Dat mag zonder vergunning omdat het tuinhuis net geen 4 meter hoog is. Hij staat nog niet. Eerst tuinhuis bouwen, dan meubels er in. Dan kijken hoe we de overgebleven ruimte zo optimaal kunnen benutten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:56 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Staat de buitenkeuken er al lucky? Of moet die nog gebouwd worden?
En mag dat zonder vergunning?
Deze is wel leuk voor jouquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:56 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Staat de buitenkeuken er al lucky? Of moet die nog gebouwd worden?
En mag dat zonder vergunning?
Ohh ik volg haar op insta! Tof hoor, erg benieuwd hoe het gaat worden. Mooie meubels uitgezocht ook!quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat mag zonder vergunning omdat het tuinhuis net geen 4 meter hoog is. Hij staat nog niet. Eerst tuinhuis bouwen, dan meubels er in. Dan kijken hoe we de overgebleven ruimte zo optimaal kunnen benutten.
Het voorlopige plan voor de keuken is hier op gebaseerd: https://gewoonwateenstude(...)ur/buitenkeuken.html
quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
"He joh, wat je zegt doet mensen pijn."
"Oh, maar het is niet zo bedoeld hoor."
"Dat kan, maar het doet toch mensen pijn."
"Ja maar het is zo grappig dat mensen dat mensen dat voelen dus ik blijf het toch maar doen."
Ik volg sinds kort een engelse die samen met haar partner een oud herenhuis in Belgravia heeft gekocht en aan het opknappen zijn. Het is een soort "upstairs downstairs" huis geweest en nu een bouwval. Zo leuk wat ze allemaal tegenkomen. Oude kranten om gaten te dichten. Nu kwamen ze erachter dat de oorspronkelijke buitenkleur helemaal niet klopt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ohh ik volg haar op insta! Tof hoor, erg benieuwd hoe het gaat worden. Mooie meubels uitgezocht ook!
Hij bedoelt 100% zeker dat het hi-la-risch is dat mensen over dat woord vallen, gezien zijn sluitpost in het vorige topic. Op exact dezelfde manier als @derLudolf het hi-la-risch vond om 'mietje' te gebruiken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar flipsen bedoelt met de titel toch juist dat we dat dus niét moeten doen? Meer een "reminder jongens, dit doen we hier dus niet"? Of mis ik iets/begrijp ik iets verkeerd?
Oh, dat had ik niet gezien, de sluitpost.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij bedoelt 100% zeker dat het hi-la-risch is dat mensen over dat woord vallen, gezien zijn sluitpost in het vorige topic. Op exact dezelfde manier als @:DerLudolf het hi-la-risch vond om 'mietje' te gebruiken.
Allebei bewuste keuzes. Gewoon even de draai steken met andermans gevoelens. Lolletje, moet kunnen.
Hier zijn de bramen normaal. Veel rijp en geen last van verschrompelde. Wel zijn ze enorm zuurquote:Op maandag 12 augustus 2024 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, dit viel best mee. Schaaltje vol, en ook nog frambozen en blauwe bessen.
Ik snap bramen niet zo goed. Mijn twee struiken geven dit jaar voor het eerst vruchten. Veel willen niet rijp worden. Binnen een braam zijn ze de ene dag nog te ongelijkmatig van kleur en enorm zuur, de volgende dag zijn ze verschrompeld. Doe ik iets fout of is dit normaal? @:sigme @:gcjoel
Ja hoor. Ludolf (met een historie van open en heel pijnlijke homofobie en weigeren daar excuses voor aan te bieden) zei tegen Flipsen iets in de richting van "haha, ik zal je in deze SC maar geen mietje noemen, haha". Als in: mensen zijn zo lekker gevoelig voor homofobie in deze slowchat, hihaho.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:25 schreef Queller het volgende:
Kunnen jullie nog één keer uitleggen wie hier wie mietje heeft genoemd en wie daar verdrietig over was? Ik begrijp er namelijk geen fluit meer van
Jij bent totaal niet de zeikerd, wel degene die dit goed onder woorden kan brengen. Mijn eerste reactie (en de 10 erna) was ook "wat een sneue actie"quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hoor. Ludolf (met een historie van open en heel pijnlijke homofobie en weigeren daar excuses voor aan te bieden) zei tegen Flipsen iets in de richting van "haha, ik zal je in deze SC maar geen mietje noemen, haha". Als in: mensen zijn zo lekker gevoelig voor homofobie in deze slowchat, hihaho.
Uiteraard kwam er toen uitleg over de betekenis van het woord mietje. Een aantal mensen was verbaasd en heeft daar iets van geleerd. Een aantal mensen zei 'nou en, ik bedoel het anders dus dan mag ik het zeggen'. En nog weer een groepje viel over het feit dat er weer discussie was. Mind you, niet over degene die de discussie doelbewust aanslingerde.
En net toen het weer rustig en normaal was, begint flipsen er weer mee. Gebbetje, hilarisch, moet gewoon kunnen. En nu ben ik vast de zeikerd die dingen niet kan laten rusten.
Ik deed ook een facepalm.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Jij bent totaal niet de zeikerd, wel degene die dit goed onder woorden kan brengen. Mijn eerste reactie (en de 10 erna) was ook "wat een sneue actie"
Eh, zo bedoelde ik het inderdaad... zo zie je maar weer hoe lastig sommige dingen te interpreteren zijn, zeker online met "onbekenden" en alleen als geschreven tekst.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar flipsen bedoelt met de titel toch juist dat we dat dus niét moeten doen? Meer een "reminder jongens, dit doen we hier dus niet"? Of mis ik iets/begrijp ik iets verkeerd?
Juist. Soms zou je denken dat het een kleuterklas is.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hoor. Ludolf (met een historie van open en heel pijnlijke homofobie en weigeren daar excuses voor aan te bieden) zei tegen Flipsen iets in de richting van "haha, ik zal je in deze SC maar geen mietje noemen, haha". Als in: mensen zijn zo lekker gevoelig voor homofobie in deze slowchat, hihaho.
Uiteraard kwam er toen uitleg over de betekenis van het woord mietje. Een aantal mensen was verbaasd en heeft daar iets van geleerd. Een aantal mensen zei 'nou en, ik bedoel het anders dus dan mag ik het zeggen'. En nog weer een groepje viel over het feit dat er weer discussie was. Mind you, niet over degene die de discussie doelbewust aanslingerde.
En net toen het weer rustig en normaal was, begint flipsen er weer mee. Gebbetje, hilarisch, moet gewoon kunnen. En nu ben ik vast de zeikerd die dingen niet kan laten rusten.
Mietje.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:08 schreef sigme het volgende:
Ik heb geen moeite met grapjes waaraan je met veel moeite wel aanstoot aan kan nemen.
Dat wetende; 'Frikandel met majo' was een veiligere TT geweest. Had je eventueel ook voor kunnen kiezen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Eh, zo bedoelde ik het inderdaad... zo zie je maar weer hoe lastig sommige dingen te interpreteren zijn, zeker online met "onbekenden" en alleen als geschreven tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |