SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
of ze sterk is hebben we al gezien op de 4x400 estafette vorige weekquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Of ze sterk is zien we op de 4x400
De vorige ging best aardigquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Of ze sterk is zien we op de 4x400
Morgen wel weer gewoon hele dag erbij?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:07 schreef kilon het volgende:
Ik heb net alles even teruggekeken
Bol, ai. Dat viel tegen, het leek totale verkramping van de spanning. Heel zuur dat ze net nu niet kon laten zien wat ze al jaren doet. Volgens mij ben ik wel blij dat ik niet live in dit topic zat. Verder hoeft er voor nu even niks te worden toegevoegd, dat komt later wel weer.
Oh en een wr voor Mclaatmenietlachen. Dat nemen we niet al te serieus.
Ik ben blij dat Tebogo heeft gewonnen, maar dat dit is omdat Lyles corona heeft is wel jammer natuurlijk.
Voor de meerkampers weet ik niet wat het perspectief nog gaat zijn, maar een goede dag lijkt wel noodzakelijk.
En natuurlijk een heerlijk or bij het speerwerpen.
Al met al een boeiende sessie met helaas eeen minder einde voor Nederland. Ik ben erg benieuwd naar de 4x400 morgenochtend.
Wat wel apart is bij McLaughlin is dat ze erg weinig races doet. Dat zag je vroeger ook wel bij de wielrenners die flink aan de doping zaten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:07 schreef kilon het volgende:
Ik heb net alles even teruggekeken
Bol, ai. Dat viel tegen, het leek totale verkramping van de spanning. Heel zuur dat ze net nu niet kon laten zien wat ze al jaren doet. Volgens mij ben ik wel blij dat ik niet live in dit topic zat. Verder hoeft er voor nu even niks te worden toegevoegd, dat komt later wel weer.
Oh en een wr voor Mclaatmenietlachen. Dat nemen we niet al te serieus.
Ik ben blij dat Tebogo heeft gewonnen, maar dat dit is omdat Lyles corona heeft is wel jammer natuurlijk.
Voor de meerkampers weet ik niet wat het perspectief nog gaat zijn, maar een goede dag lijkt wel noodzakelijk.
En natuurlijk een heerlijk or bij het speerwerpen.
Al met al een boeiende sessie met helaas eeen minder einde voor Nederland. Ik ben erg benieuwd naar de 4x400 morgenochtend.
Die liepen ook weinig races?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat wel apart is bij McLaughlin is dat ze erg weinig races doet. Dat zag je vroeger ook wel bij de wielrenners die flink aan de doping zaten.
Aha, blij dat iemand dat even ter sprake brengt. Zou mij namelijk ook niet verbazen!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat wel apart is bij McLaughlin is dat ze erg weinig races doet. Dat zag je vroeger ook wel bij de wielrenners die flink aan de doping zaten.
Zeker weten!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen wel weer gewoon hele dag erbij?
Keurig, want je hebt een bronze plak te verdedigen. Al heb je een hele ruime voorsprong. Podium is wel bekend zeg maar.quote:
Zilver gaat ie ook nog wel pakken, ik ben zaterdag onderweg naar vakantie en kan vast nog kijken, maar posten gaat niet lukkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Keurig, want je hebt een bronze plak te verdedigen. Al heb je een hele ruime voorsprong. Podium is wel bekend zeg maar.
[ afbeelding ]
Gelukkig voor mij heeft Nattekat ons verlaten.
Dat kwam eens naar voren bij een documentaire over doping in de wielerwereld. Dat het veel makkelijker is om doping te gebruiken als je slechts korte seizoenen draait.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Aha, blij dat iemand dat even ter sprake brengt. Zou mij namelijk ook niet verbazen!
Oei, dan moet ik maar heel veel gaan spammen in het breaking topic, die volgens mij nog niet bestaat dus die zal ik morgen wel even maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Keurig, want je hebt een bronze plak te verdedigen. Al heb je een hele ruime voorsprong. Podium is wel bekend zeg maar.
[ afbeelding ]
Gelukkig voor mij heeft Nattekat ons verlaten.
Amai. Fijne vakantie alvast.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Zilver gaat ie ook nog wel pakken, ik ben zaterdag onderweg naar vakantie en kan vast nog kijken, maar posten gaat niet lukken
Dan moeten er wel nog wat wedstrijden zijn die geschikt zijn voor veel berichten. Dat was volgens mij vandaag wel heel erg het geval de hele dag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Zilver gaat ie ook nog wel pakken, ik ben zaterdag onderweg naar vakantie en kan vast nog kijken, maar posten gaat niet lukken
Is dat de nieuwe CO?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen gaat de BBC het hebben over 'foetal haemoglobin'. The fuck BBC.
CO?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |