quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:33 schreef Vanyel het volgende:
Nee hoor, die indruk kreeg ik echt niet.
Zit je mij nou boos aan te kijken?quote:
Spoilers van bijnaampjes ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:59 schreef Tele6 het volgende:
Ik durf hier niet te juichen ivm spoilers
Dat heb ik al eerder gedaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:58 schreef fietsie het volgende:
Maar wel fijn dat jullie allemaal juichen voor Lavreysen
Sifanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gedaan
Sifan, ach 5000 en 10000 is niets, nu de marathon
Slasoep maken (geen idee of dat lekker is)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:02 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vandaag een Groente & Fruit Overblijver en een Vega Overblijver van de Albert Heijn. Ik had niet zo veel meer in huis en hoopte de vriezer lekker vol te kunnen leggen met vleesvervangers.
De buit:
- Sla
- Sla
- Sla
- Sla
- Sla
- Voordeelzak spinazie
- Hollandse wokgroenten
- Druiven
- Druiven
- Koriander
- Roomboter
- Roomboter
- Kant en klare gegrilde groente
- Krieltjes
- Minisalade geitenkaas peulvruchten
- Slagroomsoesjes
Ha ha ha ha ha
Dit zal wel een succes worden met je vriezerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:02 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vandaag een Groente & Fruit Overblijver en een Vega Overblijver van de Albert Heijn. Ik had niet zo veel meer in huis en hoopte de vriezer lekker vol te kunnen leggen met vleesvervangers.
De buit:
- Sla
- Sla
- Sla
- Sla
- Sla
- Voordeelzak spinazie
- Hollandse wokgroenten
- Druiven
- Druiven
- Koriander
Ha ha ha ha ha
Ja en smorgens broodje sla met sla, koffie met een halve krop sla, sla met sla en sla op een bedje van okee, sla voor lunch. Smullen ende smikkelen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Slasoep maken (geen idee of dat lekker is)
En ditquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:58 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 weer thuis
Schattige bijnaam
Ja, echt!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Herkenbaar; na die overgang , die bij ons ook nog eens tegen het eind van de corona periode viel, is het restaurant nooit meer voller dan halfvol geweest. Terwijl het in 2018 nog een bouwkundig knelpunt was, waar uitbreiding voor gewenst werd...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, echt!
Vdg op werk spinaziesoep. Ook lekker!.
Overigens zijn veel collega's boosch.
Het personeels restaurant inclusief het eten voor de patiënten is overgegaan op gezonder.
Veel vega(n), geen frituur meer en bijna geen vlees meer.
+ een pittige prijsstijging, ook met je personeelskorting.
Oh, nee, niet meegekregen. Nou staat er in dat artikel opzich ook vooral dat ze er wel zijn maar niet ineens meer dan 'normaal' al, dus nog steeds niet verkeerd om zekere voor onzekere te nemen, zeker met zoveel verschillende bezoekers rond OS. Nu hopen op veel zon morgen, maar anders is het in elk geval maandag warm genoeg denk ik zoquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen dat dat fake-news was?
https://nos.nl/artikel/24(...)bedwantsen-in-parijs
PS: opgestookt door Russische trollen.
Het zijn dus wel ook allemaal verschillende zakken met sla. Vandaag heb ik drie zakken slamix (veldsla, rucola, kropsla) naar binnen gewerkt dus ik heb nog twee zakken slamix over voor morgen met de lunch. Dan morgen bij het avondeten de spinazie (B stelt voor palak paneer, dat is spinaziesaus, wel nog even checken of een zak van kussensloopformaat spinazie niet veel te veel is voor dat recept).quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |