Zo ontzettend dom.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ten Hag die weer twee bekenden haalt.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Er is er maar 1quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo ontzettend dom.
Ben benieuwd welke bald fraud er als eerste uitvliegt in Engeland.
Je kunt al een mooi eredivisieteam maken uit de 2 jaar Ten Hag:quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo ontzettend dom.
Ben benieuwd welke bald fraud er als eerste uitvliegt in Engeland.
Dit was echt het meest onterechte gelijkspel dat ik ooit in mijn leven heb gezien.quote:
Pep en ArneGod zijn geen fraudsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik tel alleen bij de topclubs al 3.
Pep en Arne zijn geesteszieke psychopaten die allang opgesloten hadden moeten worden in een instelling.quote:
We zijn 1 speelronde onderweg en ik kan de hoeveelheid domme takes van de 'supporters' en de media nu al niet meer aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Priske gaat voor betere seizoenstart dan vorig jaar: "Dat gaat ons niet weer overkomen"
Ach.
Vreselijk he, succesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pep en Arne zijn geesteszieke psychopaten die allang opgesloten hadden moeten worden in een instelling.
Weet je meteen hoe iedereen zich de afgelopen jaren heeft gevoeld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We zijn 1 speelronde onderweg en ik kan de hoeveelheid domme takes van de 'supporters' en de media nu al niet meer aan.
Dit wordt een heel erg lang seizoen.
Alsof ik daar ook maar iets om geef.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je meteen hoe iedereen zich de afgelopen jaren heeft gevoeld.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alsof ik daar ook maar iets om geef.
Tsja, zoals het altijd gaat bij dit soort organisaties zal zijn opvolger ongetwijfeld nog vervelender zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Definitief einde tijdperk Thomas Bach, erg mooi allen.
Stukje Blatter en Infantino, helaas is dit wel de pijnlijke waarheid.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, zoals het altijd gaat bij dit soort organisaties zal zijn opvolger ongetwijfeld nog vervelender zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |