grootste en misschien wel enige concurrente in het wiel en 2 van Fenix waarvan er eentje niet rijdtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:40 schreef Marcoss het volgende:
Waarom zou je als Vollering niet door rijden dan?
Ze wil de komende jaren sowieso nog blijven mountainbikenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel gaat SD voor Puck bieden ?
Niet dat ze dat gaat doen
Die wel al op een halve minuut staat.. als die groep terug komt, wint ze sowieso niet en het is niet alsof Wiebes of Kopecky daar nog zitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
grootste en misschien wel enige concurrente in het wiel en 2 van Fenix waarvan er eentje niet rijdt
Dat weet niemandquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:42 schreef TAmaru het volgende:
kan Puck ook in het hooggebergte meedoen of kan ze alleen dit soort puckeltjes bedwingen?
Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:42 schreef TAmaru het volgende:
kan Puck ook in het hooggebergte meedoen of kan ze alleen dit soort puckeltjes bedwingen?
mooi, ik kan niet wachtenquote:
Kasia Kelderman zou ook wel leuk zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik ga met dingen gooien als Puck nu niet wint.
Die wordt normaal 3e in zo'n sprintjequote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kasia Kelderman zou ook wel leuk zijn
Ze mag in ieder geval van fiets wisselenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik ga met dingen gooien als Puck nu niet wint.
Dat zou ik haar nu niet aanradenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze mag in ieder geval van fiets wisselen
Dat is omdat ze ook levensgevaarlijk zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Belgische wegen altijd levensgevaarlijk ogen.
Driequote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:51 schreef alpeko het volgende:
Hoe gaat met de 4 (?) overgebleven dames van Tasjkent?
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind België altijd levensgevaarlijk ogen.
Uttrup Ludwig is al uit bocht gevlogenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat er nog niemand op z´n donder is gegaan is een wonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |