Ik zie niks, even de krantjes lezen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Hier verder straks, is er tot 14 uur nog iets leuks?
Neequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Hier verder straks, is er tot 14 uur nog iets leuks?
Ook in dit onderdeel kansrijk? Ik ben meteen fan, leuk meisje ook. En een eetstoornis overwonnen dankzij een Duitser die haar dik noemde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd naar Hetty, zag er zeer sterk uit gister.
Normaal gesproken outsider voor de medailles.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook in dit onderdeel kansrijk? Ik ben meteen fan, leuk meisje ook. En een eetstoornis overwonnen dankzij een Duitser die haar dik noemde.
#WerkenBijNOSquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:45 schreef Redefine het volgende:
Straks beginnen met de kwartfinale van de sprint bij de vrouwen. Aldus Suze. Het woord kwalificatie was zeker te lang voor de autocue.
De hele ploeg was geveld door een virus, ik zou er een hard hoofd in hebben als ik op fok.ca zat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:59 schreef Szura het volgende:
Eens zien of Canada nu wel op punt staat
HBO, daar betalen we voor @Pino112quote:
Ja dat zal wel eens een blijvertje kunnen zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dat met die stok eigenlijk steeds leuker worden, geeft zo'n 'we gaan beginnen!'-gevoel. Net zoals de bel met atletiek
Ah dat wist ik nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De hele ploeg was geveld door een virus, ik zou er een hard hoofd in hebben als ik op fok.ca zat.
Die bel denk ik wel, die stok niet. Komt uit het Franse theater dus dat lijkt me een themadingquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat zal wel eens een blijvertje kunnen zijn
Wel flinke concurrentiequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd naar Hetty Raketty, die lijkt me ook wel een kans te maken en niet perse 4e te hoeven worden zoals zo vaak
Omdat ze zwart is?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Deze Nigeriaanse gaat niet winnen, durf ik wel te zeggen.
quote:
Wint hier wel gewoon netjes haar rit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:01 schreef heywoodu het volgende:
Deze Nigeriaanse gaat niet winnen, durf ik wel te zeggen.
Nee, want Girmay wint wel.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wint hier wel gewoon netjes haar rit.
Waarom dat. Er is ook een Chinese niet gestart.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Degrendele heeft er met haar afzegging dus voor gezorgd dat het hele systeem over de zeik is
Maar de bel gaat de Notre Dame in, dat is net zo een themadingquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die bel denk ik wel, die stok niet. Komt uit het Franse theater dus dat lijkt me een themading
Oh maar dat is ook wel cool danquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar de bel gaat de Notre Dame in, dat is net zo een themading
Ralph Lauren heeft hier wel een mening overquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:13 schreef heywoodu het volgende:
Bobbie over de arrogante Britten: "Ja joh, diknekken."
Dank u.quote:
Dat wist je toch wel? Jij weet toch alles van de Spelen?quote:
Nee jij dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel? Jij weet toch alles van de Spelen?
Helaas geen 10,3!quote:
U riep ?quote:
Wat een bijnaam.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:21 schreef PippenScottie het volgende:
Hetty Raketty krijgt een boel fans deze week
500 mijl vooral ookquote:
het is de baanquote:
Mitchell is niet in bijzondere vorm.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever 10e dan 9e denk ik, dus hopelijk gaan ze er allemaal onderdoor
Toch niet, tegen Friedrich in de kwartfinale.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:36 schreef TheArt het volgende:
Hetty dus in de kwartfinale tegen Finucane. Dat is dan wel klaar.
net zo ergquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch niet, tegen Friedrich in de kwartfinale.
Zo werkt dat niet met de herkansingen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:36 schreef TheArt het volgende:
Hetty dus in de kwartfinale tegen Finucane. Dat is dan wel klaar.
Liever dan Finucane, maar ja, tamelijk lastig ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook lastigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh god we hebben hier die stomme herkansingen idd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet met de herkansingen.
Maar dat gaat het niet. Als je de nummer 1 verslaat pak je de nummer 1 positie af.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens mij is het uiteindelijk alsnog 1 tegen 8 als alles op tijd verloopt.
Als je blijft winnen moet je Gros en Capewell verslaan voor een halve finaleplaats. Dat scheelt 'maar' een tiende.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar goed, een kwart seconde langzamer is gigantisch. Dan kun je trucjes proberen, maar je gaat er toch af.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Harrie moet Carlin niet gewoon verslaan, hij moet die cheat vernederen. Hier hoort Kaiya Ota te staan.
Vanwege de kwartfinale.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:41 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist maar wat is er illegaal of cheat aan Carlin?
Hij had een beetje mazzel met de jury tegen de Japquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:41 schreef heywoodu het volgende:
duwenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:41 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als Lavreysen niet wint mag ik dan het woord dat niet gesproken mag worden gebruiken?
Nee want Richardson zit er gewoon dicht bij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als Lavreysen niet wint mag ik dan het woord dat niet gesproken mag worden gebruiken?
tuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Laten we hopen van wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:44 schreef Marcoss het volgende:
Halve finales worden niet heel spannend
Sparen voor het keirin toernooiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Harrie heeft nog geen echt volle sprint gereden dit sprinttoernooi.
edit, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:46 schreef TheVulture het volgende:
Harrie tegen Richardson wordt wel echt een dubbeltje op zijn kant
Toch won Harrie dat zowat altijd, die zal het mentale voordeel hebben, lijkt mequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:46 schreef TheVulture het volgende:
Yes, zo realistisch moeten we wel zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:46 schreef TheVulture het volgende:
Dat is tactisch ook wel z'n grootste kans (zie ook 2021 fnale)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:48 schreef kilon het volgende:
Te vroeg gegaan maar je moest wat proberen
Het blijft maar blatenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Moet te doen zijn zoveel scheelt het niet.
Zoals gezegd als de snellere dames blijven winnen dus tegen Gros en Capewell om in de halve finale te komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:50 schreef H.Vviv het volgende:
bracket van het sprinttoernooi
https://olympics.com/OG20(...)----------------.pdf
Nee, daar ga ik ook moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Meer dan 800 kg bij de leg press. Ja, dat red ik net niet.
Neequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Moet te doen zijn zoveel scheelt het niet.
Lordronddraaiedquote:
Ho ho, ze mag nog herkansen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bedankt voor het meedoen Belgische.
Wat zouden ze piek aan wattage trappen inmiddels? Enkele jaren geleden moesten ze de meter demonteren omdat die bij 2500W begafquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
er was een video van 1 van de boulder spelers: die lifte 450kg met 1 handquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ziet er moeilijker uit dan een gemiddelde sudokuquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:50 schreef H.Vviv het volgende:
bracket van het sprinttoernooi
https://olympics.com/OG20(...)----------------.pdf
Dat is wel echt fantastisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:55 schreef wdn het volgende:
[..]
er was een video van 1 van de boulder spelers: die lifte 450kg met 1 hand![]()
Hadden ze een fittie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Het valt me in positieve zin mee dat Lavreysen en Hoogland tussen de heats door nu met elkaar zitten te praten, sfeer lijkt wel echt weer wat hersteld te zijn.
Volgens mij is de sfeer ook nooit zo slecht geweest als werd gezegdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Het valt me in positieve zin mee dat Lavreysen en Hoogland tussen de heats door nu met elkaar zitten te praten, sfeer lijkt wel echt weer wat hersteld te zijn.
Volgens de heren zelf hebben vlak na het akkefietje al gepraat en was de lucht al grotendeels geklaardquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Was grotendeels een verzinsel van mediaquote:
ff een setje 650kg voor de leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat zouden ze piek aan wattage trappen inmiddels? Enkele jaren geleden moesten ze de meter demonteren omdat die bij 2500W begaf
Die reactiesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ff een setje 650kg voor de leuk
https://www.tiktok.com/@:nossport/video/7296119045290462497
15:29quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:03 schreef Enawh het volgende:
Hoe laat rijden Lavreysen en Hoogland voor heat 2 ?
Wat willen ze doen, mexicaantje dsq?quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:26 schreef Zorro het volgende:
vc Peet nog maar even niet Clonan
Ja ja ik ga al
dan kun je beter zorroquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:26 schreef Zorro het volgende:
vc Peet nog maar even niet Clonan
Ja ja ik ga al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |