Volgens mij is het hebben van valse hoop een vereiste om NOS-commentator te wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:24 schreef kilon het volgende:
Wel een goede redding, om af en toe nog even over de wedstrijd te praten. Valse hoop blijft nog even bestaan bij de commentatoren.
Nee. Jurysporten zijn sporten waarbij een jury beslist wie er wint, zonder dat er objectief een score/eindtijd tot stand komt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is voetbal een jurysport? En snelwandelen?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Volgens mij is het hebben van valse hoop een vereiste om NOS-commentator te worden
Is de zevenkamp een jurysport?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een leek moet kunnen zien wie er gewonnen heeft, dan is het geen jurysport.
Ja, snelwandelen is wel een twijfelgevalletje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is de zevenkamp een jurysport?
Nee, ik snap je punt hoor. Maar snelwandelen geen jurysport. Dan he je gewoon de medaillespiegel minus gymnastiek, schoonspringen, artistiek zwemmen, skateboarden, breaking, BMX Freestyle zo uit mijn hoofd.
Vierde plaats met een gouden randje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:32 schreef kilon het volgende:
We noemen nog maar eens een keer de penalty die we tegen Spanje hadden moeten hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |