SPOILER: DagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Zwart gat maar fietsen van Rotterdam naar De Nederlandse Berg.
Histoire
2022 Annemiek van Vleuten (NED) Movistar Team
2023 Demi Vollering (NED) SD Worx
Editie #3. Game On.![]()
Valpartij bij de Koningshavenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:50 schreef Mikeytt het volgende:
Net wezen kijken bij de finish
Iemand die weet wat er met die laatste aan de hand was? Na een paar minuten fietste er nog 1 langs met ene blauw en bebloed been
Rivkah 3000quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rivkah is een parodie op een sportjournalist.
En sportjournalisten zijn al een parodie op journalisten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
@Zipportalquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ik twijfel tussen “verbaast me niet” en “schokkend”quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
Thijsje valt hier gruwelijk hard door de mand.
Thijs is een drinker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
Thijsje valt hier gruwelijk hard door de mand.
Weer twee kratten Westmalle op gisteravond, nu weer 10 minuten "werken" en do-re-mi weer een column volquote:
Bij de mannen is 2 etappes op 1 dag niet (meer) toegestaan in de WTquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:05 schreef TAmaru het volgende:
op zich wel aardig zo twee etappes op 1 dag
je hebt toch de halve stad al afgezet, bussen kunnen blijven staan en fans kunnen tussendoor even de lokale economie spekken, zoals ik nu ook aan het doen ben
vraag me wel af of ze het aan het testen zijn voor de mannen in 2025… afstanden zijn daar doorgaans wel langer natuurlijk. hoewel een vlakke etappe van 70km ook prima kan lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |