Klaarblijkelijk heeft men partijen gekozen die dit beleid hanteren in bv 2018 en 2022quote:Op maandag 10 november 2025 12:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Ja, want de meeste mensen (lees links) kunnen niet onderzoeken tot welke soort die nieuwkomer behoort.
Maar dan is men naïef en kritiekloos en dat is onverstandig in de huidige tijd met zoveel eigen rechters.quote:Op maandag 10 november 2025 12:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon gokken op homo sapiens, zit je meestal wel goed.
Hoeveel procent van alle nieuwkomers in Zweden zal volgens jou van een andere soort zijn als homo sapiens?quote:Op maandag 10 november 2025 12:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar dan is men naïef en kritiekloos en dat is onverstandig in de huidige tijd met zoveel eigen rechters.
Er zijn nogal wat problemen in de asielopvang die blijkbaar erg moeilijk op te lossen zijn.quote:Op maandag 10 november 2025 12:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk heeft men partijen gekozen die dit beleid hanteren in bv 2018 en 2022
Ik heb het over het karakter van die homo sapiens terwijl jij het waarschijnlijk hebt over het lichamelijk voorkomen. Of vergis ik me?quote:Op maandag 10 november 2025 12:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveel procent van alle nieuwkomers in Zweden zal volgens jou van een andere soort zijn als homo sapiens?
Dit schreef je:quote:Op maandag 10 november 2025 13:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb het over het karakter van die homo sapiens terwijl jij het waarschijnlijk hebt over het lichamelijk voorkomen. Of vergis ik me?
Dan heb je het niet over iemands karakter.quote:Ja, want de meeste mensen (lees links) kunnen niet onderzoeken tot welke soort die nieuwkomer behoort.
Dan zal ik voor de beterweters dat er voortaan bij vermelden.quote:Op maandag 10 november 2025 16:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit schreef je:
[..]
Dan heb je het niet over iemands karakter.
Denemarken lukt het wel, nb een sociaal democratische regeringspartij die dat deedquote:Op maandag 10 november 2025 12:51 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat problemen in de asielopvang die blijkbaar erg moeilijk op te lossen zijn.
Neem nou het verkorten van de asielprocedure zodat een asielzoeker snel weet of die mag blijven ja of nee.
Dat staat al op de agenda van partijen sinds eind jaren 90, en toch is het nooit gelukt omdat ze altijd weer een manier vinden om weer opnieuw aangemeld te worden of hun aanvraag verlengd kan worden.
Het lijkt bijna onmogelijk te zijn om ook maar iets aan te passen aan de regelgeving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |