misschien wel of Hassan moet nog stuntenquote:
En we hebben nog baanwielrennen morgenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien wel of Hassan moet nog stunten
Die man staat er al tussen....quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:21 schreef FvanS het volgende:
[..]
En we hebben nog baanwielrennen morgen
Je vroeg om de mooiste medaille toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die man staat er al tussen....
Er staat niet voor niets voor Nederland bij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als ze wint was ik wat uurtjes te vroeg met deze topicquote:Op zondag 11 augustus 2024 07:47 schreef Nober het volgende:
Hockeyheren na 24 jaar weer goud
4x400
3x3
[..]
Er staat niet voor niets voor Nederland bij.
Deze topic?????quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als ze wint was ik wat uurtjes te vroeg met deze topic
Hij heeft vast ook een tasje aan. Jeweetzellafjongah!quote:
quote:
Oei, gaan jullie even af als een gieter.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook een tasje aan. Jeweetzellafjongah!
Wanne figuur.
Mee eens dit overtreft alles in parijsquote:
En Hetty Goldgetty op de sprintquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik eis een nieuwe OP met Hassan als keuze erbij
Rectificatie: Hassan!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:36 schreef Ronzz het volgende:
4x400m of 3x3 basketbal was close. Toch maar voor de 4x400 gestemd.
Je hebt gewoon prematuur getopicqueerdquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Hassan heeft mij topic kapoet gemaakt
Toen ik gisteren avond topic opende heb ik echt getwijfeld om Hassan er al tussen te zettenquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je hebt gewoon prematuur getopicqueerd
Waar heb jij het over? Ik heb het hier over 'deze topic'.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Oei, gaan jullie even af als een gieter.
Iets wat vers in herinnering zit, is altijd het meest iconische.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Poll van het AD
https://www.ad.nl/olympis(...)-nederland~a905b2dd/
Dit was wel een van de meest spannende wedstrijden die ik ooit heb gezien in de sport, zeker omdat tot het einde het zo gelijk opliep
Deze topic is correct Nederlands slimmen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik heb het hier over 'deze topic'.
Wat zie jij er in dan?
Ah, die geweldig iconische 800m van Ellen van Langen in 1996. ADquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Poll van het AD
Dit was wel een van de meest spannende wedstrijden die ik ooit heb gezien in de sport, zeker omdat tot het einde het zo gelijk opliep
Dit is niet alleen nationaal een historische prestatie maar ook internationaal.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:15 schreef Red_85 het volgende:
Ie
[..]
Iets wat vers in herinnering zit, is altijd het meest iconische.
Vraag het over 2 jaar nog eens.
'Deze'quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Deze topic is correct Nederlands slimmen.
Deze/dit/die/dat topic zijn in feite allemaal correct.quote:
Idem.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Hassan komt op 3 bij me binnen... net iets meer gevoel bij de sprintploeg en de basketballers, ook omdat het net wat onverwachter was
Marathon is itt 3x3 en de mixed relay natuurlijk wel echte top van de top.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Idem.
De estafetteploeg en 3 x 3 basketballers hadden bij mij nog iets meer de wow-factor. Nederland, een land met een beperkte basketbaltraditie dat dan ineens goud pakt. En dat dan na zo'n thriller. Sprintmedailles in de atletiek zijn ook zeldzaam voor Nederland, dus dat was ook magisch.
De marathon was ook door de omgeving heel bijzonder, en de traditie van het onderdeel. Maar die andere hadden net ietsje meer dat puntje op de stoel-effect bij mij.
Dat is ook zo. Maar de marathonmedaille zag ik op een gegeven moment wel aankomen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Marathon is itt 3x3 en de mixed relay natuurlijk wel echte top van de top.
Met het huidige tempo van de neergang van het Nederlandse onderwijs is dit binnenkort de officiële schrijfwijze.quote:
Stukje recency bias.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Poll van het AD
quote:
Dit dus. Hassan met stip op 1.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
"Probleem" met haar is misschien wel dat ze eigenlijk te goed is. Al zo lang ongeslagen en dan verwacht eigenlijk iedereen die gouden medaille. Als die gouden medaille er dan komt, is de kans heel klein dat deze in zo'n rijtje met iconische gouden medailles terecht komt, daar staan meestal de meer onverwachte gouden medailles, de enorm spannende finale of een verhaal dat erachter zit.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:29 schreef GotenSSJ het volgende:
3x3 voor mij, maar de 4x400 staat daar heel dichtbij.
Mooi op een rijtje....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |