Niets is zo veranderlijk als het weer. Klimaat is een gemiddelde van het afgelopen 30 jaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:29 schreef beantherio het volgende:
In 2018/2019 hadden we nog het idee dat we continu dat soort zomers zouden krijgen. De klimaatverandering is me toch een beetje tegengevallen wat dat betreft.
Dan wil ik hierbij mijn voorkeur uitspreken voor de variant van klimaatverandering waarbij we in de zomer een aantal weken een woestijnklimaat hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klimaatverandering uit zich ook in veel nattere seizoenen, zoals we wel gemerkt hebben de laatste tijd.
Warmer en natter. Precies wat we zien de afgelopen anderhalf jaar ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Klimaatverandering uit zich ook in veel nattere seizoenen, zoals we wel gemerkt hebben de laatste tijd.
2018 taferelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan wil ik hierbij mijn voorkeur uitspreken voor de variant van klimaatverandering waarbij we in de zomer een aantal weken een woestijnklimaat hebben.
Op een gegeven moment was alles dat groen zou moeten zijn goudbruin. Alsof het hele land in de frituur was gedompeld.quote:
Dat klopt ook wel. Gisteren was er wel lekkere droge warmte tot einde middag. Maar dit jaar is het verder steeds meteen benauwd, zelfs als het maar 27 graden is of zo. Dit jaar nog maar een paar mooie open dagen meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het was toen bij veel hogere temperaturen veel prettiger. Wel continue het gevoel om in een soort oven rond te lopen maar stukken dragelijker dan wat we nu hebben. Lekkere droge warmte.
Gaan nu nog NNO ofzo ja. Maar zal nog veel ploffen gok ik zo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd of de buien vanuit Duitsland nog westelijk drijven..
Dat mag.quote:
Salina in OS / [11-08 21:00] Sluitingsceremonie #2 Op naar Italië 2026quote:
Als dit niet ploft dan blijven we tropenweer houdenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig morgen 10 graden koeler.
Ik hoop het. Was net weer even buiten, het is echt zo naar klam. En de lucht binnen is dan wweer aan de droge kant door de aircoquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Momenteel houden ze zich wel erg zuidelijk op. Ik zie ze nog niet erg onze kant op bewegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |