SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
De transfersomquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:13 schreef bbuddybb het volgende: mkrabby: Zijn afwezigheid liet zich meteen al voelen tegen Willem II en zo zal het zondag ook zijn in Zwolle en de week erna op het Kasteel. Feyenoord mist de creativiteit van zijn spelmaker. Dat laatste onderkent de club zelf trouwens ook. Het was, zo zeggen ingewijden, écht een Duivels Dilemma: Stengs wel of niet verkopen aan Charlotte FC? Uiteindelijk wogen voor bekerwinnaar de transfersom en de twijfels aan het fysiek van Calvin Stengs zwaarder dan het verschil dat hij maakte in het veld.
Moet wel iets zijn wat pas de laatste tijd aan het licht is gekomen. En als het echt iets ernstigs is dan krijg hem natuurlijk nooit meer fatsoenlijk verkocht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan moeten die twijfels over zijn fysieke gesteldheid wel heel groot geweest zijn want de transfersom is niet om over naar huis te schrijven.
Vorig seizoen nooit verwacht dat we om het vertrek van slapzak Stengs zouden rouwen makker. Ik vind er wel wat van. Denk dat ze echt bang zijn dat zijn knie weer kapot gaat en dat je er jaren zoet mee bent, en wellicht is Stengs ook iets te breekbaar voor de rol die hij in het elftal speelde. Maar dan moet je heel snel doorschakelen, want met Ivanusec of Moussa in die rol kan echt niet. Laat staan Lingrquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
De transfersom![]()
Die is echt lachwekkend laag voor iemand met zulke statistieken
Nee eens hoor. Ik was ook niet zo positief, maar hij heeft uitstekende statistieken en zijn creativiteit is eigenlijk onmisbaar. Een paar hele goede potjes in de CL ook.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen nooit verwacht dat we om het vertrek van slapzak Stengs zouden rouwen makker. Ik vind er wel wat van. Denk dat ze echt bang zijn dat zijn knie weer kapot gaat en dat je er jaren zoet mee bent, en wellicht is Stengs ook iets te breekbaar voor de rol die hij in het elftal speelde. Maar dan moet je heel snel doorschakelen, want met Ivanusec of Moussa in die rol kan echt niet. Laat staan Lingr
Dan is het tijd voor verhuisdozen in de tuin van Te Kloese.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Op basis van al mijn ervaringen uit het verleden denk ik dat Sem Steijn de opvolger gaat worden, maar die tijd zijn we wel voorbij toch? Toch? TOCH?
Bijlow ga je niet zo snel kwijtraken en gezien de eerste twee potjes van Timon zou ik daar ook zeker geen haast bij maken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:32 schreef Vis1980 het volgende:
Als je Geertruida, Bijlow en Stengs verkoopt heb je bijna 8M salaris vrij. Daar gokt men vast op, daar kun je twee Lozano's van betalen. (of Dests)
Passen Ueda, Ivanusec en Lopez in die dozen denk je?quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor verhuisdozen in de tuin van Te Kloese.
Als ze hun dozen om de schoenen vandaan halen wel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Passen Ueda, Ivanusec en Lopez in die dozen denk je?
Ik vind Bijlow ook leuk, maar die heeft maar 17 wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen en verdient het meest van alle spelers. Je raakt hem wel kwijt, maar niet voor hoge bedragen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijlow ga je niet zo snel kwijtraken en gezien de eerste twee potjes van Timon zou ik daar ook zeker geen haast bij maken.
Sjaak Troost weer terug aub!!quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor verhuisdozen in de tuin van Te Kloese.
Wat een watje. Waarschijnlijk te bang om tegen de paal aan te knallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |