Duitsers en Nederlanders, sommige mensen maken er een dagje uit vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:12 schreef Evangelion het volgende:
Een miljoen bezoekers? In fucking Duiven?
wie zijn die mensen .gif
Oh yes! Kerst kan niet vroeg genoeg beginnen. Maar eerst de boom optuigen met Halloweenspullen en daarna vervangen door Kerstspullen. En dat pas in februari/maart afbreken. Dan hebben we onze nepboom niet voor niks aangeschaft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:11 schreef CarbonC het volgende:
Buiten is het meer dan 30 graden, maar toch beginnen ze bij Intratuin Duiven al aan de opbouw van hun kerstshow. Jaarlijks komen er meer dan een miljoen bezoekers op af en dus moet alles op tijd klaar zijn. Begin oktober kunnen de eerste mensen van de kerstshow genieten.
Bron: https://www.ad.nl/video/productie/recordhitte-in-nederland-637761
(met video).
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:12 schreef Evangelion het volgende:
wie zijn die mensen .gif
Ik!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
Mensen die een bezoek aan een of andere bouwmarkt of tuinwinkel als de Intratuin als een dagtripje zien zijn zwaar achterlijk.
Met die logica kunnen we de Efteling wel sluiten, dan is de IKEA bijvoorbeeld een pretpark waar je de hele dag in kan vertoeven. Zijn uiteindelijk gewoon grote winkels en je gaat er heen om er je spullen te kopen en er zsm weer uit te komen. Maar toch geen dagtripje..quote:
Nee hoor, er is plek voor zowel de Intratuin als de Efteling. Voor elk wat wils. Keuze is fijn. Ik vind de Efteling trouwens ook leuk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:39 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Met die logica kunnen we de Efteling wel sluiten, dan is de IKEA bijvoorbeeld een pretpark waar je de hele dag in kan vertoeven. Zijn uiteindelijk gewoon grote winkels en je gaat er heen om er je spullen te kopen en er zsm weer uit te komen. Maar toch geen dagtripje..
Al moet ik toegeven dat ik als klein kind vroeger wel uren in de Småland spelen
Ben het met je eens dat keuze fijn is en er voor ieder wat wils moet zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:43 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Nee hoor, er is plek voor zowel de Intratuin als de Efteling. Voor elk wat wils. Keuze is fijn. Ik vind de Efteling trouwens ook leuk.
Oh, maar wandelen in de natuur doen we ook graag hoor! Musea ook. Dit najaar weer naar naar het Zwarte Woud om lekker te gaan wandelen en van de natuur genieten, en eens een keer een museum in te duiken. Maar ook eens een dagje door Freiburg slenteren (mooie architectuur) en een dagje Europa Park in. Lekker gevarieerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat keuze fijn is en er voor ieder wat wils moet zijn.
Echter denk ik bij een dagtrip aan hiken in een nationaal park, een (nieuwe) stad bezoeken in binnen-/buitenland, musea, kastelen, dat soort dingen.
Als een makke consument de hele dag in een grote winkel rondlopen en dat als een dagtrip beschouwen lijkt mij verschrikkelijk. Slaaf van de commercie. Maar ieder z‘n ding.
Helemaal mee eens! Sterker nog: all-inclusive vakanties moeten verboden worden. Inclusief het volk die (meestal alleen maar) op zulke vakanties gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:54 schreef Morri2 het volgende:
Mij lijkt zo'n all-in strandvakantie de hel. Sowieso hele dagen op dat strand bakken en je 's avonds vol gooien met alcohol. Vreselijk
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:45 schreef Aberkullie het volgende:
Ja en volgende week liggen de kruidnoten weer in de winkel. Krijgen we elk jaar dit gejank?
Jammer ik wilde met je naar Preston Palacequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Sterker nog: all-inclusive vakanties moeten verboden worden. Inclusief het volk die (meestal alleen maar) op zulke vakanties gaan.
Duitsers en Nederlanders met meer tijd dan goede ideeën.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:12 schreef Evangelion het volgende:
wie zijn die mensen .gif
Dat lijkt me nou echt de helquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jammer ik wilde met je naar Preston Palace
Weer eens wat anders dan moslims bashen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:06 schreef ZarB het volgende:
Hoe escaleert dit topic nou weer van een kerstshow naar all-in vakantiegangers bashen
Sinds ze bepaalde (groepen) gasten niet meer toelaten en zich focussen op families is het al iets beter. Het is best geinig met een groepje vrienden ofzo of met jonge kinderen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt de hel
Over 2 pagina's gaat het hier over asielzoekers denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan moslims bashen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |