een poging van Frankrijk om de OS minder oubollig te makenquote:
Omdat Frankrijk het heeft ingebracht als nieuwe olympische sport en dat is geaccepteerd.quote:
Mislukt. Die spelen minecraftquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:46 schreef kilon het volgende:
[..]
Omdat dit volgens het IOC de manier is om de jeugd naar de spelen te laten kijken.
Jeetje.quote:
Olympische Spelen voor gaming komen eraan, volgend jaar ergens in de woestijn geloof ik.quote:
Nope.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Over 4 jaar lekker graffiti-spuiten erbij en protesteren als 'sport' erbij doen.
Hoe laat is die?quote:
Oh Squash. Daar ken ik wel iemand die daar heel goed in is. Zou leuk zijn als hij dat naar de OS kan namens Nederland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope.
"After debuting in 2020 as optional events, skateboarding, sport climbing, and surfing have been promoted to the Summer Olympics' "core" event program. Boxing, modern pentathlon, and weightlifting had been provisionally removed due to governance issues; modern pentathlon and weightlifting were later reinstated following reform efforts, with the former expected to employ a new format replacing show jumping with obstacle course racing, while the decision on boxing was postponed. The 2028 Games will feature the debut of flag football and squash as optional sports, joined by the return of baseball/softball, cricket (for the first time since 1900) and lacrosse (for the first time since 1948). Breaking, which debuted at the 2024 Olympic Games, will not return."
Squash betekent gratis gouden medailles voor Egypte. True storyquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh Squash. Daar ken ik wel iemand die daar heel goed in is. Zou leuk zijn als hij dat naar de OS kan namens Nederland.
je positiviteit kent geen grenzen merk ik alquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:16 schreef kilon het volgende:
Lee tegen die Canadees in de kwartfinale.
kansloos dus
Dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
je positiviteit kent geen grenzen merk ik al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |