quote:
hoe dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Ik heb mijn hand mijn op mijn tweede levensjaar al gesloopt en dat kwam door spelen met blokjes
Dat jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de juryleden overleed toch onverwacht?
Dan is het inderdaad even afwachten hoe het nu wordt, krijg je toch een andere dynamiek.
Bij 1 die hier speelde, iets met Masterchef.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij welke? die vogels of de man van tara?
Ik dus wel somsquote:
ik had het wel een beetje bij de grootste fan van Taraquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij 1 die hier speelde, iets met Masterchef.
[..]
Ik dus wel soms
Wie is Tara?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik had het wel een beetje bij de grootste fan van Tara
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:03 schreef pullup het volgende:
[x]https://twitter.com/gunsnrosesgirl3/status/1822527575521943638[/x]
![]()
Ik vertel mijn verhaal al vanaf jongs af aan maar nu kom ik ff niet meer op hoe dat heet waar ik als dreumes met mijn hand in ben gekomen , Mijn ouders hadden een stomerij in Deventer en de veiligheid is na mijn ongeluk wel aangepaktquote:
Er zijn dingen in het leven die je niet wilt weten.quote:
Stoomwals reiniger? Mijn opa kreeg zijn hand tussen 2 matrijzen. Verloor een paar vingers.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vertel mijn verhaal al vanaf jongs af aan maar nu kom ik ff niet meer op hoe dat heet waar ik als dreumes met mijn hand in ben gekomen , Mijn ouders hadden een stomerij in Deventer en de veiligheid is na mijn ongeluk wel aangepaktIk was aan het spelen met blokjes en toen kwam hand mijn tussen de...... het ligt op het puntje van mij tong
Dat krijg je als je ouder wordt
maar ik ben een aantal keren geopereerd en , knokkel zit aan de binnenkant , mooi zigzag litteken en een stuk ijzer in mijn hand. Ik kan niet meer in de ringen hangen iig
Dat is inderdaad wel heftig, heb je daar veel last van? Beperkt het je?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vertel mijn verhaal al vanaf jongs af aan maar nu kom ik ff niet meer op hoe dat heet waar ik als dreumes met mijn hand in ben gekomen , Mijn ouders hadden een stomerij in Deventer en de veiligheid is na mijn ongeluk wel aangepaktIk was aan het spelen met blokjes en toen kwam hand mijn tussen de...... het ligt op het puntje van mij tong
Dat krijg je als je ouder wordt
maar ik ben een aantal keren geopereerd en , knokkel zit aan de binnenkant , mooi zigzag litteken en een stuk ijzer in mijn hand. Ik kan niet meer in de ringen hangen iig
Mijn vader was schipper en kwam mijn zijn rechterhand in de ankerlierketting terecht, hand verbrijzeld, hij had daarna een rare pink en duim met daartussen een driehoekige stomp.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stoomwals reiniger? Mijn opa kreeg zijn hand tussen 2 matrijzen. Verloor een paar vingers.
quote:
U heeft vast gelijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn dingen in het leven die je niet wilt weten.
Neequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stoomwals reiniger? Mijn opa kreeg zijn hand tussen 2 matrijzen. Verloor een paar vingers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |