Bizar ja. Zo creeer je namelijk nooit een veilige omgeving, niet voor deelnemers en niet voor werknemers.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind het serieus eng dat ze dus vinden dat ze boven de wet staan. Met NUL bewijs iemand diskwalificeren. Misschien kunnen ze het hoofdkantoor van Genève naar Noord Korea verplaatsen.
Ze kunnen de nationale finale gewoon door laten gaan, en een andere prijs verzinnen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Nogal lullig voor de kids die hun nummers al uit hebben
Als er twee landen topfavoriet zijn, kun je dus als een land gewoon een incident verzinnen met het andere land. Als het later blijkt niet zo te zijn gebeurd, is er al tenminste wel een DQ.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bizar ja. Zo creeer je namelijk nooit een veilige omgeving, niet voor deelnemers en niet voor werknemers.
Ik word vooral kwaad dat de klachten over de Israëlische delegatie worden genegeerd maar dat Joost om zo iets kleins wordt gediskwalificeerd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind het serieus eng dat ze dus vinden dat ze boven de wet staan. Met NUL bewijs iemand diskwalificeren. Misschien kunnen ze het hoofdkantoor van Genève naar Noord Korea verplaatsen.
De deelnemers voor Junior Songfestival zijn al bekend. Dus dat zou een beetje sneu zijn. Bovendien is het een andere omroep die hier verantwoordelijk voor is (NPO ZAPP)quote:
Hij kwam toch als eerste met het nieuws dat Joost haar een klap had verkocht?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:35 schreef Claudia_x het volgende:
"Journalist" van Aftonbladet:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Ja dat was dezelfde verslaggever. Aran had korte lijntjes met deze vent en had toen in Boulevard ook een interview met hem.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij kwam toch als eerste met het nieuws dat Joost haar een klap had verkocht?
Oh jawel hoor, dan hadden nogal wat mensen een probleem gehad. "Serious harm to another person" is wel wat zwaarder.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:20 schreef Ama het volgende:
Dus wellicht wist Joost dit al want je kan met een strafblad niet naar Amerika.
Als de publieke opinie je boeit is dit een perfect moment om aan te geven dat je betreurt hoe het gelopen is, dat de procedure (nooit de mensen, altijd de procedure) tot een onfortuinlijk resultaat heeft geleid onder de begrijpelijke tijdsdruk. Dat de procedure aangepast zal worden zonder te tornen aan de veiligheid van medewerkers en dat we deze onverkwikkelijke kwestie achter ons kunnen laten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen verrassing toch? Was nogal raar geweest als ze hadden gezegd “nee dat was een grote fout”, dan brengen ze zichzelf in zwaar diskrediet
Gewoon niet meer meedoen dus
Het bewijs dat nodig is voor een strafrechtelijke veroordeling is natuurlijk van een heel ander level dan het bewijs dat nodig is om een ordemaatregel te treffen bij een liedjeswedstrijd. Dat kun je niet zo op één lijn stellen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:17 schreef Greys het volgende:
Sterker nog, de ordemaatregel heeft helemaal geen bewijs nodig per sé. Wettelijk is er geen enkel probleem, contractueel vermoedelijk ook niet (er is geen garantie op deelname en zelfs als er iets in staat als “we streven naar een transparante beleidsvoering” dan is dat zo wollig dat ik weinig kans zie om dat aan te vechten).quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het bewijs dat nodig is voor een strafrechtelijke veroordeling is natuurlijk van een heel ander level dan het bewijs dat nodig is om een ordemaatregel te treffen bij een liedjeswedstrijd. Dat kun je niet zo op één lijn stellen.
Dit vind ik - met alle respect - nogal een wereldvreemde opmerking. Even je fan-brilletje afzetten en realistisch naar de zaak kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:17 schreef Greys het volgende:
Dan krijg ik een ban te pakken denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:51 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ] @:Coco
@:KingRoland weet vast wel een goede straf voor de EBU
Nee, die straaljagers staan al in Leeuwardenquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, die straaljagers staan al in Leeuwarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |