IKEA servicesquote:
quote:Openingstijden
Maandag tot en met zaterdag: van 10 - 21 uur.
(IKEA Barendrecht is op zaterdag geopend van 9 tot 21 uur)
Elke zondag open:
Amersfoort: 11-18 uur
Amsterdam: 10-18 uur
Barendrecht: 12-18 uur
Breda: 10-17 uur
Delft: 10-18 uur
Duiven: 11-18 uur
Eindhoven: 11-18 uur
Groningen: 12-18 uur
Haarlem: 12-18 uur
Heerlen: 11-18 uur
Hengelo: 10-18 uur
Utrecht: 10-18 uur
Zondagsopeningen voor IKEA Zwolle: klik hier
Tijdens de feestdagen gelden er andere openingstijden, deze kunnen per vestiging verschillen.
quote:
Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
Ik heb 2 weken geleden met de laatste dingen aan mijn stukje Ikea keuken gedaan. Ik heb een inbouwkoelkast, uittrekbare kast 30 cm en een ladekast van 80 cm.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:08 schreef Koettie het volgende:
Oehhh een heel ikea topic! 😁
Ik heb binnenkort (met een maand of twee, drie) een nieuwe keuken nodig. Denk dat het ikea wordt. Heb de precieze maten van de woning nog niet, wordt ook nog een kleine verbouwing. Heeft iemand hier zelf zijn keuken geïnstalleerd van ikea? Budget is niet heel groot dus waar ik redelijkerwijs wat kan besparen doe ik dat graag.
Thanks, had inmiddels ook die uitschuifbare plank gezien en die lijkt me wat handiger omdat er aan de zijkanten minder ruimte verloren gaat. In die lades staan toch allemaal bakjes met spullen, dus zullen ook niet van de la afvallen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:40 schreef Elleska het volgende:
@:NedKelly Naast de genoemde draadmand past de uittrekbare plank past onder de scharnieren en als het goed is past het schoenenrek ook.
Maar je zou ook kunnen kijken naar andere schanieren. Er gaan online hacks rond met ander soort schanieren waar de lade wel langs kan. Dan ben je wel de softclose onderin kwijt. Deze bijvoorbeeld: https://www.instagram.com/reel/CzGvmYEtjf-/
Weet ik nog niet zeker maar dat de gootsteen en afvoer op dezelfde plek blijft. Moet wel een aansluiting voor vaatwasser komen nog, maar heb een vriend die dat kan fixen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:43 schreef Piles het volgende:
Ik zou ook bij Ikea vragen wat de montage zou kosten. Dan kun je bedenken of je het gedoe wel/niet waard vindt.
En ga je leidingwerk e.d. ook zelf doen, of blijft dat allemaal exact hetzelfde?
Ja service is wel goed daarquote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Top. Kan 1,5 jaar naar aankoop terug naar de winkel om daar een nieuwe bekabeling te bestellen tegen eigen kosten, omdat het schijnbaar toch niet gemaakt is om te verhuizen
Mijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja service is wel goed daar![]()
Hier is de koelkast kapot binnen een jaar, maar t vervangende type is niet op voorraad. Kreeg netjes de optie dat ze tijdelijk een kleiner model leveren en daarna alsnog de grote.
Gelukkig is het 'maar' een rateltje en niet volledig kapot. Dus de grote mag nog ff blijven.
oh sorry die haalde ik dr niet uit.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijnwas sarcastisch
![]()
Ik mis uit een stekkertje letterlijk een koper omhulsel die eruit gegaan is door de stekker uit de tafel te halen voor verhuizing. Hierdoor moet ik zelf weer naar de IKEA (niet bepaald om de hoek, ik bestel meestal alles online) en zelf nog gok ik tussen de 50 en 100 euro gaan neer tellen om het te laten vervangen.
Terwijl ik eigenlijk alleen het stekkertje zou hoeven te vervangen, maar daar is slecht aan te komen.
Alleen bestelbaar bij klantenservice die ik net vanochtend gebeld hebquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
oh sorry die haalde ik dr niet uit.
Maar eh, weet je t artikelnr?
https://www.ikea.com/nl/nl/customer-service/spare-parts/
Das wel echt stomquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen bestelbaar bij klantenservice die ik net vanochtend gebeld hebdie mij verwees naar de winkel
Heb je al een foto van de stekker in het kleine kluskwesties topic gezet? Als het geen ikea-special stekker is weet iemand vast welke het is en waar te bestellen...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijnwas sarcastisch
![]()
Ik mis uit een stekkertje letterlijk een koper omhulsel die eruit gegaan is door de stekker uit de tafel te halen voor verhuizing. Hierdoor moet ik zelf weer naar de IKEA (niet bepaald om de hoek, ik bestel meestal alles online) en zelf nog gok ik tussen de 50 en 100 euro gaan neer tellen om het te laten vervangen.
Terwijl ik eigenlijk alleen het stekkertje zou hoeven te vervangen, maar daar is slecht aan te komen.
Duiven heeft alles al staanquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:36 schreef Nia het volgende:
Ik had komend weekend graag even naar de IKEA in Groningen willen gaan om een aantal mooie artikelen uit de Vinterfint kerstcollectie met beperkte oplage te kopen, maar in Groningen is helemaal niets verkrijgbaar of op te halen. Ben ik misschien te vroeg en zijn nog niet alle IKEA vestigingen klaar met hun inrichting?
Mijn vrouw weet te melden dat er in Groningen (nog) geen aparte Vinterfint afdeling is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:36 schreef Nia het volgende:
Ik had komend weekend graag even naar de IKEA in Groningen willen gaan om een aantal mooie artikelen uit de Vinterfint kerstcollectie met beperkte oplage te kopen, maar in Groningen is helemaal niets verkrijgbaar of op te halen. Ben ik misschien te vroeg en zijn nog niet alle IKEA vestigingen klaar met hun inrichting?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |