SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
De transfersomquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:13 schreef bbuddybb het volgende: mkrabby: Zijn afwezigheid liet zich meteen al voelen tegen Willem II en zo zal het zondag ook zijn in Zwolle en de week erna op het Kasteel. Feyenoord mist de creativiteit van zijn spelmaker. Dat laatste onderkent de club zelf trouwens ook. Het was, zo zeggen ingewijden, écht een Duivels Dilemma: Stengs wel of niet verkopen aan Charlotte FC? Uiteindelijk wogen voor bekerwinnaar de transfersom en de twijfels aan het fysiek van Calvin Stengs zwaarder dan het verschil dat hij maakte in het veld.
Moet wel iets zijn wat pas de laatste tijd aan het licht is gekomen. En als het echt iets ernstigs is dan krijg hem natuurlijk nooit meer fatsoenlijk verkocht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moeten die twijfels over zijn fysieke gesteldheid wel heel groot geweest zijn want de transfersom is niet om over naar huis te schrijven.
Vorig seizoen nooit verwacht dat we om het vertrek van slapzak Stengs zouden rouwen makker. Ik vind er wel wat van. Denk dat ze echt bang zijn dat zijn knie weer kapot gaat en dat je er jaren zoet mee bent, en wellicht is Stengs ook iets te breekbaar voor de rol die hij in het elftal speelde. Maar dan moet je heel snel doorschakelen, want met Ivanusec of Moussa in die rol kan echt niet. Laat staan Lingrquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
De transfersom![]()
Die is echt lachwekkend laag voor iemand met zulke statistieken
Nee eens hoor. Ik was ook niet zo positief, maar hij heeft uitstekende statistieken en zijn creativiteit is eigenlijk onmisbaar. Een paar hele goede potjes in de CL ook.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen nooit verwacht dat we om het vertrek van slapzak Stengs zouden rouwen makker. Ik vind er wel wat van. Denk dat ze echt bang zijn dat zijn knie weer kapot gaat en dat je er jaren zoet mee bent, en wellicht is Stengs ook iets te breekbaar voor de rol die hij in het elftal speelde. Maar dan moet je heel snel doorschakelen, want met Ivanusec of Moussa in die rol kan echt niet. Laat staan Lingr
Dan is het tijd voor verhuisdozen in de tuin van Te Kloese.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Op basis van al mijn ervaringen uit het verleden denk ik dat Sem Steijn de opvolger gaat worden, maar die tijd zijn we wel voorbij toch? Toch? TOCH?
Bijlow ga je niet zo snel kwijtraken en gezien de eerste twee potjes van Timon zou ik daar ook zeker geen haast bij maken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:32 schreef Vis1980 het volgende:
Als je Geertruida, Bijlow en Stengs verkoopt heb je bijna 8M salaris vrij. Daar gokt men vast op, daar kun je twee Lozano's van betalen. (of Dests)
Passen Ueda, Ivanusec en Lopez in die dozen denk je?quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor verhuisdozen in de tuin van Te Kloese.
Als ze hun dozen om de schoenen vandaan halen wel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Passen Ueda, Ivanusec en Lopez in die dozen denk je?
Ik vind Bijlow ook leuk, maar die heeft maar 17 wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen en verdient het meest van alle spelers. Je raakt hem wel kwijt, maar niet voor hoge bedragen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijlow ga je niet zo snel kwijtraken en gezien de eerste twee potjes van Timon zou ik daar ook zeker geen haast bij maken.
Sjaak Troost weer terug aub!!quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor verhuisdozen in de tuin van Te Kloese.
Wat een watje. Waarschijnlijk te bang om tegen de paal aan te knallen.quote:
Dat kon nog makkelijk ja. Volgens Pistolero heeft hij echter prima gespeeld.quote:
En zn vervanger blundert al 3x in 2 wedstrijden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind Bijlow ook leuk, maar die heeft maar 17 wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen en verdient het meest van alle spelers. Je raakt hem wel kwijt, maar niet voor hoge bedragen.
Als AD is hij goed, TD bakt die er niets vanquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Is nu allemaal wel wat vroeg om te zeggen. Maar als hij deze transferzomer (weer) niet slaagt een paar goede aankopen aan de bovenkant te doen, dan moet je misschien de structuur heroverwegen. Want ik blijf de rust en kalmte die deze man uitstraalt heerlijk vinden en als AD is hij denk ik fantastisch.
Ik vraag me al jaren af wie er achter dit account zit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me af of Stengs zomaar even naar amerika gaat verhuizen omdat toevallig een amerikaanse club een goed bod heeft gedaan
het zal me niets verbazen als dit allemaal niet doorgaat
Feyenoord heeft geld zat om transfers te doen na afgelopen 3 seizoenenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:22 schreef Ali_boo het volgende:
Stengs verdient een vermogen dus ik snap wel dat ze hem laten gaan. Heeft het redelijk gedaan maar was niet goed genoeg om dat salaris te rechtvaardigen
Wellicht moesten ze eerst verkopen om spelers te kunnen aantrekken. Nu die vertrokken is, kunnen ze eindelijk op de transfermarkt
Daar hoop ik dan op tenminste
@pistelero is een nitswit gekquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:30 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vraag me al jaren af wie er achter dit account zit.
Is het dezelfde persoon die het account Pistolero runt?
Kan goed dat Tong het er ff bij doet. Claimen immers ong dezelfde leeftijd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:30 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vraag me al jaren af wie er achter dit account zit.
Is het dezelfde persoon die het account Pistolero runt?
@tong80 grijp is inquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan goed dat Tong het er ff bij doet. Claimen immers ong dezelfde leeftijd.
Transfers ja, salaris niet. Je kunt niet maar nieuwe salarisafspraken maken zonder ruimte vrij te maken. Daarnaast kost het opwaarderen van contracten salaris, premies én tekengeld.En dan heb je ook nog eens een bedrag naar zaakwaarnemers.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geld zat om transfers te doen na afgelopen 3 seizoenen
Denk dat ze blij moeten zijn dat het slechts Stengs is. Die David Tepper koopt gewoonlijk de hele club.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:56 schreef GGMM het volgende:
Snap de kritiek wel, maar als er een club als Charlotte FC langskomt is het voor Feyenoord natuurlijk heel lastig om hem te behouden.
Sensationeelquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
Zonder een toptrainer kunnen wij niet tippen aan PSV. Die hebben bizar veel kwaliteit voor Eredivisie-begrippen.
Tweede plek zou ik sensationeel vinden met deze groep en trainer.
Niet als het geld verdampt aan dure salarissenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
Volgens mij onderschatten jullie hoe slecht Feyenoord er voor stond. Geloof dat ze vorig jaar voor het eerst in tien jaar weer eens een positief eigen vermogen hadden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Transfers ja, salaris niet. Je kunt niet maar nieuwe salarisafspraken maken zonder ruimte vrij te maken. Daarnaast kost het opwaarderen van contracten salaris, premies én tekengeld.
Iemand heeft niet geslapen na zijn zaterdagse drinkavond, dat is duidelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan overschat je de eredivisie toch even
Veel onzin in zo’n korte post.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
Zonder een toptrainer kunnen wij niet tippen aan PSV. Die hebben bizar veel kwaliteit voor Eredivisie-begrippen.
Je zal echt alles op alles moeten zetten om degradatie te voorkomenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
Het werkt niet zo dat je vanuit 1 grote pot even een speler binnenhaalt hè.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk alleen Bakayoko en Schouten willen hebben van PSV. De rest mogen ze houden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:56 schreef bbuddybb het volgende:
Ik onderschat het niet als je goed leest.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij onderschatten jullie hoe slecht Feyenoord er voor stond. Geloof dat ze vorig jaar voor het eerst in tien jaar weer eens een positief eigen vermogen hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |