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja net nog niks en ineens staat de radar wel weer vol buien. Raar weer.
Ga je ook nog kleine vlindertjes maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
VLINDER IS LEKKERRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ook nog kleine vlindertjes maken?
Heeft ze zilt dameszweet onder de tietjes nu?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
VLINDER IS LEKKERRRRRRRRRRRRRRR
HEUHEUquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:35 schreef Nizno het volgende:
de voor en achterdeur staan inderdaad lekker wijd open nu.
Hupsen er straks allemaal rupsen rondquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je ook nog kleine vlindertjes maken?
Nou nouquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
de voor en achterdeur staan inderdaad lekker wijd open nu.
horquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Er waaien allemaal blaadjes naar binnen
Gaat dat een beetje met je houten been?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet minder drinken denk ik. Moet alweer plassen
Bedankt Gerrit. Hoe is het met je rivier warmtepompen bron?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet raar, de atmosfeer ligt omgekeerd boven Nederland momenteel en heeft maar een klein zetje nodig om explosief goed te draaien en compleet leeg te lopen.
Ik kan gelukkig staanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat dat een beetje met je houten been?
Niets zo lekker als staand pissen, zwierezwaaien like a wild lionquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat je daar ooit nog eens blij om zou zijn
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat je daar ooit nog eens blij om zou zijn
Hier?quote:
hoiquote:
Zou het niet weten. Ik ben al blij als ik niet op m'n eigen broek of schoenen plas in het bosquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets zo lekker als staand pissen, zwierezwaaien like a wild lion
Heb je geen plastuit?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Ik ben al blij als ik niet op m'n eigen broek of schoenen plas in het bos
Heb je niet zo'n hippe plastuit?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Ik ben al blij als ik niet op m'n eigen broek of schoenen plas in het bos
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben al blij als ik niet op m'n eigen broek of schoenen plas in het bos
Ja of dat je denkt "ik vat 'em eens los vandaag" en dat je ineens het plafond raakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is Buda met zijn budacondaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Maar US heeft natuurlijk een stierenzwans van twee meter en dan gaat dat een beetje anders, gewoon
Ik ook hoor,quote:
herkenbaar..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Maar US heeft natuurlijk een stierenzwans van twee meter en dan gaat dat een beetje anders, gewoon
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
herkenbaar..Huh, jij ook al? Ik dacht dat dit echt super simpel was, staand plassen als manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel irritant plassen.
Ohaiquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Was een nachtje op kamp. Nu echt kapot.
Was het leuk? En snel slapen dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Is het ook, voor echte mannen, zelfs met zes bier op en mijn handen op mijn rug pis ik menig eik dwars doormidden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, jij ook al? Ik dacht dat dit echt super simpel was, staand plassen als man
in theorie wel ja, in praktijk not so much viel mij op..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat wel zo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoi!quote:
Ja maar mijn hoofd is nog te vol ofzo om te kunnen vertellen wat er precies allemaal leuk was maar het was wel fantastisch.quote:
Maar jij weet zo veel niet dus dat vinden wij helemaal niet raar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Maar ok serieus, ik wist niet eens van het bestaan af van zittend pissende mannen.
dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonderquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij weet zo veel niet dus dat vinden wij helemaal niet raar.
wilikookquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:20 schreef Ama het volgende:
Het gaat hier wel lekker te keer. Veel wind, onweer.
hij is gewoon een beetje speciaal?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder
Ik was laatst aan het pissen bij een tankstation met een koffiebeker tussen mijn tanden en een telefoon tussen wang en schouder (lange prater ad telefoon) en bij het weglopen keek zo’n vent me grappig aan. Was me zelf niet zo bewust van wat ik ah doen was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het ook, voor echte mannen, zelfs met zes bier op en mijn handen op mijn rug pis ik menig eik dwars doormidden.
Lijkt me gewoon een afwijking maar goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij weet zo veel niet dus dat vinden wij helemaal niet raar.
en heeft een frikandelquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is gewoon een beetje speciaal?
Ik ook niet, echt niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Maar ok serieus, ik wist niet eens van het bestaan af van zittend pissende mannen.
ben foto's aan 't makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:27 schreef Ama het volgende:
https://imgur.com/a/uK128qZ even een kort filmpje gemaakt.
Stroboscoop onweerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:27 schreef Ama het volgende:
Ik vind dat soort vrouwen extreem onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook niet, echt niet.
Waren een keer in zo’n kut huis op een vakantiepark met fam. Zegt mijn schoonzus “jij zit toch wel?”
Ja om te schijten.
“Maar anders zit je toch ook wel?”
Euh haha nee waarom?
“Nou dan zit alles onder de sputters”
Nee echt niet wie doet dat nou?
“Nou mijn …. doet dat nu ook”
Wanneer staat zijn ombouw gepland dan?
“Nee is niet grappig, jij moet ook zitten”
Nee echt niet, dat bepaal jij toch niet?
En zo kwam ik daar achter..
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:27 schreef Ama het volgende:
We zitten inmiddels op 1 lijn en ze weet nu dat ze niet aan mijn kop moet zeuren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat soort vrouwen extreem onaantrekkelijk.
Jij hebt een kleine mobiele airco.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Los heeft een kleine pp en is derhalve onzeker over zijn mannelijkheid, dit uit zich in rare rants als deze.
Ik heb een beeld.
Wanneer kom je die airco van 1500 plaatsen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt een kleine mobiele airco.
Waarom begint iedereen over mijn Pipo als het over anti-flair achtige onderwerpen gaat? Fles zegt dat ook altijd.
Vraag mijn vriendin maar hoe de status is daar in omtrent.
Heb bij de meest slappen stand iig geen last dat ik over mijn schoenen plas.![]()
O die wil ik ook wel. En een ketel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer kom je die airco van 1500 plaatsen?
Ooh je was series, aanbod geldt nog ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer kom je die airco van 1500 plaatsen?
Als meerdere mensen dat opvalt, zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt een kleine mobiele airco.
Waarom begint iedereen over mijn Pipo als het over anti-flair achtige onderwerpen gaat? Fles zegt dat ook altijd.
Vraag mijn vriendin maar hoe de status is daar in omtrent.
Heb bij de meest slappen stand iig geen last dat ik over mijn schoenen plas.![]()
Fluitketel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die wil ik ook wel. En een ketel.
Jij en Fles?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als meerdere mensen dat opvalt, zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Met de bso kids?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn wcvloer/ik kan het wel waarderen als de meeste mannen hier gewoon gaan zitten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoor ook wel vaker over zittende plassende mannen. Ikzelf blijf gewoon staan
Nou het is wel een interessante prijs, weet alleen niet of ik het dan in de woon- of slaapkamer zou moetenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooh je was series, aanbod geldt nog ja.
Heb jij wel regen?quote:
Kun je er geen 2 laten installeren op 1 buitenunit? Daar hadden wij laatst een offerte voor gekregen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het is wel een interessante prijs, weet alleen niet of ik het dan in de woon- of slaapkamer zou moeten
Ik heb het een tijdje gemoeten toen mijn buik aan gruzelementen lag. Toen kon ik er ook lastig druk op zetten, ook omdat er 2 maanden zo slang in mijn piel had gehangen. Maar kon toen sowieso niet lang staan, moest ook op een stoel douchen. Thuis doe ik het nog wel (scheelt een hoop gepoets van de muren), maar anders ook gewoon staand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoor ook wel vaker over zittende plassende mannen. Ikzelf blijf gewoon staan
Hoor je hier ook wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:27 schreef Ama het volgende:
Hier een beetje miezerquote:
Dat is nog nooit gebeurd maar kan hem niet echt gebruiken nu.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks stroomt je wc over
maandverband?quote:
Dat weet ik niet, ik ben niet de installatie-expert hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je er geen 2 laten installeren op 1 buitenunit? Daar hadden wij laatst een offerte voor gekregen.
Oh ja, @Lospedrosaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ben niet de installatie-expert hier
Nee er mist een komma, het is 'kut, afvoer' en niet 'kutafvoer'quote:
Dus minder stress waardoor je langer leeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:41 schreef FreshFruit het volgende:
Zittend plassen is beter voor je prostaat en geen gezeik van je partner over spetters.
Zowel alle slaapkamers als de huiskamer, is ook goed voor je carrière, komt een ander suf en slaperig op het werk na een warme plaknacht en jij komt binnenspringen als Thor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ben niet de installatie-expert hier
Win/win.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus minder stress waardoor je langer leeft
Kan wel maar 2 enkele is goedkoper dan 1 multisplit met 2 binnenunitsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je er geen 2 laten installeren op 1 buitenunit? Daar hadden wij laatst een offerte voor gekregen.
En dan ook nog zonnepaneeltjes erbij zodat het gas er ook vanaf kan en dan ben ik lekker groenig bezigquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zowel alle slaapkamers als de huiskamer, is ook goed voor je carrière, komt een ander suf en slaperig op het werk na een warme plaknacht en jij komt binnenspringen als Thor.
Ja wat jij wil!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het is wel een interessante prijs, weet alleen niet of ik het dan in de woon- of slaapkamer zou moeten
Mooi hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is echt een minuut geleden: https://imgur.com/a/4DmwCXU
Jammere is wel dat het boven allemaal nog enkel glas in matige kozijntjes is, dus daar zal die het wel zwaar mee hebben op dagen als vandaag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat jij wil!
Zit de slaapkamer op de 1e?
Vaak als je boven koelt, de hele dag aanlaten en de deuren naar beneden open dan koelt het op de bgg zo 7-8C af.
Maar 2 is beter natuurlijk.
Dan moet je dat ding al op een overloop neerhangen. Kun je beter gewoon de ruimtes koelen die je echt wil koelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wat jij wil!
Zit de slaapkamer op de 1e?
Vaak als je boven koelt, de hele dag aanlaten en de deuren naar beneden open dan koelt het op de bgg zo 7-8C af.
Maar 2 is beter natuurlijk.
Jaloersquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier begint het ook opeens spontaan te flitsenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:50 schreef Nizno het volgende:
hier kwam net de eerste verdwaalde flits aanzetten... geen gerommeldebommel
hier is het nog steeds rustigquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Gaat hier ook gelijk op standje stroboscoop
Vooral heel erg veel geflits, weinig gedonder of regenquote:
mijn camera liep vastquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je dat ding al op een overloop neerhangen. Kun je beter gewoon de ruimtes koelen die je echt wil koelen.
Oh wow.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat zeker; met een paar graden verschil en minder luchtvochtigheid scheelt het al een boel. En als ik dat ding dan de hele nacht laat draaien dan verbruikt het ook niet zo gek veel enkel op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar ik zeg altijd, voel eens buiten wat een bak aan warmte je wegblaast, echt dat scheelt enorm met geen airco.
En juist tijdens warmte dag en nacht aanlaten dan zakt de “koude lucht” wel naar beneden.
Dus voor een kleine knip, boven eentje van 3,5Kw scheelt al enorm.
Ontdek hier de belevingswereld van een toeschouwer. Kruip in zij.mn hoofd en laat je verassen door alle daagse beslommeringen.quote:
Heb jij op de slaapkamer alleen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat zeker; met een paar graden verschil en minder luchtvochtigheid scheelt het al een boel. En als ik dat ding dan de hele nacht laat draaien dan verbruikt het ook niet zo gek veel enkel op de slaapkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |