En hoe is dat afgelopen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:52 schreef arvensis het volgende:
Niet persé dom. Maar ik had een collega die graag mijn functie wilde en dat ook openlijk toegaf aan iedereen.
Tijdens mijn zwangerschapsverlof nam zij mijn taken waar en toen ik terug kwam wilde ze mijn taken niet terug overdragen aan mij.
Dus je behield je functie met dito salaris, én je hoefde minder taken te doen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:52 schreef arvensis het volgende:
Niet persé dom. Maar ik had een collega die graag mijn functie wilde en dat ook openlijk toegaf aan iedereen.
Tijdens mijn zwangerschapsverlof nam zij mijn taken waar en toen ik terug kwam wilde ze mijn taken niet terug overdragen aan mij.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En hoe is dat afgelopen?
Zo inderdaad, want ik had een lamzak als LG. Blij dat ik daar weg ben.quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:05 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dus je behield je functie met dito salaris, én je hoefde minder taken te doen?
Dat is vaak wel het geval. Wij gebruiken voor veel zaken Planon maar het is een schijtproduct waar je nooit zeker van bent wat het wanneer doet. Als ik het maak in excel met een mailmerge (of desnoods acces) dan ben ik sneller en betrouwbaarder.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Een workflow opzetten om uranium-looddatering op basis LA-ICP-MS metingen te doen.
Zoals een collega van mij deed, inclusief doorrekening van meetonzekerheden, correcties voor drift, ablation depth, verhouding verschillende uraniumisotopen, etc. Compleet ondoorgrondelijk, maar het werkte wel. En een betere statistische verantwoording dan de commercieel beschikbare pakketten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |