Wat ontzettend jammer , en een gemiste kansquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
Is al besloten dat het niet terug komt op de volgende olympische spelen
Helemaal mee eens ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ontzettend jammer , en een gemiste kans![]()
Ik kan echt in volle bewondering kijken naar wat deze mensen doen, daarnaast is het gewoon een sport en die recht heeft om meer aandacht te krijgen.
Wat een teleurstelling voor nu maar een aantal jaren geleden was Skateboarding ook geen olympische sport dus ik hou hoop
Gaat voorlopig nog goedquote:
quote:
Kijk je wel eens Twitch-streams? Nummer 1 IRL content streamster vaart zo over de Brouwersgrachtquote:
Klinkt leuk eigenlijk, ik kijk daar nooitquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Twitch-streams? Nummer 1 IRL content streamster vaart zo over de Brouwersgracht
https://www.twitch.tv/jinnytty
Echt die gaat van hot naar her met dr streams . gisteren Straatsburg morgen Dublinquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt leuk eigenlijk, ik kijk daar nooitmaar ga zo uit eten dus ze moet nog even doorvaren
Zeker, Koreaanse kapiteinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |