Geweldig inderdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:
What een leuke dag @:cat-astrophe Zo te lezen hebben jullie beiden veel plezier gehad
Ik deel jouw mening.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan ik bijna niet geloven.
Ik geloof wel dat dat is wat jij hoorde
Toetje was de conducteur die eerst Elsa in de trein verwelkomde, toen even bij ons kwam kletsen en door maatje geïnformeerd werd over de musical en de gekochte souveniertjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:
What een leuke dag @:cat-astrophe Zo te lezen hebben jullie beiden veel plezier gehad
Jammer, tis net de tonaliteit die het interessant maakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik deel jouw mening.
De nuances van wie sjoën oos Limburg is… ontgaan menig mens.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Toetje was de conducteur die eerst Elsa in de trein verwelkomde, toen even bij ons kwam kletsen en door maatje geïnformeerd werd over de musical en de gekochte souveniertjes.
Waarna bij het volgende station twee jongedames ‘Let it gooooo’ via de omroep installatie door de trein galmden en de conducteur vervolgens ‘Elsa en alle Frozen fans een goede reis wenste’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |