Schoof weet dat we alles op alles moeten zetten om Nederland te promoten via het Nederland Waterland-principe! Alleen nog medailles pakken op sporten die bij Nederland passen! Alles met water! Alles met fietsen! En de atletiek want Fanny Blankers-Koen legacy.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:02 schreef TheVulture het volgende:
32 stuks
Ik mag hopen dat Dick Schoof goed heeft gekeken deze weken
Als je de 7de plaats van Tokio wil evenaren moet je eigenlijk 6de op de medaillespiegel worden en dan moeten er nog twee gouden medailles bij. Dat is gewoon niet mogelijk. Het verschil: diskwalificatie van RU waardoor alle landen een plekje opschuiven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:19 schreef Legoblokje het volgende:
Sowieso qua goud de meest succesvolle spelen voor Nederland, maar stiekem is het ook nog hopen op de 7e plaats om Tokio te evenaren qua hoogste medailleranking.
Morgen nog kansen met Hassan, Lavreysen, misschien vd Wouw. Eén zilver is genoeg, er vanuit gaande dat Zuid-Korea er niks meer bij pakt. Of hebben die morgen ook nog ergens serieuze kansen?
Harry en Hassan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als je de 7de plaats van Tokio wil evenaren moet je eigenlijk 6de op de medaillespiegel worden en dan moeten er nog twee gouden medailles bij. Dat is gewoon niet mogelijk. Het verschil: diskwalificatie van RU waardoor alle landen een plekje opschuiven.
Misschien doet Van der Duin nog iets geks op het omniumquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Harry en Hassan?
Ik acht de kans niet heel groot voor Hassan, maar zeker niet onmogelijk
Worstelen bedoel je neem ik aan. Die landen zijn niet echt specifiek judolanden buiten Georgie. Al heeft Oezbekistan wel 1 goede judoka.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind het altijd leuk om Oezbekistan, Turkmenistan en Kirgizie terug te zien bij krachtsporten (worstelen, gewichtheffen) en Azerbaijan, Georgie, Kazachstan en Oezbekistan bij het judo
Moet je wel Duitsland achter je houden ook, die hebben sowieos beach volleybal op het moment en handbal morgen nog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:19 schreef Legoblokje het volgende:
Sowieso qua goud de meest succesvolle spelen voor Nederland, maar stiekem is het ook nog hopen op de 7e plaats om Tokio te evenaren qua hoogste medailleranking.
Morgen nog kansen met Hassan, Lavreysen, misschien vd Wouw. Eén zilver is genoeg, er vanuit gaande dat Zuid-Korea er niks meer bij pakt. Of hebben die morgen ook nog ergens serieuze kansen?
En Friedrich en die hebben wellicht nog wel ergens een vrouw op de vijfkamp slingeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet je wel Duitsland achter je houden ook, die hebben sowieos beach volleybal op het moment en handbal morgen nog.
Oh ja, die ook nog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Friedrich en die hebben wellicht nog wel ergens een vrouw op de vijfkamp slingeren.
Oezbekistan heeft 1 goud en 2 zilver met judo, Azerbaijan 2 goud, vorige Spelen eveneens medaillewinnaars en zonden ze meer judokas naar Tokyo dan NLquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Worstelen bedoel je neem ik aan. Die landen zijn niet echt specifiek judolanden buiten Georgie. Al heeft Oezbekistan wel 1 goede judoka.
Mja Oezbekistan wel efficient gescoord, de Azeri wel mee eens ja. Maar je ziet deze landen wel traditioneel meer bij worstelen (maar in het algemeen wel de gewichtsklassesporten voor de kaukasus en midden azië ja)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Oezbekistan heeft 1 goud en 2 zilver met judo, Azerbaijan 2 goud, vorige Spelen eveneens medaillewinnaars en zonden ze meer judokas naar Tokyo dan NL
Linkse woke hobby natuurlijk. Die achterban kijkt vooral naar pijltje werpen, F1 en voetbal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:02 schreef TheVulture het volgende:
32 stuks
Ik mag hopen dat Dick Schoof goed heeft gekeken deze weken
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet je wel Duitsland achter je houden ook, die hebben sowieos beach volleybal op het moment en handbal morgen nog.
In China tellen ze gewoon de medailles van Taiwan en HongKong erbij, zijn ze toch eerste geworden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand of China morgen nog kansen heeft bij worstelen? Die gaan anders weer bij het allerlaatste onderdeel verslagen worden als volleybal geen Amerikaans goud levert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het corrupte boksen levert!quote:
In dat geval verwacht ik een dsq in de keirinfinale voor Harriequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:41 schreef hhh38 het volgende:
Nog een heel klein kansje om boven Groot-Brittannië te eindigen, dat zou fantastisch zijn
En dan nog onder bv Georgie staanquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
België met hun beste Spelen in 100 jaar.
Die hebben op 1 brons na hun beste Spelen.quote:
Investeren in ‘luxe sporten’ die maar in een beperkt aantal landen wordt beoefend. Je ziet bij roeien dezelfde zeven, acht landen in alle finales staan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:40 schreef Belgosome het volgende:
Nederland toch weer sterke OS. Investeren ze veel en goede structuur voor veel sporten? Of gewoon in bepaalde sporten het voordeel van genetica (veel meer lange mannen en vrouwen gemiddeld gezien)
Het budget (van NOC NSF) lijkt in verhouding te zijn met de omvang van de bevolking. Ik las dat het in 2021 54,6 miljoen was terwijl in België momenteel 41 miljoen wordt uitgetrokken voor topsport. Team USA heeft een budget van 230 miljoen: die geven er eigenlijk nog minder pp aan uit dan Nederland en België.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:40 schreef Belgosome het volgende:
Nederland toch weer sterke OS. Investeren ze veel en goede structuur voor veel sporten? Of gewoon in bepaalde sporten het voordeel van genetica (veel meer lange mannen en vrouwen gemiddeld gezien)
Maar die zullen vandaag ook nog wel medaillekansen hebben toch?quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:39 schreef Mani89 het volgende:
Nog voorbij TiemDjiebie gaan zou wel ontstellend lekker zijn. Harrie, choke niet.
Carlin en Finucane maken een goede kansquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar die zullen vandaag ook nog wel medaillekansen hebben toch?
Carlin kan je dan wel weer direct counteren met Lavreysen of (voor het verhaal liever) Hoogland.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Carlin en Finucane maken een goede kans
Moderne vijfkamp en omnium kunnen ze nu al wel vergeten zou ik zeggen (ondanks dat ik Bryson nog wel vrees), alleen Finucane is nog over. GB haal je toch niet in als Lavreysen niet wint dus de Keirin boeit niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar die zullen vandaag ook nog wel medaillekansen hebben toch?
Gewichtheffen alleen kans als Wenwen er uit knaltquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:14 schreef kilon het volgende:
[..]
Carlin kan je dan wel weer direct counteren met Lavreysen of (voor het verhaal liever) Hoogland.
Finucane heeft een grotere kans.
Ik zie dat ze ook nog bij de moderne vijfkamp een goede kans hebben en eventueel bij het gewichtheffen (zeg ik puur op basis van dat ze zilver pakte in Tokyo, maar ik laat me graag verbeteren door de experts)
Voor een klein land is dit een wereldprestatie. VOC-mentaliteit denk ik en goede mensen op de plekken waar ze moeten zijn, in Nederland is alles wel goed geregeld i.t.t. andere landen. We hebben een goede structuur, iets waar grote landen in Europa en buiten gewoon niet kunnen doen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:40 schreef Belgosome het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |