SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:09 schreef Ama het volgende: @:datismijnmening Hoe is het nu met de pijn? Deze SC heeft wel beetje pech als het gaat om aanrijdingen met auto's.
![]()
![]()
Jij wilt zeker gaan voor Mount Kimbie hč, ouwe hipster.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij loopt onze muzieksmaak niet helemaal over. Line-up is ook niet zo goed dat ik het echt niet kan missen.
Ik had het over de gewone verkoopprijs van een kaartje, niet de doorverkoopprijzen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand wil op een drijfnat festival staan. Er is heel veel in het water gevallen.
3 aanrijdingen in 1 jaar tijd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Jij bent iets op het spoor.
Goed bezig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend hele belangrijke audit doorstaan van Veritas. Het papiertje is binnen.
Als je elke ochtend om elf uur een toeval hebt, is dat geen toeval meer.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat kan geen toeval zijn.
The Streets natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij wilt zeker gaan voor Mount Kimbie hč, ouwe hipster.
Moet je nog veel papiertjes?quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend hele belangrijke audit doorstaan van Veritas. Het papiertje is binnen.
Auto's rijden niet op het spoor, dat zijn treinenquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Jij bent iets op het spoor.
Aanrijding met een trein lijkt me helemaal geen pretje nee.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Auto's rijden niet op het spoor, dat zijn treinen
KSC uitgedundquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Aanrijding met een trein lijkt me helemaal geen pretje nee.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:09 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening Hoe is het nu met de pijn?
Deze SC heeft wel beetje pech als het gaat om aanrijdingen met auto's.![]()
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
Nou....
De arts heeft gebeld. Heb een Schatzker type II laterale tibiaplateaufractuur![]()
![]()
Bhp: Operatie om het bot en verbrijzelde kraakbeen in het gewricht te herstellen. Vervolgens laterale plaat fixatie en zes weken niet belasten en eventueel gips. Daarna 12 weken langzaam opbouwend belasten en herstellen. Helemaal toppie de woppie![]()
![]()
![]()
![]()
Mja dit dus. Het doet zeer omdat mijn been inmiddels zwaar voelt en gewoon geen beweging heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Heb je al eens eerder wat gebroken?quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Mja dit dus. Het doet zeer omdat mijn been inmiddels zwaar voelt en gewoon geen beweging heeft.
Alleen hartenquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je al eens eerder wat gebroken?
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
Nou....
De arts heeft gebeld. Heb een Schatzker type II laterale tibiaplateaufractuur![]()
![]()
Bhp: Operatie om het bot en verbrijzelde kraakbeen in het gewricht te herstellen. Vervolgens laterale plaat fixatie en zes weken niet belasten en eventueel gips. Daarna 12 weken langzaam opbouwend belasten en herstellen. Helemaal toppie de woppie![]()
![]()
![]()
![]()
Echt kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hopelijk geneest het netjes en heb je straks nergens meer last van
![]()
Gelukkig is je bijdehandje niet gebroken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Auto's rijden niet op het spoor, dat zijn treinen
Nou ja het moet er ook weer uit natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt kutMaar hopelijk geneest het netjes en heb je straks nergens meer last van
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is je bijdehandje niet gebroken.
quote:Het onderzoek van het Zweedse openbaar ministerie naar Joost Klein is gestopt. Er is een gebrek aan bewijs. Dat meldt het OM uit het land. De 26-jarige Fries werd in mei gediskwalificeerd in Malmö vanwege het incident met een cameravrouw tijdens het Eurovisie Songfestival.
En jij hebt budget over om bij te dragen!quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
is heul niet duur en je gaat er de komende tijd veel plezier van hebben.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Trump
Menigtes bij campagnebijeenkomsten Harris zijn AI en volledig nep
Het is ook allemaal zo oneerlijk voor Trumpquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Trump
Nou, meer dat ik nogal ervaren ben met botbreuken en de maanden daarna.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En jij hebt budget over om bij te dragen!
Dus mensen hoeven niet op Trump te gaan stemmen, want de stemmers op Harris zijn er niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Trump
Mimimimimimi.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook allemaal zo oneerlijk voor Trump
De Amerikaantjes hebben momenteel meer behoefte meer aan een positieve glimlach dan aan een ontevreden boze weirdoblik.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan Vance gaat hij ook weinig hebben. Hadden ze beter Sarah Paling kunnen kiezen.
Hij zwaait naar mensen die er niet zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Trump
Wat heeft jouw moeder misdaan dan?quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:19 schreef UitStraling het volgende:
Paling moet voor haar mongooltje zorgen, die is niet meer beschikbaar voor de arbeidsmarkt.
Mooi hoe God/het lot dit soort mensen vaak in de mond spuugt.
Jaaaaa bevroren stukjes pinda tussen je kiezenquote:
Geen ragertjes gebruikenquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaaa bevroren stukjes pinda tussen je kiezen
ja die gaan steeds krom bij mij. Zeker als er iets klem zit.quote:
Welke gebruik jijquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die gaan steeds krom bij mij. Zeker als er iets klem zit.
Die van mij ook, meteen de dag nadat ik het mailtje kreeg in het nieuws: PRIJZEN ZIJN ENORM GESTEGEN~!~`11!!!quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:50 schreef Ama het volgende:
Mijn energiecontract loopt bijna af schijnbaar. Hmm maar even rondkijken.
Nou ik ga voor gas en stroom weer minder betalen zo te zien, dat is top.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij ook, meteen de dag nadat ik het mailtje kreeg in het nieuws: PRIJZEN ZIJN ENORM GESTEGEN~!~`11!!!
Ik kreeg een mailtje met 'dit is je nieuwe maar variabele tarief' en dat was iets lager dan onder m'n vaste contract.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ga voor gas en stroom weer minder betalen zo te zien, dat is top.
Ja ik ga sowieso weg bij Vattenfall.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje met 'dit is je nieuwe maar variabele tarief' en dat was iets lager dan onder m'n vaste contract.
Kijk ik naar het nieuwe vaste contract dat ze me aanboden en dat tarief was een stuk hoger
Dus ik ga weer even shoppen denk ik.
Als ik nu bij gaslicht kijk en daar mijn verbruik invul (ruim genomen) is dat tarief daar lager dan Vattenfall me aanbiedtquote:
Ik zou van ¤1555 in een jaar naar ¤1141 kunnen gaan en dan krijg ik ook nog geld terug over een jaar.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik nu bij gaslicht kijk en daar mijn verbruik invul (ruim genomen) is dat tarief daar lager dan Vattenfall me aanbiedt
Waar?quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou van ¤1555 in een jaar naar ¤1141 kunnen gaan en dan krijg ik ook nog geld terug over een jaar.
Ik heb niks te kiezen, scheelt keuzestressquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga weer terug naar Vattenfall
Doe je even DM want mijn gegevens staan in die link volgens mij.quote:
Hier moeten ze ook met die onzin stoppen. Tig “aanbieders” maar eigenlijk zijn er maar een paar die bij elkaar horen. En de meeste die handelen alleen maar wat.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb niks te kiezen, scheelt keuzestress![]()
Hier wordt alles ingekocht door de gemeente, of een aantal kleine gemeentes bij elkaar in mijn geval. Alle inwoners betalen dus hetzelfde. Je hebt alleen pech als je gemeente niet goed is qua inkopen/managen van de kosten. Onze is vrij goedkoop, maar er zijn mensen in andere gemeentes die voor water, gas, electra etc. 3x zoveel betalen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier moeten ze ook met die onzin stoppen. Tig “aanbieders” maar eigenlijk zijn er maar een paar die bij elkaar horen. En de meeste die handelen alleen maar wat.
Jouw tandarts geeft echt hele andere adviezen dan de mijne.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat een apparaten
Mijn tandarts raadde deze aan:
https://www.kruidvat.nl/search?text=gum
Zeker ergens in Mexico gestudeerdquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jouw tandarts geeft echt hele andere adviezen dan de mijne.
Festival afgelopen weekend, er was bijna geen schaduw te vinden.quote:
Oeiquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Festival afgelopen weekend, er was bijna geen schaduw te vinden.
Dan had je mij op kunnen vegen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Festival afgelopen weekend, er was bijna geen schaduw te vinden.
Ook niet helemaal optimaal dusquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wordt alles ingekocht door de gemeente, of een aantal kleine gemeentes bij elkaar in mijn geval. Alle inwoners betalen dus hetzelfde. Je hebt alleen pech als je gemeente niet goed is qua inkopen/managen van de kosten. Onze is vrij goedkoop, maar er zijn mensen in andere gemeentes die voor water, gas, electra etc. 3x zoveel betalen.
Wel enorm veel gesmeerd, maar op een gegeven moment houdt dat ook op.quote:
Nee, maar hoef in ieder geval niet na te denken over contracten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook niet helemaal optimaal dus
We hebben het ook rustig aan gedaanquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had je mij op kunnen vegen.
Nee ben nu klaar dus dat wordt allemaal te laatquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Brommer je nog richting het strand zo?
Ik zit lekker bij de ventilatorquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben nu klaar dus dat wordt allemaal te laat
Het blijft nog wel even warm dacht ik.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar scooter staat thuis. Nu in Delft. Te veel gedoequote:Op maandag 12 augustus 2024 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft nog wel even warm dacht ik.
Lekker op je balkon dan met je Steam Deck.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar scooter staat thuis. Nu in Delft. Te veel gedoe
Ik had gister een nieuwe batch gemaaktquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:43 schreef Karzai het volgende:
Die zijn alweer op hier en geen nieuwe gehaald
quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker op je balkon dan met je Steam Deck.
Vol in de zon gaan zitten, lijkt me geen goed plan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:49 schreef bitterbal het volgende:
Op balkon brand je straks weg als de zon er op staat. Als stond er vanochtend wel een windje toen ik weg ging
Gefixt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:49 schreef bitterbal het volgende:
Op balkon brand je straks weg als de zon er op staat. Als liet ik vanochtend wel een windje toen ik weg ging
Dat blijft het ook nog wel tot 12 uur vanavond, denk ik en dat het pas om 6 uur in de ochtend tot 20 graden is afgekoeldquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows zegt intussen dat het 35 graden is.
Het is tot na zonsondergang lekker hoor. Gewoon even een vorkje prikken in je favo beachclubquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Te ver en te drukquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is tot na zonsondergang lekker hoor. Gewoon even een vorkje prikken in je favo beachclub
quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat blijft het ook nog wel tot 12 uur vanavond, denk ik en dat het pas om 6 uur in de ochtend tot 20 graden is afgekoeld
Ja op de scootert en even heen sjezen. Mijn favoriete strand is denk ik wel 25 min rijden van mijn huisjequote:Op maandag 12 augustus 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Binnenkort heb je wel het strand binnen handbereik
Vervelen weet ik niet maar het is op den duur wel iets minder "speciaal" ofzo denk ik. Maar het zal altijd wel chill blijven.quote:
Dat is nog best verquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op de scootert en even heen sjezen. Mijn favoriete strand is denk ik wel 25 min rijden van mijn huisje
Heb je ook wat.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slechts 14 euro per dag.
Je had wel interesse?quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik lees net dat het al offline is gehaald
lauwe soep met geroosterd brood dusquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
Ik eet een koude soep met een stokbroodje vanavond
kan wel gaan gebeuren omdat het eiland ook niet zo groot isquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ik wel een beetje op Cyprus, maar goed ben ook geen zomermens
kijk uit dat je niet smeltquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
pfffffffff en dan moet ik ook nog even buiten lopen
Zit je wel lekker op je balkon dan in de zon met dit weer? Of binnen met dichte gordijnen en je game, als een echte FOK!ker?quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:49 schreef bitterbal het volgende:
heb alle gordijnen dicht gedaan voordat de zon naar binnen begint te schijnen
Die maakt je jonger ofzo? Of zit er kaviaar in?quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:50 schreef Elvi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe dagcréme en vroeger gebruikte ik nog wel eens iets van Shiseido dus ik dacht 'laat ik even kijken of daar iets tussen zit'
https://www.douglas.nl/nl/p/5011329018
395 EURO VOOR EEN CREME?! En dan nog in de aanbieding ooknormaal 560
ja nu als een fokker, als ik zo in de zon op het balkon zit is het denk te warmquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je wel lekker op je balkon dan in de zon met dit weer? Of binnen met dichte gordijnen en je game, als een echte FOK!ker?
ja maar daar word je op slag weer 18 van!quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:50 schreef Elvi het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe dagcréme en vroeger gebruikte ik nog wel eens iets van Shiseido dus ik dacht 'laat ik even kijken of daar iets tussen zit'
ow dus.... en ik al klagen over dat nieuwe goed zittende BHs duur zijn...quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:50 schreef Elvi het volgende:
Daar koop je niks meer voor. Minstens 150 moet het zijn. Als je al kijkt wat een dagcreme kostquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:54 schreef Nizno het volgende:
Ik vind dat elke vrouw maandelijks minstens 50 euro aan vrouwzijntoeslag moet krijgen
oh goed ideequote:Op maandag 12 augustus 2024 16:54 schreef Nizno het volgende:
Ik vind dat elke vrouw maandelijks minstens 50 euro aan vrouwzijntoeslag moet krijgen
Gewoon even aan ome @Lospedrosa vragen, die betaalt met liefde voor iedereenquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar koop je niks meer voor. Minstens 150 moet het zijn. Als je al kijkt wat een dagcreme kost
oke minstens 200 euro dan... middenwegquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar koop je niks meer voor. Minstens 150 moet het zijn. Als je al kijkt wat een dagcreme kost
volgens mij is dat onzin zo'n dure dagcremequote:Op maandag 12 augustus 2024 16:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou dagcrčme lijkt me niet zo essentieel. Maar iets als tampons e.d. bijv. In Schotland krijg je die tegenwoordig gratis geloof ik.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb voor 1 BH al 60 euro betaald!!quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij is dat onzin zo'n dure dagcreme
Oh ja wiskundelessen moet je er ook nog van betalen hoor ik netquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke minstens 200 euro dan... middenweg
ja precies ook alweer 150 euro er bij 550 tot 750 euro dus al aan huidmiddeltjesquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:56 schreef Elvi het volgende:
Micellair water van Sisley kost ook al 120 euro
quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dagcrčme lijkt me niet zo essentieel. Maar iets als tampons e.d. bijv. In Schotland krijg je die tegenwoordig gratis geloof ik.
bij de h&m koop je ze voor 15 denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb voor 1 BH al 60 euro betaald!!
60 euro!!
en dat is maar 1!!
dus 200 euro is een prima prijs
ongeacht de dagcreme
kan je toch een goedkope bodylotion ofzo kopen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:58 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Mijn huid scheurt als ik er niks opdoe. Dus dat is wél essentieel.
Zeg maar dag cremequote:Op maandag 12 augustus 2024 16:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maar zijn die ook een beetje stevig?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij de h&m koop je ze voor 15 denk ik
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je toch een goedkope bodylotion ofzo kopen?
ja bij de wibra ook wel voor 5 euroquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja die hebben niet voor elke cupmaat stevige bh's.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee lol. Je krijgt waar je voor betaald.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar zijn die ook een beetje stevig?
tis onderdeel van je bodyquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietSowieso bodylotion op je gezicht
voor niet al te grote denk ik wel?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar zijn die ook een beetje stevig?
Bitterbal heeft duidelijk nooit huidproblemen gehadquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
ow ja maar niet iedereen heeft maatje 70AAquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor niet al te grote denk ik wel?
Zijn de niet de mooiste maar ja niemand die ze ziet
werkt denk ik prima :p doe ik ook als het droog isquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
voor mij ook geen enkele ootiquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
En fatsoenlijke dagcreme is een must voor me, niks smeren is geen ooti
Echt hequote:Op maandag 12 augustus 2024 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bitterbal heeft duidelijk nooit huidproblemen gehad
niet echtquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bitterbal heeft duidelijk nooit huidproblemen gehad
ik denk dat wat je voor 250 euro koopt je veel goedkoper kan krijgen aan cremetjesquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt he"Het werkt bij mij dus dan werkt het voor iedereen!"
Ik heb dikke vingersquote:
Zo bedoelde ik het nou ook weer nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Echt he"Het werkt bij mij dus dan werkt het voor iedereen!"
Ik weet niet of er een max zit aan de downloadsquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh kan ik mn verlanglijst naar jou sturen?
Ik heb er nu maar eentje van de Hema.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:50 schreef Elvi het volgende:
Ja dat zeker, goede dagcreme hoeft niet zķ duur te zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat wat je voor 250 euro koopt je veel goedkoper kan krijgen aan cremetjes
Het merk is deel van de prijs, dat klopt, maar vaak nét wat betere ingrediënten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat wat je voor 250 euro koopt je veel goedkoper kan krijgen aan cremetjes
ik smeer helemaal geen cremepjes maar dat is dan ook meer omdat het me niet boeit en mn huid wel oke isquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nou ook weer nietMaar vriendin van mij doet ook bodylotion op haar gezicht, die heeft zo'n perfecte huid die nergens op reageert.
Zeg ik ergens dat ik het koop danquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar die passen me nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaawel maar bij 250 euro wordt je denk ik opgelichtquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het merk is deel van de prijs, dat klopt, maar vaak nét wat betere ingrediënten.
IK KEN IEMAND DIE DIT DOET EN TOEN MOEST IK NIET ZO ZUUR KIJKEN ZEI ZEquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
maar gaan wel lang mee denk ik?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:05 schreef Nizno het volgende:
maar goed met een BH van 29.95 heb ik na een week wel rugpijn.
dus ja die 60 euro is wel nodig helaas
geen jaarquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar gaan wel lang mee denk ik?
dream a little dream...quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even de cupmaten bijhouden voor in de excel-file
Ik heb geen grote tieten maar een dikke rugquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
ja das nadeel aan grotere maat moeten hebbenquote:
Mja bij mij inderdaad ook. En als ze dan mijn favoriete bh niet meer hebben kan ik weer een zoektocht van een jaar beginnen naar een nieuwe versiequote:
Veel vrouwen geven daar een kapitaal aan uit.En dan de bh`s nog.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das nadeel aan grotere maat moeten hebben
yup maar om nou meteen 5 te kopen helpt ook niet want dan ga je ze afwisselen en op 1 of andere gekke manier is het dan nog niet eens 4 jaarquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja bij mij inderdaad ook. En als ze dan mijn favoriete bh niet meer hebben kan ik weer een zoektocht van een jaar beginnen naar een nieuwe versie
dan krijgen die de vrouwzijnvergoeding lager want eigen keuze voor de stevige BH.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel vrouwen geven daar een kapitaal aan uit.En dan de bh`s nog.
Ja dat doe ik dus, in 1x 4/5 kopenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup maar om nou meteen 5 te kopen helpt ook niet want dan ga je ze afwisselen en op 1 of andere gekke manier is het dan nog niet eens 4 jaar
Boksquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen grote tieten maar een dikke rug
Hunkemöller heeft vaak leuke acties. 3=2.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup maar om nou meteen 5 te kopen helpt ook niet want dan ga je ze afwisselen en op 1 of andere gekke manier is het dan nog niet eens 4 jaar
ik heb er minstens 2.. maar die werden minder maar idd uit assortiment dus nu weer op BHjacht voor een goeie. En een lingeriewinkel in lopen is helemaal drama tegenwoordig want hoe aardig ook ze weten echt niet meer zoveel als dat ze eerder wisten die daar werkenquote:
De meeste bh's daar zijn ook geen topkwaliteit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hunkemöller heeft vaak leuke acties. 3=2.
ja heb liever 1 die goede stevigheid biedtquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hunkemöller heeft vaak leuke acties. 3=2.
@Kukelecucktsju10 kan 'm wel aanvullenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar zijn toch padges voor?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heb liever 1 die goede stevigheid biedt
en niet te veel tierelantijnen op de cup want dat helpt niet mee om tepels in je shirt onzichtbaar te houden..
en laat die nou net nooit in de aanbiedingen zijn
dan kan ik ze beter helemaal afbinden met sporttape. krijg ik dat gezweet ook niet van die padsquote:
Heb je een T-shirtje aan, zie je al dat borduurwerk erdoorheen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:13 schreef Nizno het volgende:
trouwens ook zoiets... al die franjes op de cup
leuk hoor als je wilt verleiden enzo... maar voor functioneel is dat dus echt drama...
ja en dan zit je tepel precies tussen een kantendingetje door en rara wat doen tepels als ze geklemd zitten?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een T-shirtje aan, zie je al dat borduurwerk erdoorheen.
Tepelcovers.quote:
dimmyquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar gaat de drama over uit de TT?
Fideel van je.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee, daar kan ik ook maar weinig mee.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:15 schreef Elvi het volgende:
Maar voorgevormde cups vind ik ook niks. Mn tetten liggen daar echt als pannekoekjes in. Dat doet echt niks
In combinatie met de verjaardagskalender van kwiwi heb ik dus meteen een leuk cadeau voor iedereen.quote:
Dan moet ik er zo'n verlengstukje tussen doen geloof ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik ook maar weinig mee.
Maar goed, dus vooral brede omtrek en niet echt grote cups, dus ik kom wel weg met een Hunkemollerding.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In combinatie met de verjaardagskalender van kwiwi heb ik dus meteen een leuk cadeau voor iedereen.
Haha op vakantie waren er allemaal treinsporen zonder slagbomen of lampen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Aanrijding met een trein lijkt me helemaal geen pretje nee.
85B gaat precies goedquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik er zo'n verlengstukje tussen doen geloof ik
We hadden het over dingen die alle vrouwen hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:58 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Mijn huid scheurt als ik er niks opdoe. Dus dat is wél essentieel.
veel vrouwen hebben de cremes wel nodig. Ik waarschijnlijk ook alleen geef ik er geen moer om waardoor ik bepaalde oneffenheden heb en me er geen bal van aantrekquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hadden het over dingen die alle vrouwen hebben.
Maar als je niet menstrueert, ben je dan nog wel een vrouw?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hadden het over dingen die alle vrouwen hebben.
250 euro dus, dat hebben we als vrouw nodig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk vooral voor onderwijs op het gebied van de Nederlandse taal. En dan gespecialiseerd op de definitie van het woord "nodig"
En dan ook nog naar de baarmoederbeul vanaf je 30e en vanaf je 50e onder de tettenpletter.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
250 euro dus, dat hebben we als vrouw nodig.
Vrouwzijntoeslag.
ow en de mogelijkheid om gewoon vrijwillig op je 30e het kippenhok te verwijderen zonder dat je te horen krijgt... j amaar dat doen we nu nog niet want wie weet wil je later toch kinderenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ook nog naar de baarmoederbeul vanaf je 30e en vanaf je 50e onder de tettenpletter.
platjes op de worst?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
EN ik heb net even een rondje gelopen in de bloedhitte. 5687 stapjes nu. Worstjes op de plat en eeen biertje erbij.
staat in de koelkast heurquote:Op maandag 12 augustus 2024 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
lauwe soep met geroosterd brood dus
vrouwenwindjes ruiken naar roosjesquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:40 schreef CherryLips het volgende: