Vreselijk irritante kerel die continue van dit soort beweringen op social media slingert.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:47 schreef INViCTuS het volgende:
Die putto is ook altijd een grappenmaker 😉
Overigens wel een mooie pluim. Mag zo wel weken doorgaan
[ x ]
In welke tropenzone woon jijquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:54 schreef R-woud93 het volgende:
Net even naar de supermarkt geweest, als je uit de auto stapt val je er al bijna dood bij neer zonder de airco.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Gevoelstemperatuur inmiddels zo'n 31-33 graden in het oosten![]()
Blehhh, het is inderdaad vreselijk warm buiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:54 schreef R-woud93 het volgende:
Net even naar de supermarkt geweest, als je uit de auto stapt val je er al bijna dood bij neer zonder de airco.
Hier worden we weer beflikkerd hoor @Nattekatquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Wereldgozer en ik zijn klaar voor het onweer.
Wordt wel eens tijd dat het koelere en vochtigere weertype dan overslaat naar het zuidoosten van het continent, zoals gebruikelijk is met dit soort pluimen. Maar helaasquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:47 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Echt hè.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier worden we weer beflikkerd hoor @:nattekat
Ik woon in het Nederlands regenwoudquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In welke tropenzone woon jij
Hier lekker in de tuin werken genot
Misschien wel!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Krijgen we nog wat onweer hier in Snutphen of hoe zit dat?
Mijn gedachtequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga vast op de brug bij de A1 bij de Lutte staan, zien of het weer overstroomt
En de winter ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:47 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ik voorspel een lullige miezerbui.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
@:nattekat,
ik voorspel dat het bij ons droog blijft,
Als iemand nou een busje regelt, gaan we met zijn allen staan bij de A1 onder de brug bij Lutte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voorspel een lullige miezerbui.
Maar ik ga even kijken of ik richting het oosten kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |