SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja maar echtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende: [..] Echt een pieppieppiepklein stipje op Buienradar, alleen boven jouw huis
![]()
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie nog die dag dat het 41 graden was.
In 2019 toen? Volgens mij heb ik toen ook gewoon buiten gelopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:24 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie nog die dag dat het 41 graden was.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 2019 toen? Volgens mij heb ik toen ook gewoon buiten gelopenWas wel een bijzonder sfeertje toen ik door het centrum liep, er was helemaal niemand op straat, er reed geen auto niks. En dan over de centrumspeakers met zo'n kraakje Mambo No. 5. Voelde alsof ik in een soort Fallout liep
Ja dat was gewoon een uniek sfeertje, zo'n moment dat alles perfect samenvalt, zo'n moment dat je maar eens in de paar jaar hebtquote:
Maar vrijwilliger buiten lopen in die hittequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon een uniek sfeertje, zo'n moment dat alles perfect samenvalt, zo'n moment dat je maar eens in de paar jaar hebt
Duitsland dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Als ik zo naar buienradar kijk geldt die code geeloranjepaarsblauw alleen voor Groningen enzo.
Hier is het nu wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vrijwilliger buiten lopen in die hitte
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga met 35 graden ook wandelen, ik heb wel meer afwijkingen
Valt altijd weer tegenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Als ik zo naar buienradar kijk geldt die code geeloranjepaarsblauw alleen voor Groningen enzo. En Drenthe.
"Over vijf minuten is het droog"quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
Melding van buienalarm dat het in Zwaag over 5 minuten weer droog wordt.
Ja ok thanks maar het regende niet?
Het laatste gedeelte klopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
Hier ook al de hele dag, maar geen spatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
Ja regende het maar eventjes flinkquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Over vijf minuten is het droog"
"Oh, regende het dan?"
Ben jij het?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:58 schreef UitStraling het volgende:
Constant een helikopter boven mijn hoofd, die ontsnapte tbs'er zit hier dus waarschijnlijk ergens.
Ik weet niet hoe jij eruit zietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo te lezen is het een malle pantyneger.
Of de trein pakkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen snel rennen.
Wel lekker koel zijn laatste momentjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
Gister vloog hier een traumaheli heen en weer. Was iemand op het dak van de ijsbaan aan het werk en die is door het dak gezakt.
Las vanmorgen dat hij is overleden
Ik las eerst door het ijs gezakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
Gister vloog hier een traumaheli heen en weer. Was iemand op het dak van de ijsbaan aan het werk en die is door het dak gezakt.
Las vanmorgen dat hij is overleden
Peter Koelewijn vindt hier dingen van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik las eerst door het ijs gezakt.
Moet je al op een dak werken met vreselijke hitte is dat de dag des doods ook nog.
25 juli 2019 dusquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In 2019 toen? Volgens mij heb ik toen ook gewoon buiten gelopenWas wel een bijzonder sfeertje toen ik door het centrum liep, er was helemaal niemand op straat, er reed geen auto niks. En dan over de centrumspeakers met zo'n kraakje Mambo No. 5. Voelde alsof ik in een soort Fallout liep
Dat is misschien een eenvoudige, maar in veel gevallen - zeker waar machines bij betrokken zijn - krijg je daarna ook nog een heel deel onderzoek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat vind ik altijd ze dom hé? Bij elk ongeval staat er : “de exacte oorzaak is onbekend en wordt onderzocht door de arbeidsinspectie”
En dan hoor je nooit meer iets van.
Ze hebben gelijk gezien wat er ongeveer is gebeurd. Door een dakraam heen gevallen. Losse damwandbeplating. Wit dak en door schittering misschien slecht kunnen zien.
Als ze dat nou direct melden weten andere dakmensen ditect de risico’s. Dit heeft zo geen zin.
Vakman pur sang
Dat was een paar dagen toen zelfs. En in '22 is het ook nog een dag 40+ geweest./quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben die dag van 40+ helemaal vergeten
Zou ook bij god niet meer weten waar ik was die dag.
'22 weet ik nog wel, toen zat ik hier langzaam dood te gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was een paar dagen toen zelfs. En in '22 is het ook nog een dag 40+ geweest./
Zal jou eens in een centrifuge gooienquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:19 schreef Ama het volgende:
Tijd voor een ijsje terwijl ik wacht op de wasmachine.
👀quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal jou eens in een centrifuge gooien
Klopt, 22 herinner ik me nog in zoverre dat ik in Portugal zat toen en het daar aanmerkelijk koeler wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was een paar dagen toen zelfs. En in '22 is het ook nog een dag 40+ geweest./
Dat is ook wel bijzonder hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is misschien een eenvoudige, maar in veel gevallen - zeker waar machines bij betrokken zijn - krijg je daarna ook nog een heel deel onderzoek.
Zijn ook genoeg bedrijven die het niet zo nauw nemen met regelgeving en daar dan ook nog mee wegkomen. Ken hier in de buurt wel aantal voorbeelden.
Veel te warm joh, moet je die eerst opblazen enzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, in Vlinder... rawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
In tegenstelling tot jouw BMW, is mijn vrouw echt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel te warm joh, moet je die eerst opblazen enzo.
Kaas met verse maden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:37 schreef Ama het volgende:
Sad ze konden geen Duits brood vinden. Maar heb wel weer lekkere beleg.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:36 schreef Xilia het volgende:
Sjezus https://www.hln.be/buiten(...)prostituee~acf7fc4f/
moeder had geen begrip voor haar verloofdequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:36 schreef Xilia het volgende:
Zeg dat ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeder had geen begrip voor haar verloofde
hmm... nou dat zou meteen exverloofde zonder bezoekregeling zijn
Nou iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
moeder had geen begrip voor haar verloofde
hmm... nou dat zou meteen exverloofde zonder bezoekregeling zijn
en slakken, die zo heerlijk slijmerig door je strot glijden!quote:
Heerlie de peerlie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en slakken, die zo heerlijk slijmerig door je strot glijden!
Ben wel benieuwd wat z'n verloofde niet snapte, dat ie het kind in de auto liet zitten of dat ie lag te pompen op een hoer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:36 schreef Xilia het volgende:
Het is een wat vreemde reactie wel ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat z'n verloofde niet snapte, dat ie het kind in de auto liet zitten of dat ie lag te pompen op een hoer.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh code oranje voor Overijssel. Nou, we schrijven het op
Da's niet erg, die is met een slordige 91.000 stapjes zo weer in veiligheidquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
@:gianni61 wordt zo te zien nu wel gesloopt door het onweer
Hier ook, maar er staat nu gelukkig wel een stevige wind om even lekker het huis te luchtenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:04 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg hier pas morgenochtend lichte regen
Nog geen druppel gevallen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
@:gianni61 wordt zo te zien nu wel gesloopt door het onweer
zoals het er naar uitziet ik ook morgen pasquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:04 schreef Elvi het volgende:
Ik krijg hier pas morgenochtend lichte regen
Oh, ondanks dat het allemaal vol staat met onweer op buienradarquote:
Vandaag zijn er gegrilde dimmyvoetjes met risotto en garnalenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
Dutje gedaan en ging automatisch strekken.
Nou dat hebben we geweten. Godnondeju![]()
Hmmm.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaag zijn er gegrilde dimmyvoetjes met risotto en garnalen
Ja,hier gaat het vrij vlot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Wel kut als je nu in Ede zou wonen, overal koelt het af behalve daar
[ link | afbeelding ]
Nou het is hier maar 1° kouder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Wel kut als je nu in Ede zou wonen, overal koelt het af behalve daar
[ link | afbeelding ]
Ik hoor wel gerommel en het is donker, maar wel nog droogquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ondanks dat het allemaal vol staat met onweer op buienradar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |