Geen verrassing toch? Was nogal raar geweest als ze hadden gezegd “nee dat was een grote fout”, dan brengen ze zichzelf in zwaar diskredietquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
F#ck the Ebu
https://eurovision.tv/med(...)fication-joost-klein
Dit is einde verhaal ja. NL gaan we de komende jaren niet meer op het ESF zien.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:38 schreef Em31 het volgende:
[..]Mooi wij doen dus volgend jaar niet mee.
Ik zie die tweets gewoon nog staanquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:57 schreef Dave het volgende:
[ x ]
Hadden ze hier over getweet dan? Dat ging toch destijds al allemaal via persberichten op hun site?
Als ze nu gewoon mee doen zonder iets van stappen zijn ze wel echt slappe hapquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:57 schreef Ama het volgende:
Nederland doet volgend jaar niet mee. Ik had het al weken door maar weet nu wel zeker.
Er waren geen tweets volgens mij.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:57 schreef Dave het volgende:
[ x ]
Hadden ze hier over getweet dan? Dat ging toch destijds al allemaal via persberichten op hun site?
Ze roepen al weken dat het niet eens zeker is of NL wel gaat. Er was ook is met het Songfestival commissie waardoor het lastig gaat worden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze nu gewoon mee doen zonder iets van stappen zijn ze wel echt slappe hap
Op @Eurovision staat ook nog tweets over Joost, en het eufemistische 'No participation of the Netherlands in the Grand Final', dus 't zal wel fake news zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren geen tweets volgens mij.
Edit: EBU of Eurovision?
Ik stel voor dat we ons hier allemaal aanmelden als vrijwilliger voor het komende ESF, en dat degene die de meeste landen gediskwalificeerd krijgt een flesje wijn krijgt als hoofdprijsquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:58 schreef Greys het volgende:
Het idiote is: in hun statement zeggen ze dat na hun 'Internal investigation' is besloten tot diskwalificatie. En dat ze daar gewoon achter staan nog.
Hadden ze in die 'Internal investigation' w้l bewijs dan? Dat ze zijn vergeten aan het OM te geven ofzo? Of is die DQ gewoon gebaseerd op 'een medewerker zegt dat...' en ook op nul bewijs dan? Ja he?
De EBU staat boven de wet kennelijk.
Er is nu geen commissie. Puur omdat er geen inzending geopend is. En ik snap heel goed dat ze dat niet hebben gedaan voordat dit opgelost is, want dat zou een 'kijk ze doen toch wel mee' signaal hebben afgegeven.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze roepen al weken dat het niet eens zeker is of NL wel gaat. Er was ook is met het Songfestival commissie waardoor het lastig gaat worden.
De veiligheid van artiesten tenzij je wordt lastig gevallen door een delegatie uit een land dat een genocide aan het uitvoeren is! Of als je het in je hoofd haalt om je daartegen uit te spreken, dan komt de EBU zelf langs om een paardenkop in je bed te dumpen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:40 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Niet geheel onverwacht, maar wel schaamteloos. Ook dat ze het nu hebben over de veiligheid van artiesten terwijl we anders hebben gezien.
Dit inderdaad. Laat de kinderen geen slachtoffer worden van het gekibbel van de grote mensen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Nogal lullig voor de kids die hun nummers al uit hebben
Wie?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:09 schreef Momo het volgende:
In tegenstelling tot het gedoe rond Mathieu van der Poel zeg ik niet terugkeren volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |