Ik zie wel een qr code op mijn hub. Maar in de app zie ik nergens de mogelijkheid om de qr code te scannen. Zowel op mijn ipad als op de 2e android telefoon krijg ik alleen de melding hub toevoegen en dan moet het licht gaan pulsen.quote:
Bij sluit hub aan en dan volgende scan qr code. Maar mijn hub is al aangesloten, dus die herkende de app directquote:Op maandag 3 maart 2025 19:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zie wel een qr code op mijn hub. Maar in de app zie ik nergens de mogelijkheid om de qr code te scannen. Zowel op mijn ipad als op de 2e android telefoon krijg ik alleen de melding hub toevoegen en dan moet het licht gaan pulsen.
Waar krijg je dat je de qr code moet scannen?
Ik krijg nergens dat ik de qr code kan scannen.quote:Op maandag 3 maart 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij sluit hub aan en dan volgende scan qr code. Maar mijn hub is al aangesloten, dus die herkende de app direct
Wowquote:Op donderdag 10 april 2025 19:50 schreef NedKelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.ikea.com/nl/n(...)ikenfineer-60586692/
Oeh deze uit de Stockholm 2025 collectie vind ik echt heel mooi. Je kan nergens inzien in welke showroom iets wel of niet te zien is toch?
Of zou de Stockholm collectie sowieso altijd uitgestald staan?
Ik heb vandaag allemaal afspraken en geen tijd, maar sta te popelen om naar Ikea te rijden om te gaan kijken! Ik wil er 2.quote:
Als de planningstool zegt dat het niet kan, dan kan het niet he?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:16 schreef FranticDJ het volgende:
iemand een idee of je met 002.464.17 komplement divider voor de Pax aan weerszijden van de divider lades/manden uit het 50cm systeem kan monteren? Lijkt er wel op, maar word even van de wijs gebracht door de pax configurator
Wil 100cm kasten met onderin 2x 50cm lades naast elkaar bij voorkeur
Waarom niet 100cm brede lades en die met een tussenschotje verdelen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:16 schreef FranticDJ het volgende:
iemand een idee of je met 002.464.17 komplement divider voor de Pax aan weerszijden van de divider lades/manden uit het 50cm systeem kan monteren? Lijkt er wel op, maar word even van de wijs gebracht door de pax configurator
De planningstool werkte niet naar behoren in safari.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als de planningstool zegt dat het niet kan, dan kan het niet he?
Autismus maximusquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom niet 100cm brede lades en die met een tussenschotje verdelen?
Ja, wij hebben platsa op zolder omdat dat meer flexibiliteit heeft vanwege de modulairiteit. In de slaapkamers pax omdat dat gewoon eenvoudige ruimtehoge kasten zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:55 schreef Seven. het volgende:
Wij gaan over een paar maanden naar een nieuwe slaapkamer en m'n man heeft ineens besloten dat hij liever Pax wil in plaats van de Platsa die we al hebben. Zijn er mensen die ervaring hebben met beide?
Thanks! Laat Metod zich goed combineren met Pax qua accessoires?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:14 schreef archito het volgende:
[..]
Ja, wij hebben platsa op zolder omdat dat meer flexibiliteit heeft vanwege de modulairiteit. In de slaapkamers pax omdat dat gewoon eenvoudige ruimtehoge kasten zijn.
Bij pax hebben de laden dempers, wat me bij platsa niet gelukt is. Verder weinig verschil in kwaliteit.
In het nieuwe huis ga ik een combinatie van eigen maatwerk en metod doen. Die laatste is nog wat degelijker.
Geen ervaring mee maar met de juiste primer geen enkel probleem! Wel jammer dat Platsa niet echt mooie deuren heeft.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:31 schreef June. het volgende:
Heeft iemand ervaring met het schilderen van die platdadeuren? In onze 'mudroom' past platsa beter, maar wil geen witte kast..
Of zou het ook kunnen om een mdfplaat op maat te laten zagen bij de bouwmarkt en die dan te monteren?
Ik lees overal dat papierfolie een stuk lastiger is, ook met primer. Maar ja. Aan de andere kant zijn die deuren ook weer niet zo duur, dus misschien toch maar proberen inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2025 15:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geen ervaring mee maar met de juiste primer geen enkel probleem! Wel jammer dat Platsa niet echt mooie deuren heeft.
Wij hebben dat thuis, ene kant draadmanden andere kant lades, dat werkt dikke prima.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:16 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb ik het verleden redelijk vaak pax/expedit/lack etc. dingen geverfd, dat ging altijd probleemloos. Kwestie van met een fijne korrel opschuren (180-250) en dan gelijk lakken, een primer is niet echt nodigquote:Op maandag 26 mei 2025 08:42 schreef June. het volgende:
[..]
Ik lees overal dat papierfolie een stuk lastiger is, ook met primer. Maar ja. Aan de andere kant zijn die deuren ook weer niet zo duur, dus misschien toch maar proberen inderdaad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |