abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214716911
What een leuke dag @Cat-astrophe Zo te lezen hebben jullie beiden veel plezier gehad
We have far more in common than that which devides us..
pi_214716928
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:
What een leuke dag @:cat-astrophe Zo te lezen hebben jullie beiden veel plezier gehad
Geweldig inderdaad O+
Spoilers!
pi_214716945
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Sorry, maar dat kan ik bijna niet geloven.
Ik geloof wel dat dat is wat jij hoorde *)
Ik deel jouw mening.

De nuances van wie sjoën oos Limburg is… ontgaan menig mens.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214716970
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:
What een leuke dag @:cat-astrophe Zo te lezen hebben jullie beiden veel plezier gehad
Toetje was de conducteur die eerst Elsa in de trein verwelkomde, toen even bij ons kwam kletsen en door maatje geïnformeerd werd over de musical en de gekochte souveniertjes.
Waarna bij het volgende station twee jongedames ‘Let it gooooo’ via de omroep installatie door de trein galmden en de conducteur vervolgens ‘Elsa en alle Frozen fans een goede reis wenste’ _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214716999
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik deel jouw mening.

De nuances van wie sjoën oos Limburg is… ontgaan menig mens.
Jammer, tis net de tonaliteit die het interessant maakt.

Je moet mijn kind (poet, poët :P) eens horen zeggen dat ie een koet in zijn neus heeft :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214717011
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Toetje was de conducteur die eerst Elsa in de trein verwelkomde, toen even bij ons kwam kletsen en door maatje geïnformeerd werd over de musical en de gekochte souveniertjes.
Waarna bij het volgende station twee jongedames ‘Let it gooooo’ via de omroep installatie door de trein galmden en de conducteur vervolgens ‘Elsa en alle Frozen fans een goede reis wenste’ _O_
O+
Spoilers!
pi_214717015
Dicht
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')