Aan Priske de taak om ze beter te maken dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:17 schreef Kerftminister het volgende:
Er staat echt teveel middelmaat in
Priske heeft 1 fout gemaakt tot nu toe en dat is Bijlow passeren. Voor de rest is de selectie van vandaag gewoon echt ondermaats.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan Priske de taak om ze beter te maken dan.
de 3 ballen (2x santi, en nieuwkoop), daar had er ook gewoon 1 van moeten hangen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we vooral Wellenreuther de schuld geven. Wat een oerdomme actie om daar uit te komen, alweer overigens.
Dat zei ik gisteren ook, toen werd ik van alle kanten aangevallenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:17 schreef Kerftminister het volgende:
Er staat echt teveel middelmaat in
Altijd ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
de 3 ballen (2x santi, en nieuwkoop), daar had er ook gewoon 1 van moeten hangen natuurlijk
Ik heb ooit eens gewaagd om te zeggen dat de vleugelspelers matig zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook, toen werd ik van alle kanten aangevallen![]()
Dit zag je echt van mijlenver aankomen
Eens dat het zijn fout is - de tegengoal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Altijd ja.
Maar Timon heeft daar geen flikker te zoeken. Dit deed die vorige week ook al 2x.
Maar met Slot had je een Slotfasequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:25 schreef alopio het volgende:
Ach het is wel net als Slot dit soort wedstrijden,
Niet de eerste wedstrijd van het afgelopen seizoenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar met Slot had je een Slotfase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |