Ik denk het.quote:
Ja ik denk het ookquote:
Dat zei je net al, maar het is dus niet die rooie?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:37 schreef mario390 het volgende:
weet je dat we gold hebben? maar live niet gekijkt
sheeran ede komt
Dat zit er nog steeds in ja, geloof dat we naar 17 goud zouden moetenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb de OS niet echt gevolgd... behalve wat ik hier mee krijg. In hen het begin leken de medailles wat tegen te vallen? Maar ik hoorde net op de radio dat we het goed gedaan hebben en op weg zijn naar een record? Klopt dat?
Prachtig ookquote:
Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zit er nog steeds in ja, geloof dat we naar 17 goud zouden moeten
De verwachtingen voor de eerste dagen waren ook wat overdreven hoog. Daarna ging het best wel lekker over het algemeenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb de OS niet echt gevolgd... behalve wat ik hier mee krijg. In hen het begin leken de medailles wat tegen te vallen? Maar ik hoorde net op de radio dat we het goed gedaan hebben en op weg zijn naar een record? Klopt dat?
In India 5 koeien en een huis.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn
In Maleisië krijgen alle gouden medaillewinnaars hu leven lang gratis eten, thuisbezorgd
Oh record is 12 lees ik nuquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn
In Maleisië krijgen alle gouden medaillewinnaars hu leven lang gratis eten, thuisbezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |