Och, ik lees er wel overheenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
ja nou zit jij er hier weer tussen .... sterkte hoor
uurtje. Volgens teams is de vergadering al begonnen, maar ik join pas om 15;00 preciesquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Arme jij!![]()
Hoelang moet je dat aan horen?
Ik zal er over ophoudenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ik lees er wel overheen
Dit valt ook onder SwJ 😉quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Kom je een oogje in het zeil houden?
Dan ben je al een paar uur te laat.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
uurtje. Volgens teams is de vergadering al begonnen, maar ik join pas om 15;00 precies
Of gewoon skippenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
uurtje. Volgens teams is de vergadering al begonnen, maar ik join pas om 15;00 precies
In Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu is het nu net na 7 uur 's ochtends, dus tijd zat!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ben je al een paar uur te laat.
Ja tarararara hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
In Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu is het nu net na 7 uur 's ochtends, dus tijd zat!
Nu nog een keer maar dan langzaam.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
In Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu is het nu net na 7 uur 's ochtends, dus tijd zat!
Nee, door topics in R&P.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Een depressie in een bergwand ontstaan door verwering en glaciale processen?
Boemdiejee?quote:
Hey niet zo over mijn geboorte subforum he.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, door topics in R&P.
Ik had ff opgezocht wat kaar was!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, door topics in R&P.
Ik dacht een dorp in Schotland?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Boemdiejee?
@:tararaboemdijee
Ik googlede op de langste plaatsnaam op Hawaii en kreeg iets in Nieuw Zeeland!
Die heeft ook een erg interessante naam idd!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik
[..]
Ik dacht een dorp in Schotland?
De drol komt er niet uit?quote:
Hey jij hier?quote:
Ja had ik al door.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
The place which we don't speak of is weer eens gesloten.
EN LEES DE OP.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |