Henderson twijfel ik wel een beetje over, hij is geen echte 6 en die heb je eigenlijk wel nodig in dit systeem met 2 achten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben er niet rouwig om nee. Denk niet dat deze speler past in de spelopvatting waarmee ik Ajax graag zie voetballen.
Bergwijn idem dito. Henderson ook maar dat is meer persoonlijke voorkeur aangezien hij onder Farioli best goed functioneert.
Ik denk dat er nog wel een paar komen, het begint nu pas te draaien en voor de koopjes moet de markt bijna sluiten zoals je weet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:50 schreef Scorpie het volgende:
Als we Tahirovic en Vos ook weten te slijten samen met Forbs, Bergwijn en Sosa, dan kunnen we misschien nog een goede speler halen.
Ik zou persoonlijk niet en Forbs en Bergwijn slijten. Dan moet je sowieso de markt op voor een buitenspeler.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Henderson twijfel ik wel een beetje over, hij is geen echte 6 en die heb je eigenlijk wel nodig in dit systeem met 2 achten.
Bergwijn had zoveel meer kunnen zijn, maar laat hij dan maar een aardig bedrag opleveren zodat Ajax verder kan
bergwijn moet je gewoon slijten, het is op zijn minst een ongelukkig huwelijk. En forbs sowieso, die kan gewoon niet voetballen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet en Forbs en Bergwijn slijten. Dan moet je sowieso de markt op voor een buitenspeler.
Een van de twee. Bergwijn - Brobbey - Traore is ook wel een fijne aanval.
Op papier.
Dat dus. Laatste twee weken van de transfermarkt nog even een buitenspeler voor de basis oppikken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feit is wel dat het niet handig is om met Godts als nummer 1 linksbuiten te beginnen. Dus dan moet er alweer gekocht worden en dat gaat ons goed af.
eens daar moet iemand bij dan. Godts alleen en de nr 1 is te vroeg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feit is wel dat het niet handig is om met Godts als nummer 1 linksbuiten te beginnen. Dus dan moet er alweer gekocht worden en dat gaat ons goed af.
Heeft ie al een topic?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:46 schreef Wotte het volgende:
Ik ben wel voornemens om de Youri Baas fanclub op te starten.
Vijf competitiewedstrijden dit niveau volhouden dan gaan we, vanuit de fanclub, dat overwegen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heeft ie al een topic?
Kakkerlakken zitten zelf in de shit vandaar dat ze nu niet hier lopen te kuttenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:33 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat is het hier rustig ineens vandaag.
Ik ben benieuwd morgen, hopelijk houden we de stijgende lijn vast.
leuk verzinselquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:53 schreef Wotte het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Janse; Mannsverk, Van den Boomen, Hlynsson; Berghuis, Akpom, Godts.
Nou vol vertrouwen.
Ja las het ook, bedoelde vooral een leuk verzinsel qua opstelling. Spelers sparen voor de return donderdag, alsof heerenveen al niet moeilijk genoeg is.quote:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat die Europa League begroting inderdaad belangrijker is dan Heerenveen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ja las het ook, bedoelde vooral een leuk verzinsel qua opstelling. Spelers sparen voor de return donderdag, alsof heerenveen al niet moeilijk genoeg is.
Ben benieuwd
Net zoals ze zeker wisten dat er 4 niet met jong Ajax aan het meetrainen warenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |