abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215257283
Ik ben vaak ook gewoon maar wat aan het aankloten eerlijk gezegd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215257387
Niet persé dom. Maar ik had een collega die graag mijn functie wilde en dat ook openlijk toegaf aan iedereen.
Tijdens mijn zwangerschapsverlof nam zij mijn taken waar en toen ik terug kwam wilde ze mijn taken niet terug overdragen aan mij. _O-
Protège moi de mes désirs.
  Moderator / Redactie FP zondag 13 oktober 2024 @ 22:03:24 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215257475
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 21:52 schreef arvensis het volgende:
Niet persé dom. Maar ik had een collega die graag mijn functie wilde en dat ook openlijk toegaf aan iedereen.
Tijdens mijn zwangerschapsverlof nam zij mijn taken waar en toen ik terug kwam wilde ze mijn taken niet terug overdragen aan mij. _O-
En hoe is dat afgelopen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_215257490
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 21:52 schreef arvensis het volgende:
Dus je behield je functie met dito salaris, én je hoefde minder taken te doen? B-)
pi_215257563
Een heel domme collega was een jongen die redelijk recent in dienst was gekomen, maar feitelijk gewoon zijn eigen bedrijf onder werktijd runde, nu vonden we hem al niet zo productief, maar op een gegeven moment vond de manager een vreemde fax die hij niet kon thuisbrengen, toen hij ging zoeken in het KVK register bleek dat dus van die collega te zijn, die onze bedrijfsfax liep te gebruiken voor zijn eigen klanten :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215257674
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
En hoe is dat afgelopen?
quote:
6s.gif Op zondag 13 oktober 2024 22:05 schreef Drxx het volgende:

[..]
Dus je behield je functie met dito salaris, én je hoefde minder taken te doen? B-)
Zo inderdaad, want ik had een lamzak als LG. Blij dat ik daar weg ben. :D
Protège moi de mes désirs.
pi_215259971
quote:
7s.gif Op zondag 13 oktober 2024 16:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Een workflow opzetten om uranium-looddatering op basis LA-ICP-MS metingen te doen.

Zoals een collega van mij deed, inclusief doorrekening van meetonzekerheden, correcties voor drift, ablation depth, verhouding verschillende uraniumisotopen, etc. Compleet ondoorgrondelijk, maar het werkte wel _O- . En een betere statistische verantwoording dan de commercieel beschikbare pakketten.
Dat is vaak wel het geval. Wij gebruiken voor veel zaken Planon maar het is een schijtproduct waar je nooit zeker van bent wat het wanneer doet. Als ik het maak in excel met een mailmerge (of desnoods acces) dan ben ik sneller en betrouwbaarder.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')