SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
* Stiefmonster likes thisquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Het is vandaag wisselend bewolkt met flinke zonnige perioden. Het blijft droog en bij een zwakke tot matige noordoostenwind wordt het 24 tot lokaal 29 graden. Vanavond en vannacht is het helder met minima tussen 13 en 19 graden. Morgen is het tot de avond ronduit zonnig en heet met 29 tot 34 graden. De zuidoostenwind is zwak tot hooguit matig en door de hoge luchtvochtigheid voelt het benauwd aan. In de avond is er in het zuiden een kleine kans op een lokale onweersbui.
hmm misschien moet ik mij maar ziekmelden
Ik doe mee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Het is vandaag wisselend bewolkt met flinke zonnige perioden. Het blijft droog en bij een zwakke tot matige noordoostenwind wordt het 24 tot lokaal 29 graden. Vanavond en vannacht is het helder met minima tussen 13 en 19 graden. Morgen is het tot de avond ronduit zonnig en heet met 29 tot 34 graden. De zuidoostenwind is zwak tot hooguit matig en door de hoge luchtvochtigheid voelt het benauwd aan. In de avond is er in het zuiden een kleine kans op een lokale onweersbui.
hmm misschien moet ik mij maar ziekmelden
Ja, dat zal ze vast niet wetenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:34 schreef dud0r het volgende:
Dat scheerschuim kan je als vrouw ook gebruiken hoor @:cherrylips
Gelukkig krijgen we hier ook dagelijks in de KSC een algemeen weerberichtquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:33 schreef Ama het volgende:
Gelukkig krijg ik elke dag melding van het weer in eigen regio.
Misschien teveel mini aankopen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog geen enkele kraskaart gehad, kom te vaak bij de AH denk ik
Graag gedaanquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we hier ook dagelijks in de KSC een algemeen weerbericht
Ik geniet daar elke keer weer van.
Met volle teugen.
beide niet te hachelenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat smaakt beter?
Monster of Redbull?
Monster is voor Poolse loodgietersquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat smaakt beter?
Monster of Redbull?
Misschien werkt het nog beter ook dan die roze bussen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:34 schreef dud0r het volgende:
Ook benieuwd wanneer ze moet bevallen. De algoritmes bij AH zijn zodanig geavanceerd dat ze blijkbaar iets hebben afgeleid uit haar aankoopgedrag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:34 schreef dud0r het volgende:
Ja bedankt, maar dat was de vraag nietquote:
Ja elke dag boodschappen, dan heb je niet veel meer nodig dat het dagelijkse eten en kom je niet zo snel aan die 15 euroquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien teveel mini aankopen?
Super specifiekquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Monster is voor Poolse loodgieters
Als ik moet kiezen dan Red Bullquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat smaakt beter?
Monster of Redbull?
Oh is ook wel handig maar ik krijg het al twee keer als melding dus ik sla over.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we hier ook dagelijks in de KSC een algemeen weerbericht
Ik geniet daar elke keer weer van.
Met volle teugen.
ik weet niet welke minder te hachelen isquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bedankt, maar dat was de vraag niet
Misschien is ze nog niet wakker genoeg en had ze daar niet aan gedachtquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zal ze vast niet weten
Monsterquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat smaakt beter?
Monster of Redbull?
Leugensquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Monster is voor Poolse loodgieters
Misschien wel jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien werkt het nog beter ook dan die roze bussen.
Je zou toch denken dat je daar tegenwoordig wel snel aan zit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja elke dag boodschappen, dan heb je niet veel meer nodig dat het dagelijkse eten en kom je niet zo snel aan die 15 euro
Ik kom niet vaak bij de AH maar had er van de week voor twintig euro dus ging even kijken naar die kaart. Blijkbaar had ik er twee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja elke dag boodschappen, dan heb je niet veel meer nodig dat het dagelijkse eten en kom je niet zo snel aan die 15 euro
Goed, jij bent dus ook geen Poolse loodgieter.quote:
Ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet welke minder te hachelen is
Oke, Poolse loodgieterquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is ze nog niet wakker genoeg en had ze daar niet aan gedacht
[..]
Monster
Heb van de week 5 smaakjes opgepikt die ik in Nederland nog niet gezien had.
[..]
Leugens
[..]
Misschien wel ja
True that..quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak bij de AH maar had er van de week voor twintig euro dus ging even kijken naar die kaart. Blijkbaar had ik er twee.
Maar heb bij de AH het gevoel dat als ik er ademhaal dat ik al aan de twintig euro zit.
Ik heb Alpro-meuk gekrast. Dat wordt alleen gedronken door vrouwen en door mannen die GroenLinks stemmenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar gewoon mooi dat je als vrouw blijkbaar niet bestaatwe worden uitgewist!!11'
Ik vind Alpro meuk best oke, maar ik koop het nooit meerquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb Alpro-meuk gekrast. Dat wordt alleen gedronken door vrouwen en door mannen die GroenLinks stemmen
Zak groenten, beetje vlees, kwark en fruit, dan zit ik meestal wel onder een tientjequote:Op zondag 11 augustus 2024 09:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je daar tegenwoordig wel snel aan zit.
Ewl.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van die vega shoarma gehaald. Datum is nog goed maar de verpakking staat wel bol.
Ik had vega-shoarma aanbevolen bij mijn broer. Die vroeg of ik hem nooit meer tips wilde gevenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van die vega shoarma gehaald. Datum is nog goed maar de verpakking staat wel bol.
Gewoon lekker tot morgen wachten en het 35 graden isquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook echt geen zin om vandaag boodschappen te doen, dus dat ga ik vandaag ook maar niet doen.
#recalcitrant
Ik ga mijn gratis pak wel claimen dus ik kom hier op terugquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Alpro meuk best oke, maar ik koop het nooit meer
Als je shoarma haalt is die vega variant wel beter dan de vleesvariant in de supermarkt, dat is altijd zo taai als de pestquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vega-shoarma aanbevolen bij mijn broer. Die vroeg of ik hem nooit meer tips wilde geven
Ik was het eigenlijk alweer vergeten dat het morgen zo warm was.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker tot morgen wachten en het 35 graden is
Geen dank, ik help graagquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk alweer vergeten dat het morgen zo warm was.
Je wordt bedankt.
En alles zit onder het vet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je shoarma haalt is die vega variant wel beter dan de vleesvariant in de supermarkt, dat is altijd zo taai als de pest
Daarom hebben we Bal Ballusma dus elke ochtend.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wordt bedankt.
Van de regen in de drup zeker.quote:
ondanks al mijn weerberichten?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wordt bedankt.
Kipshoarma is beterquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je shoarma haalt is die vega variant wel beter dan de vleesvariant in de supermarkt, dat is altijd zo taai als de pest
Ja, ik lees ze wel met aandacht, maar mijn korte termijn geheugen is niet al te best.quote:
Nee liever van de regen in de zonneschijnquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de regen in de drup zeker.
Ik ben niet direct om, maar ik heb wel pindakaas van dat merkquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze meukhttps://www.ah.nl/product(...)plantaardige-shoarma
En dan een Belgische cameraploeg tegen komen als je compleet verregend bent.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee liever van de regen in de zonneschijn
Dat zei mijn vader ook nadat ik ooit vega worstjes had aangeraden. Hij heeft ze in de vuurkorf gegooid, wilde ze niet eens aan de honden voerenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vega-shoarma aanbevolen bij mijn broer. Die vroeg of ik hem nooit meer tips wilde geven
Gewoon goede kruiden gebruiken net als bij gewoon vlees.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze meukhttps://www.ah.nl/product(...)plantaardige-shoarma
Hmm, lang geleden dat ik die op heb, kan me vooral herinneren dat die vreselijk zout smaaktequote:
Ja, ik mis het strand welquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nou wat dichter bij het strand woonde was ik er eind van de middag naartoe gereden als de meute weg is om er gewoon naar de avondzon te kijken.
Of de ergste hitte. Maar wel van de voetjes in het water en het geluid van de golven.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik mis het strand wel
Maar de mensen niet echt
Ja en dan het nieuwsbericht erover niet kunnen vindenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan een Belgische cameraploeg tegen komen als je compleet verregend bent.
HDP.
Goed ideequote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elk half uur blijven herhalen dus. Net als op de radio.
Lekker door het zeewater waden zodat je daarna van die lekkere zachte voetjes hebtquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of de ergste hitte. Maar wel van de voetjes in het water en het geluid van de golven.
Jaaa lekker gescrubd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker met de voetjes door het zeewater waden zodat je daarna van die lekkere zachte voetjes hebt
Ik ga hier niets meer van insta delen, maar deze:quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of de ergste hitte. Maar wel van de voetjes in het water en het geluid van de golven.
Beste strandleefquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nou wat dichter bij het strand woonde was ik er eind van de middag naartoe gereden als de meute weg is om er gewoon naar de avondzon te kijken.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zei mijn vader ook nadat ik ooit vega worstjes had aangeraden. Hij heeft ze in de vuurkorf gegooid, wilde ze niet eens aan de honden voeren
Gewoon ademquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga hier niets meer van insta delen, maar deze:
"Mood:
I want to sit by the ocean for a while & watch the waves coming in, forget everything and just breath."
Misschien handiger als je het op het hele of halve uur doet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn flinke zonnige perioden. Het blijft droog en bij een zwakke tot matige noordoostenwind wordt het 24 tot lokaal 29 graden. Vanavond en vannacht is het helder met minima tussen 13 en 19 graden. Morgen is het tot de avond ronduit zonnig en heet met 29 tot 34 graden. De zuidoostenwind is zwak tot hooguit matig en door de hoge luchtvochtigheid voelt het benauwd aan. In de avond is er in het zuiden een kleine kans op een lokale onweersbui.
Breaking Balquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn flinke zonnige perioden. Het blijft droog en bij een zwakke tot matige noordoostenwind wordt het 24 tot lokaal 29 graden. Vanavond en vannacht is het helder met minima tussen 13 en 19 graden. Morgen is het tot de avond ronduit zonnig en heet met 29 tot 34 graden. De zuidoostenwind is zwak tot hooguit matig en door de hoge luchtvochtigheid voelt het benauwd aan. In de avond is er in het zuiden een kleine kans op een lokale onweersbui.
Hoezo weet jij hoe potgrond smaakt?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit worstjes van de Vegetarische Slager die naar potgrond smaakten
Hier mag dat gewoon. Geloof ik.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanmiddag naar pa en ma. 2 uur door de bloedhitte heen en ook weer 2 uur terug.
En ik neem de lange broek maar mee want ik ga 10/10 ook nog commentaar krijgen dat ik me in het vrome godvruchtige Veenendaal op de Dag des Heeren in een korte broek op straat durf te vertonen.
Zou grappig zijn als het niet waar was.
Waarschijnlijk waren wij toch uiteindelijk niet geschikt voor uitzending.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan het nieuwsbericht erover niet kunnen vinden
ja maar ik moet zo wegquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien handiger als je het op het hele of halve uur doet.
Ik ga gewoon het risico niet nemen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier mag dat gewoon. Geloof ik.
Misschien dat ik het dan wel onthoud.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien handiger als je het op het hele of halve uur doet.
Gewoon schijt hebben, jij bent toch geen volgeling van dat heertje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik neem de lange broek maar mee want ik ga 10/10 ook nog commentaar krijgen dat ik me in het vrome godvruchtige Veenendaal op de Dag des Heeren in een korte broek op straat durf te vertonen.
Watquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je zwanger?quote:
Of was die oude man zo verzot op de heide dat ze er gelijk een complete docu van hebben gemaaktquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren wij toch uiteindelijk niet geschikt voor uitzending.
"Amai zeg, wat ambetant."
Ja, moet haast welquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of was die oude man zo verzot op de heide dat ze er gelijk een complete docu van hebben gemaakt
Ben je niet iets te oud om je dat soort dingen te laten opleggen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar ik dien wel rekening te houden met de ideeën van de dorpelingen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben, jij bent toch geen volgeling van dat heertje?
Zou je denken he.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je niet iets te oud om je dat soort dingen te laten opleggen?
Ja dat is een probleem van die dorpelingen, niet dat van jouquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar ik dien wel rekening te houden met de ideeën van de dorpelingen.
U begrijpt, dit is al eens eerder gebeurd.
Nou ja ik krijg het dus van mijn moeder te horenquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is een probleem van die dorpelingen, niet dat van jou
Of gewoon in hotpants en croptop door dat dorp lopen, kijken wat de reacties dan zijnquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Al zou het ook wel leerzaam kunnen zijn om gewoon in een lange broek te verschijnen, alleen al om te kijken wat het volgende is waar ik commentaar op krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vast heel lovend.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon in hotpants en croptop door dat dorp lopen, kijken wat de reacties dan zijn
quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:02 schreef Ama het volgende:
Echt blij met de kast.![]()
Dacht eerst oei hij is wel minder breed dan die ik eerst had maar ik heb alle rattenspullen in de gangkast weten te krijgen en nu heb ik zelfs ruimte over en is het echt een hobbykast.
Mooie kastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Gewoon mimimimi roepen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik krijg het dus van mijn moeder te horen
Echt van alles. Waren vrij mooi gevulde dagen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je naar waterpolo geweest of ook andere sporten?
Klinkt goedquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt van alles. Waren vrij mooi gevulde dagen.
Van waterpolo weet ik alleen dat het erg populair is in Hongarijequote:Op zondag 11 augustus 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toppunt was natuurlijk de bronzen wedstrijd waterpolo.
???quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening heb je je wachtwoord aangepast?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:50 schreef datismijnmening het volgende:
Iedereen is daar sowieso aan het batsen in de auto
zat je nog op tribune bij de gouden finale?quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toppunt was natuurlijk de bronzen wedstrijd waterpolo.
truste en houd je pootje stijfquote:
Jepquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat je nog op tribune bij de gouden finale?
Tsjongejonge, is dat zondags voor Madeboos?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heet vandaag Madeverontwaardigd in plaats van Madelief.
Die kleintjes zijn wel schizofreen ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:40 schreef Ama het volgende:
Alles ik alles doe bij een hamster als wat ik bij een rat kan dan heb ik elke dag meerdere keren een hamster in mijn hand hangen.
Ja Syrische hamsters hebben dat toch wel minder?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kleintjes zijn wel schizofreen ja.
Volgens mij wel. Dat zijn soms van die sulletjes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Syrische hamsters hebben dat toch wel minder?
Ik heb nog nooit een dwerghamster meegemaakt die niet ineens ging bijten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dat zijn soms van die sulletjes.
Deze beet kwam een beetje uit het niets
Hebben die een klein bomvestje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Syrische hamsters hebben dat toch wel minder?
Prima toch, zolang je zelf niet mee hoeftquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:36 schreef Elvi het volgende:
M'n ouders hebben een nieuwe waterkoker nodig en nu willen ze helemaal naar een fysieke Blokker winkel gaan omdat ze de verschillende opties willen zien
niks mis mee. Als die optie er is doe ik dat ook lieverquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:36 schreef Elvi het volgende:
M'n ouders hebben een nieuwe waterkoker nodig en nu willen ze helemaal naar een fysieke Blokker winkel gaan omdat ze de verschillende opties willen zien
Water en verlengsnoer mee?quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:36 schreef Elvi het volgende:
Mijn ma had te weinig opslag op Google account. Is ze naar de telefoonwinkel gegaan om te vragen wat ze moest doen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:36 schreef Elvi het volgende:
Dat doe ik ook lieverquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:36 schreef Elvi het volgende:
Is die Blokker nou nog niet faillietquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:36 schreef Elvi het volgende:
Mijn ouders hadden twee iPads maar daar stonden allemaal foto's op en de opslag was vol en ze wilden de fotos niet wissen. Ze hebben ook geen laptop om de foto's over te zetten (Jezus en hoe ze dat moeten doen). Hebben ze een nieuw iPad gekocht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn ma had te weinig opslag op Google account. Is ze naar de telefoonwinkel gegaan om te vragen wat ze moest doen.
Ja 3 keer raden wie taxi chauffeur mag spelenquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima toch, zolang je zelf niet mee hoeft
Voordeel is dat de Blokker toch maar 50 meter lopen is. Als ik er helemaal voor naar een stad moest rijden en parkeren of met de trein dan had ik lekker coolblue aangezwengeld.quote:
Blijkbaar. Als je daar bent hebben ze nooit wat je nodig hebt en raden ze je alsnog aan het online te bestellenquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die Blokker nou nog niet failliet
Ik probeer m'n ouders nu al duidelijk te maken dat je met je pinpas gewoon de bus in kunt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja 3 keer raden wie taxi chauffeur mag spelen![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden twee iPads maar daar stonden allemaal foto's op en de opslag was vol en ze wilden de fotos niet wissen. Ze hebben ook geen laptop om de foto's over te zetten (Jezus en hoe ze dat moeten doen). Hebben ze een nieuw iPad gekocht.
Ik moest even in een kussen gillen.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden twee iPads maar daar stonden allemaal foto's op en de opslag was vol en ze wilden de fotos niet wissen. Ze hebben ook geen laptop om de foto's over te zetten (Jezus en hoe ze dat moeten doen). Hebben ze een nieuw iPad gekocht.
Ripquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja 3 keer raden wie taxi chauffeur mag spelen![]()
Ik zou niet eens weten waar hier nog een Blokker in de buurt zit eigenlijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Blijkbaar. Als je daar bent hebben ze nooit wat je nodig hebt en raden ze je alsnog aan het online te bestellen
Vertel mij dat je ouders boomers zonder dat je vertelt etc.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is ook een iPad zonder thuisknop maar alleen touchscreen dus als ik daar ben krijg ik steeds dat ding onder m'n neus geschoven "hoe doe je dit ook alweer?"quote:
Had je maar gewoon naar de huishoudschool moeten gaan zoals zij vroeger ook moestenquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is ook een iPad zonder thuisknop maar alleen touchscreen dus als ik daar ben krijg ik steeds dat ding onder m'n neus geschoven "hoe doe je dit ook alweer?"
Maar als het omgekeerd is en ik een vraag stel over hoe ik een vlek moet verwijderen dan krijg ik een preek
Als ik dan zeg "wat zijn je inloggegevens van de iCloud want dan kan ik alle foto's voor je op een dvd of stick zetten" dan willen ze dat ook niet. Wat wil je dan met die foto'squote:Op zondag 11 augustus 2024 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel mij dat je ouders boomers zonder dat je vertelt etc.
Meid het was al ingewikkeld met een OV kaart. Ik vind het al heel wat dat M'n vader kan sparen met een app bij de supermarkt. Duurt wel eeuwen maar goed.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer m'n ouders nu al duidelijk te maken dat je met je pinpas gewoon de bus in kunt.
Ik google het nu maar gewoon.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je maar gewoon naar de huishoudschool moeten gaan zoals zij vroeger ook moesten
Of telefoonquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer m'n ouders nu al duidelijk te maken dat je met je pinpas gewoon de bus in kunt.
Volgens mij heeft m'n vader dat niet ingesteld op z'n telefoon. Maar die heeft z'n pinpas in het hoesje van de telefoon zitten dus ik zie hem ervoor aan dan met de pinpas en de telefoon in te checken.quote:
verstandige mensen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mn moeder vind het echt erg dat dat niet meer bestond want anders was ik daarheen gestuurdquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je maar gewoon naar de huishoudschool moeten gaan zoals zij vroeger ook moesten
Dit weet elke vrouwtje toch?quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is ook een iPad zonder thuisknop maar alleen touchscreen dus als ik daar ben krijg ik steeds dat ding onder m'n neus geschoven "hoe doe je dit ook alweer?"
Maar als het omgekeerd is en ik een vraag stel over hoe ik een vlek moet verwijderen dan krijg ik een preek
M'n moeder had een OV-chipkaart met abonnement ooit maar die kaart was verlopen. Maar ze zijn al minstens zes jaar niet met de trein geweest want als m'n vader met de trein gaat rijdt ie niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Meid het was al ingewikkeld met een OV kaart. Ik vind het al heel wat dat M'n vader kan sparen met een app bij de supermarkt. Duurt wel eeuwen maar goed.
Ik heb het net pas voor het eerst eens uitgetest na het maanden geleden al ingesteld te hebben. Lekker alleen op een station waar niemand je kan zien klooien met dat kutdingquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heeft m'n vader dat niet ingesteld op z'n telefoon. Maar die heeft z'n pinpas in het hoesje van de telefoon zitten dus ik zie hem ervoor aan dan met de pinpas en de telefoon in te checken.
Ik kan nog geen knoop aannaaienquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja mn moeder vind het echt erg dat dat niet meer bestond want anders was ik daarheen gestuurddat hele hbo wat ik heb gedaan vinden ze maar niks
blij dat ik niet verder ben gegaan met de uni anders was ik onterft
De huishoudschool is in 1968 opgehevenquote:
Lol daar zat mijn moeder op.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De huishoudschool is in 1968 opgeheven
Toen waren de dames veel gelukkiger, beetje seksen, baby's uitpoepen, stofzuigen, pogingen tot koken doen en lekker beppen met vriendinnen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De huishoudschool is in 1968 opgeheven
M'n moeder had een baanquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen waren de dames veel gelukkiger, beetje seksen, baby's uitpoepen, stofzuigen, pogingen tot koken doen en lekker beppen met vriendinnen.
Je ouders voordat ze eea aan jou voorleggen: We leggen ons idee voor aan CL en als ze dan iets anders adviseert, dan weten we zeker dat onze keus de juiste is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik dan zeg "wat zijn je inloggegevens van de iCloud want dan kan ik alle foto's voor je op een dvd of stick zetten" dan willen ze dat ook niet. Wat wil je dan met die foto'sje hebt volgens mij ook adapters zodat je een stick kunt aflezen op de iPad , dat was dan toch een oplossing geweest
Ah het oerpraat uurtje is weer bezigquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen waren de dames veel gelukkiger, beetje seksen, baby's uitpoepen, stofzuigen, pogingen tot koken doen en lekker beppen met vriendinnen.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ah het oerpraat uurtje is weer bezig
Ik lees dit met een Polygoon journaal stem in mijn hoofd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we morgen brood 10 eurocent maken zitten we volgende week weer in de oertijd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ah het oerpraat uurtje is weer bezig
10 cent per sneetje brood is realistischerquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we morgen brood 10 eurocent maken zitten we volgende week weer in de oertijd.
Tegenwoordig staat er nog amper iets...quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee. Als die optie er is doe ik dat ook liever
Ze willen graag werken en carrière maken US.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorlees/overblijf moeder zijn op school.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
kermis is ook niet leukquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat er nog amper iets...![]()
Winkelen vind ik ook steeds minder leuk. Je komt steeds van een koude kermis thuis. En ik hou niet eens van de kermis. Dubbel kut dus.
Goed weer voor nu welquote:
Gewoon natuurlijk. Is ook helemaal inquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, m'n haarlak was vroegah zes euro en nu tiendan laat ik m'n haar maar doods en sluik hangen.
zou vrijwillig er van af vallenquote:
Dat zeg ik. Doods en sluik. Past bij de rest.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon natuurlijk. Is ook helemaal in
Gewoon zeggen dat je haar ook dood is gesmoltenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Doods en sluik. Past bij de rest.
Wel beter om dat dan in redelijk schoon water te doenquote:
Welke haarlak? Want m'n moeder kocht die van haar altijd bij de kapper en toen vond ik 'm ergens anders voor de helft van de prijs.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, m'n haarlak was vroegah zes euro en nu tiendan laat ik m'n haar maar doods en sluik hangen.
soort vanquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Grgr uit Amersfoort. Nu even een uurtje in bus 80 naar Veenendaal. Dan nog een half uurtje lopen. Beetje triatlon dus.
wat ga je doen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Grgr uit Amersfoort. Nu even een uurtje in bus 80 naar Veenendaal. Dan nog een half uurtje lopen. Beetje triatlon dus.
zo zie je nog eens wat en goed voor de stapjesquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
je valt er wel van afquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Telt badend in het zweet wandelen niet als zwemmen?
In Amsterdam drink je gewoon reeds 10.000 maal gerecyclede pis hoor, hier drink je 40.000 jaar oud oerwater, dat is nog puur natuur.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:34 schreef Karzai het volgende:
ik zwem enkel in zuiver mineraalwater en niet in chloor en pis van bejaarden en kinderen
nee dat komt uit de duinen, wij hebben het beste water van nederlandquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Amsterdam drink je gewoon reeds 10.000 maal gerecyclede pis hoor, hier drink je 40.000 jaar oud oerwater, dat is nog puur natuur.
quote:Het KNMI heeft voor morgen code geel afgegeven voor Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. De hitte en de hoge luchtvochtigheid zorgen er volgens het weerinstituut voor dat het benauwd aan kan voelen. Vooral voor mensen met een "kwetsbare gezondheid" liggen oververhitting en uitdroging op de loer. Vooralsnog geldt code geel in de drie provincies tussen 13:00 en 20:00 uur.
Morgen zijn we stoommaaltijdenquote:
Ik vind grotten niet zo leuk, plus is lastig werken denk ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
de merchelgrotten in vluchten in dan daar heerst een constante temperatuur van 16 graden
mja wel goede wijn daar denk ik, leven is lijdenquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind grotten niet zo leuk, plus is lastig werken denk ik
Grottenquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind grotten niet zo leuk, plus is lastig werken denk ik
quote:
Deze vond ik mooi:quote:
Jij kunt daar gewoon zo de Zuiderzee in plonsen om af te koelenquote:
Dan hoef je je maaltijd niet van te voren op te warmen, dat gebeurt daarna automagischquote:
Ik zie mezelf niet echt als maaltijdquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan hoef je je maaltijd niet van te voren op te warmen, dat gebeurt daarna automagisch
Nee maar hier is het ook minder benauwdquote:
Je bent zelf een maaltijdquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet echt als maaltijd
Dat deed ik als kind de hele zomerquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kunt daar gewoon zo de Zuiderzee in plonsen om af te koelen
Ik ga binnenkort wel. Oude NAVO-bunker bezoekenquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:28 schreef Karzai het volgende:
De temperatuur in de mergelgrotten is constant rond de 10 tot 12 graden Celsius12. Het is dus aan te raden om een warme trui of jas mee te nemen, zelfs in de zomer, vanwege de koele en vochtige omstandigheden.
Ben je van plan om binnenkort een bezoek te brengen aan de grotten?
quote:
Ohhhquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze vond ik mooi:
[ afbeelding ]
ja het valt nu nog mee vind ik, morgen wordt afzien, rustig aan doen en goed eten en drinkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar hier is het ook minder benauwd
Hoop ik
quote:
quote:
Ja nu is het nog wel okequote:Op zondag 11 augustus 2024 15:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het valt nu nog mee vind ik, morgen wordt afzien, rustig aan doen en goed eten en drinken
Heb je lekker geklommen in de kerk?quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eindelijk even tijd om op mijn dikke kont te zitten.
Ja, was erg mooi en wat ook eens goed om ergens anders te gaan klimmen. Andere stijl routes en type grepen. Zal morgen wel spierpijn hebben.quote:
Toch wel creatief om eens een keer iets anders met zo'n leegstaande kerk te doen dan er een zalencentrum met horeca van te makenquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, was erg mooi en wat ook eens goed om ergens anders te gaan klimmen. Andere stijl routes en type grepen. Zal morgen wel spierpijn hebben.
Waar heb je geklommen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, was erg mooi en wat ook eens goed om ergens anders te gaan klimmen. Andere stijl routes en type grepen. Zal morgen wel spierpijn hebben.
Klimcentrum met horeca dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel creatief om eens een keer iets anders met zo'n leegstaande kerk te doen dan er een zalencentrum met horeca van te maken
Dit zijn de Drakengrotten Mallorca.Bij het bezoek komen ze in bootjes ook een concert doen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh
Ik ben met name in België in grotten geweest. En ook in die leem(?)grotten in Maastricht
Ik heb gewoon magnums gehaaldquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:58 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nieuwe ijsjes gemaakt voor morgen en overmorgen
Dit is wel een geslaagd recept
quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zijn de Drakengrotten Mallorca.Bij het bezoek komen ze in bootjes ook een concert doen.
In Frankrijk zijn er ook mooie met een rijke geschiedenis.Tijdens oorlogen een geschiedenis om te vluchten.
Weer die karameldingen?quote:
Jaquote:
Bohhhquote:
Dan niet gelijk hele dozen ervan tegelijk eten he ...quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bohhh
Als ik ooit weer ga stoppen met dit dieet dan kan ik ook weer karameldingen eten![]()
quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan niet gelijk hele dozen ervan tegelijk eten he ...
Dat Klimrijk, achter de Koningshof?quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Veldhoven; dus het was wel om de hoek .
Ze vinden snelwegen blokkeren niet meer leuk?quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat leuk met die Cruiseschippen.
[ afbeelding ]
Dit heeft meer effect en het is lekker weer op zo`n brug.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze vinden snelwegen blokkeren niet meer leuk?
Lekker genieten met de hond buiten?quote:
Wel goed smeren.quote:
Asfalt is te warm. Dus dan liever met de pootjes in het water. Ik snap ze wel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze vinden snelwegen blokkeren niet meer leuk?
In het water verbrandt je wel snel. Ik weet niet welk van de 2 beter is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Asfalt is te warm. Dus dan liever met de pootjes in het water. Ik snap ze wel.
Niet mijn hond, ik zit ff buitenquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten met de hond buiten?
Moet je morgen werken met die warmte bosje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net met de begeleiding naar Grote Beekpop geweest. Gratis festival hier in de buurt. 2 acts gezien was wel leuk, 2 acts gezien
Nu thuis. Voetbal kijken en verder met bouwstenen
Nee, in de oude Sint Willibroduskerk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat Klimrijk, achter de Koningshof?
O hij zit bij je alsof die bij jou hoort. Of ben jij dat ook niet?quote:
Meer kan ik niet doenquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten met de hond buiten?
Jawel ik heb wel meer aantrekkingskracht op honden maar ben zijn baasje nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hij zit bij je alsof die bij jou hoort. Of ben jij dat ook niet?
Gezellig toch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jawel ik heb wel meer aantrekkingskracht op honden maar ben zijn baasje niet
Goed smeren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In het water verbrandt je wel snel. Ik weet niet welk van de 2 beter is.
Met olie?quote:
Ja, helaas welquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je morgen werken met die warmte bosje?
Okee, die ken ik ook wel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, in de oude Sint Willibroduskerk.
Ja, dat gaat automatisch en dan lig ik op m'n zij oid en dan word ik op m'n rug wakker, met het gevoel dat ik op m'n nek heb geslapenquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
Snap niet hoe mensen op hun rug kunnen slapen. Volgens mij moet je daar psychopathisch voor zijn
Goed punt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
Snap niet hoe mensen op hun rug kunnen slapen. Volgens mij moet je daar psychopathisch voor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |