Ik vind die opstelling van ESPN voor zondag onder de streep niet minder dan Panathinaikos-uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:35 schreef Bofjijff het volgende:
Spelers sparen voor de return donderdag, alsof heerenveen al niet moeilijk genoeg is.
ach, wolves is al jaren het sporting Portugal 2 in de Engelse competitie. na een akkefietje tussen de voorzitter en trainer van sporting plus aanvallen op spelers tijdens een training vertrok ineens de halve selectie per easyJet naar Wolverhampton. sindsdien scouten ze idd behoorlijk op Spaans en Portugees talent, of spelers die ergens anders niet renderen maar die ze bij De Familie. misschien hopen ze dat Forbes met mensen die wel zijn taal spreken toch beter tot zijn recht komt #jeweetnooithoeeenwolfeenhaasvangtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wolven hebben maar een beperkt gezichtsvermogen. Ik denk dat Carlos lekker ruikt ofzo.
Compleet logisch toch. Farioli heeft meermaals uitgesproken dat hij fitte spelers wilt hebben. Hij sorteert ook alvast voor op Panathinaikos. Die wedstrijd is enorm belangrijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:32 schreef maxi-mus het volgende:
Oh we zijn nog niet begonnen en we gaan nu al mensen rust geven. FARIOLI OUT.
Is de opstelling er al dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:32 schreef maxi-mus het volgende:
Oh we zijn nog niet begonnen en we gaan nu al mensen rust geven. FARIOLI OUT.
Net zoals ze zeker wisten dat die 4 niet meetrainden met Jong?quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lek is nog steeds niet boven dus die van ESPN klopt wel aardig schat ik zo in.
Christiaan Wielaert is een parodie op een journalist. Maar we weten het vanmiddag, heb al via een aantal bronnen gelezen dat in ieder geval Hato rust krijgt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net zoals ze zeker wisten dat die 4 niet meetrainden met Jong?
Ben ook benieuwd hoor, alleen als espn iets brengt heb ik meer dan 'gezond wantrouwen'quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Christiaan Wielaert is een parodie op een journalist. Maar we weten het vanmiddag, heb al via een aantal bronnen gelezen dat in ieder geval Hato rust krijgt.
Jeetje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:32 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Pasveer, Gaaei, Sutalo, Baas, Janse, Mannsverk, Van den Boomen, Hlynsson, Berghuis, Akpom en Godts
Roulerengenot
quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:32 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Pasveer, Gaaei, Sutalo, Baas, Janse, Mannsverk, Van den Boomen, Hlynsson, Berghuis, Akpom en Godts
Roulerengenot
Kampioenenquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:32 schreef BobW het volgende:
Roulerengenot
Je zat er niet naast.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lek is nog steeds niet boven dus die van ESPN klopt wel aardig schat ik zo in.
FC Steijn, FC Schip of FC Ravioli?quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:32 schreef BobW het volgende:
Roulerengenot
Nu willen ze wel voor elkaar strijdenquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:33 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
FC Steijn, FC Schip of FC Ravioli?
Zie het verschil niet.
Dan heb je geen flauw benul van voetbal.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:33 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
FC Steijn, FC Schip of FC Ravioli?
Zie het verschil niet.
Als je het verschil nu nog niet ziet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dan heb je geen flauw benul van voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |