Maar ook heel goede.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ze een beetje als bliksemafleider dient nu, er waren meer belachelijke performances
Wel goede beveiliging?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
wien, onze olympia-deelnehmer landen in halfe ur
fans wachten op airport wien
Die van ons doen de snollebollekes op het strand nuquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
Gezelliequote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Die van ons doen de snollebollekes op het stran nu
lolquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:28 schreef mario390 het volgende:
ik weest niet dat en van onz bij kite-surfen metdoet![]()
en hij heeft goldmedaille gemakt
Is maar net hoe je het leest.quote:
Waren veel toffe sporten ,maar het is eigenlijk gęnant dat je de meeste sporten amper meekrijgt in het 'normale' leven en dat je daar weer eens bij de OS herontdektquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:28 schreef mario390 het volgende:
ik weest niet dat en van onz bij kite-surfen metdoet![]()
en hij heeft goldmedaille gemakt
Die van ons zijn met de trein teruggekomen uit Parijs en worden nu gevierd op het strand van Scheveningenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
Iets met Taylor Swift.quote:
Win/win Puzzie.quote:
Ja maar ik heb wel al twee dagen geleden eten gekocht wat een een keer gebruikt moet wordenquote:
zwemparty?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van ons zijn met de trein teruggekomen uit Parijs en worden nu gevierd op het strand van Scheveningen
Het is ook nog vroeg.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel al twee dagen geleden eten gekocht wat een een keer gebruikt moet worden
Zelf voorbereid ? Of kant en klaar?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook nog vroeg.
Ik ga voor een koude schotel denk ik.
Heb nog wel wat in de koelkast staan.dat gooi ik op een bord .Wat gekookte eitjes erbij.Niks fancy.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zelf voorbereid ? Of kant en klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |