SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
* Stiefmonster likes thisquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Het is vandaag wisselend bewolkt met flinke zonnige perioden. Het blijft droog en bij een zwakke tot matige noordoostenwind wordt het 24 tot lokaal 29 graden. Vanavond en vannacht is het helder met minima tussen 13 en 19 graden. Morgen is het tot de avond ronduit zonnig en heet met 29 tot 34 graden. De zuidoostenwind is zwak tot hooguit matig en door de hoge luchtvochtigheid voelt het benauwd aan. In de avond is er in het zuiden een kleine kans op een lokale onweersbui.
hmm misschien moet ik mij maar ziekmelden
Ik doe mee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Het is vandaag wisselend bewolkt met flinke zonnige perioden. Het blijft droog en bij een zwakke tot matige noordoostenwind wordt het 24 tot lokaal 29 graden. Vanavond en vannacht is het helder met minima tussen 13 en 19 graden. Morgen is het tot de avond ronduit zonnig en heet met 29 tot 34 graden. De zuidoostenwind is zwak tot hooguit matig en door de hoge luchtvochtigheid voelt het benauwd aan. In de avond is er in het zuiden een kleine kans op een lokale onweersbui.
hmm misschien moet ik mij maar ziekmelden
Ja, dat zal ze vast niet wetenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:34 schreef dud0r het volgende:
Dat scheerschuim kan je als vrouw ook gebruiken hoor @:cherrylips
Gelukkig krijgen we hier ook dagelijks in de KSC een algemeen weerberichtquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:33 schreef Ama het volgende:
Gelukkig krijg ik elke dag melding van het weer in eigen regio.
Misschien teveel mini aankopen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog geen enkele kraskaart gehad, kom te vaak bij de AH denk ik
Graag gedaanquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we hier ook dagelijks in de KSC een algemeen weerbericht
Ik geniet daar elke keer weer van.
Met volle teugen.
beide niet te hachelenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat smaakt beter?
Monster of Redbull?
Monster is voor Poolse loodgietersquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat smaakt beter?
Monster of Redbull?
Misschien werkt het nog beter ook dan die roze bussen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:34 schreef dud0r het volgende:
Ook benieuwd wanneer ze moet bevallen. De algoritmes bij AH zijn zodanig geavanceerd dat ze blijkbaar iets hebben afgeleid uit haar aankoopgedrag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:34 schreef dud0r het volgende:
Ja bedankt, maar dat was de vraag nietquote:
Ja elke dag boodschappen, dan heb je niet veel meer nodig dat het dagelijkse eten en kom je niet zo snel aan die 15 euroquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien teveel mini aankopen?
Super specifiekquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Monster is voor Poolse loodgieters
Als ik moet kiezen dan Red Bullquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat smaakt beter?
Monster of Redbull?
Oh is ook wel handig maar ik krijg het al twee keer als melding dus ik sla over.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we hier ook dagelijks in de KSC een algemeen weerbericht
Ik geniet daar elke keer weer van.
Met volle teugen.
ik weet niet welke minder te hachelen isquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bedankt, maar dat was de vraag niet
Misschien is ze nog niet wakker genoeg en had ze daar niet aan gedachtquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zal ze vast niet weten
Monsterquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat smaakt beter?
Monster of Redbull?
Leugensquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Monster is voor Poolse loodgieters
Misschien wel jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien werkt het nog beter ook dan die roze bussen.
Je zou toch denken dat je daar tegenwoordig wel snel aan zit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja elke dag boodschappen, dan heb je niet veel meer nodig dat het dagelijkse eten en kom je niet zo snel aan die 15 euro
Ik kom niet vaak bij de AH maar had er van de week voor twintig euro dus ging even kijken naar die kaart. Blijkbaar had ik er twee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja elke dag boodschappen, dan heb je niet veel meer nodig dat het dagelijkse eten en kom je niet zo snel aan die 15 euro
Goed, jij bent dus ook geen Poolse loodgieter.quote:
Ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet welke minder te hachelen is
Oke, Poolse loodgieterquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is ze nog niet wakker genoeg en had ze daar niet aan gedacht
[..]
Monster
Heb van de week 5 smaakjes opgepikt die ik in Nederland nog niet gezien had.
[..]
Leugens
[..]
Misschien wel ja
True that..quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak bij de AH maar had er van de week voor twintig euro dus ging even kijken naar die kaart. Blijkbaar had ik er twee.
Maar heb bij de AH het gevoel dat als ik er ademhaal dat ik al aan de twintig euro zit.
Ik heb Alpro-meuk gekrast. Dat wordt alleen gedronken door vrouwen en door mannen die GroenLinks stemmenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar gewoon mooi dat je als vrouw blijkbaar niet bestaatwe worden uitgewist!!11'
Ik vind Alpro meuk best oke, maar ik koop het nooit meerquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb Alpro-meuk gekrast. Dat wordt alleen gedronken door vrouwen en door mannen die GroenLinks stemmen
Zak groenten, beetje vlees, kwark en fruit, dan zit ik meestal wel onder een tientjequote:Op zondag 11 augustus 2024 09:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je daar tegenwoordig wel snel aan zit.
Ewl.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van die vega shoarma gehaald. Datum is nog goed maar de verpakking staat wel bol.
Ik had vega-shoarma aanbevolen bij mijn broer. Die vroeg of ik hem nooit meer tips wilde gevenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van die vega shoarma gehaald. Datum is nog goed maar de verpakking staat wel bol.
Gewoon lekker tot morgen wachten en het 35 graden isquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook echt geen zin om vandaag boodschappen te doen, dus dat ga ik vandaag ook maar niet doen.
#recalcitrant
Ik ga mijn gratis pak wel claimen dus ik kom hier op terugquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Alpro meuk best oke, maar ik koop het nooit meer
Als je shoarma haalt is die vega variant wel beter dan de vleesvariant in de supermarkt, dat is altijd zo taai als de pestquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vega-shoarma aanbevolen bij mijn broer. Die vroeg of ik hem nooit meer tips wilde geven
Ik was het eigenlijk alweer vergeten dat het morgen zo warm was.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker tot morgen wachten en het 35 graden is
Geen dank, ik help graagquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk alweer vergeten dat het morgen zo warm was.
Je wordt bedankt.
En alles zit onder het vet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je shoarma haalt is die vega variant wel beter dan de vleesvariant in de supermarkt, dat is altijd zo taai als de pest
Daarom hebben we Bal Ballusma dus elke ochtend.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wordt bedankt.
Van de regen in de drup zeker.quote:
ondanks al mijn weerberichten?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wordt bedankt.
Kipshoarma is beterquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je shoarma haalt is die vega variant wel beter dan de vleesvariant in de supermarkt, dat is altijd zo taai als de pest
Ja, ik lees ze wel met aandacht, maar mijn korte termijn geheugen is niet al te best.quote:
Nee liever van de regen in de zonneschijnquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de regen in de drup zeker.
Ik ben niet direct om, maar ik heb wel pindakaas van dat merkquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze meukhttps://www.ah.nl/product(...)plantaardige-shoarma
En dan een Belgische cameraploeg tegen komen als je compleet verregend bent.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee liever van de regen in de zonneschijn
Dat zei mijn vader ook nadat ik ooit vega worstjes had aangeraden. Hij heeft ze in de vuurkorf gegooid, wilde ze niet eens aan de honden voerenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vega-shoarma aanbevolen bij mijn broer. Die vroeg of ik hem nooit meer tips wilde geven
Gewoon goede kruiden gebruiken net als bij gewoon vlees.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze meukhttps://www.ah.nl/product(...)plantaardige-shoarma
Hmm, lang geleden dat ik die op heb, kan me vooral herinneren dat die vreselijk zout smaaktequote:
Ja, ik mis het strand welquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nou wat dichter bij het strand woonde was ik er eind van de middag naartoe gereden als de meute weg is om er gewoon naar de avondzon te kijken.
Of de ergste hitte. Maar wel van de voetjes in het water en het geluid van de golven.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik mis het strand wel
Maar de mensen niet echt
Ja en dan het nieuwsbericht erover niet kunnen vindenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan een Belgische cameraploeg tegen komen als je compleet verregend bent.
HDP.
Goed ideequote:Op zondag 11 augustus 2024 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elk half uur blijven herhalen dus. Net als op de radio.
Lekker door het zeewater waden zodat je daarna van die lekkere zachte voetjes hebtquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of de ergste hitte. Maar wel van de voetjes in het water en het geluid van de golven.
Jaaa lekker gescrubd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker met de voetjes door het zeewater waden zodat je daarna van die lekkere zachte voetjes hebt
Ik ga hier niets meer van insta delen, maar deze:quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of de ergste hitte. Maar wel van de voetjes in het water en het geluid van de golven.
Beste strandleefquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nou wat dichter bij het strand woonde was ik er eind van de middag naartoe gereden als de meute weg is om er gewoon naar de avondzon te kijken.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zei mijn vader ook nadat ik ooit vega worstjes had aangeraden. Hij heeft ze in de vuurkorf gegooid, wilde ze niet eens aan de honden voeren
Gewoon ademquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga hier niets meer van insta delen, maar deze:
"Mood:
I want to sit by the ocean for a while & watch the waves coming in, forget everything and just breath."
Misschien handiger als je het op het hele of halve uur doet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn flinke zonnige perioden. Het blijft droog en bij een zwakke tot matige noordoostenwind wordt het 24 tot lokaal 29 graden. Vanavond en vannacht is het helder met minima tussen 13 en 19 graden. Morgen is het tot de avond ronduit zonnig en heet met 29 tot 34 graden. De zuidoostenwind is zwak tot hooguit matig en door de hoge luchtvochtigheid voelt het benauwd aan. In de avond is er in het zuiden een kleine kans op een lokale onweersbui.
Breaking Balquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn flinke zonnige perioden. Het blijft droog en bij een zwakke tot matige noordoostenwind wordt het 24 tot lokaal 29 graden. Vanavond en vannacht is het helder met minima tussen 13 en 19 graden. Morgen is het tot de avond ronduit zonnig en heet met 29 tot 34 graden. De zuidoostenwind is zwak tot hooguit matig en door de hoge luchtvochtigheid voelt het benauwd aan. In de avond is er in het zuiden een kleine kans op een lokale onweersbui.
Hoezo weet jij hoe potgrond smaakt?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit worstjes van de Vegetarische Slager die naar potgrond smaakten
Hier mag dat gewoon. Geloof ik.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanmiddag naar pa en ma. 2 uur door de bloedhitte heen en ook weer 2 uur terug.
En ik neem de lange broek maar mee want ik ga 10/10 ook nog commentaar krijgen dat ik me in het vrome godvruchtige Veenendaal op de Dag des Heeren in een korte broek op straat durf te vertonen.
Zou grappig zijn als het niet waar was.
Waarschijnlijk waren wij toch uiteindelijk niet geschikt voor uitzending.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan het nieuwsbericht erover niet kunnen vinden
ja maar ik moet zo wegquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien handiger als je het op het hele of halve uur doet.
Ik ga gewoon het risico niet nemen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier mag dat gewoon. Geloof ik.
Misschien dat ik het dan wel onthoud.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien handiger als je het op het hele of halve uur doet.
Gewoon schijt hebben, jij bent toch geen volgeling van dat heertje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik neem de lange broek maar mee want ik ga 10/10 ook nog commentaar krijgen dat ik me in het vrome godvruchtige Veenendaal op de Dag des Heeren in een korte broek op straat durf te vertonen.
Watquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben je zwanger?quote:
Of was die oude man zo verzot op de heide dat ze er gelijk een complete docu van hebben gemaaktquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren wij toch uiteindelijk niet geschikt voor uitzending.
"Amai zeg, wat ambetant."
Ja, moet haast welquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of was die oude man zo verzot op de heide dat ze er gelijk een complete docu van hebben gemaakt
Ben je niet iets te oud om je dat soort dingen te laten opleggen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar ik dien wel rekening te houden met de ideeën van de dorpelingen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben, jij bent toch geen volgeling van dat heertje?
Zou je denken he.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je niet iets te oud om je dat soort dingen te laten opleggen?
Ja dat is een probleem van die dorpelingen, niet dat van jouquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar ik dien wel rekening te houden met de ideeën van de dorpelingen.
U begrijpt, dit is al eens eerder gebeurd.
Nou ja ik krijg het dus van mijn moeder te horenquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is een probleem van die dorpelingen, niet dat van jou
Of gewoon in hotpants en croptop door dat dorp lopen, kijken wat de reacties dan zijnquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Al zou het ook wel leerzaam kunnen zijn om gewoon in een lange broek te verschijnen, alleen al om te kijken wat het volgende is waar ik commentaar op krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |