Bedoelde jij deze dame laatst?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Onbegrjipelijk, maar goed het zal wel niet deugen en dan met je niets meer zeggen, idioterie van de laatste jaren.. On topic maar weer...Gerard, hoe staat het er mee...
Ja klopt alleen doet zij niet veel dit seizoen die Max van den Burg is iets actiever.quote:Op zondag 18 augustus 2024 03:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bedoelde jij deze dame laatst?
https://www.facebook.com/watch?v=1459343348060118&locale=nl_NL
Oh dat vind ik zo slecht en zo niet grappig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 03:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bedoelde jij deze dame laatst?
https://www.facebook.com/watch?v=1459343348060118&locale=nl_NL
Ze deed die jas iig ook aan voor een stukje op de scooter nadat ze net in bikini had liggen zonnen. Dus ik denk een graad of 19 en dat het zonnen uit de wind was?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kia met haar leren jas. Of nepleer weet niet precies. Hoe warm is het daar? Ze zitten toch in Catalonie? Toch veel te warm voor zo'n jas
Het lijkt warm daar maar is het warmer dan het lijkt?.
Ja ik vond opmerkelijk maar eigenlijk is het niet gek. Maar zie er steeds met haar jassie en dacht dat het veel warmer wasquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ze deed die jas iig ook aan voor een stukje op de scooter nadat ze net in bikini had liggen zonnen. Dus ik denk een graad of 19 en dat het zonnen uit de wind was?
Jan leest de ruimte goed. En ja hij ziet nu een andere kant van Iris die totaal haar aandacht naar Peter heeft verlegt, en Jan word nu zeker wel anders behandeld. Met die vriendin was genant en dan boeit het haar ook niet dat Jan het hoort.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:29 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jan bij Iris eerst misschien nog een beetje een roze bril op had en kon hij lachen om haar rare trekjes. Alleen dat blijken geen rare trekjes, maar bijvoorbeeld gewoon een gevolg van hoe bizar ongastvrij ze is. En ik denk dat hij ook hard op weg is om haar niet meer leuk te vinden. Ik zie hem nog wel vertrekken voordat zij hem wegstuurt.
Dat Iris ook in het bijzijn van Jan hardop met die vriendin in het Engels ging praten over Jan en Peter alsof ze niet binnen gehoorafstand van Jan stonden.Jan maakte toen ook nog zo'n cynische opmerking in de trant van: 'Ik ben hier niet alleen maar om te koken.'
Jan voelt dat iris wel zin heeft in die nieuwe man en is op zijn pik getraptquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:29 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jan bij Iris eerst misschien nog een beetje een roze bril op had en kon hij lachen om haar rare trekjes. Alleen dat blijken geen rare trekjes, maar bijvoorbeeld gewoon een gevolg van hoe bizar ongastvrij ze is. En ik denk dat hij ook hard op weg is om haar niet meer leuk te vinden. Ik zie hem nog wel vertrekken voordat zij hem wegstuurt.
Dat Iris ook in het bijzijn van Jan hardop met die vriendin in het Engels ging praten over Jan en Peter alsof ze niet binnen gehoorafstand van Jan stonden.Jan maakte toen ook nog zo'n cynische opmerking in de trant van: 'Ik ben hier niet alleen maar om te koken.'
Maar geef toe, Peter is een apart figuur.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Jan voelt dat iris wel zin heeft in die nieuwe man en is op zijn pik getrapt
En dan ben je 74
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar geef toe, Peter is een apart figuur.
Jan zal wel denken wat een shitshow
Vond dat hilarisch, Iris liet zich niet leiden en Peter was bang voor zijn kwetsbare dansbenen, want Iris schopte soms als een ongeleid projectiel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hoe Peter zijn danssessie beschreef en beleefde met Iris was prachtig om te zien
Het was een prachtige situatieschetsquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond dat hilarisch, Iris liet zich niet leiden en Peter was bang voor zijn kwetsbare dansbenen, want Iris schopte soms als een ongeleid projectiel.
Wil niet zeggen dat hij dat is, maar zo maakt de montage hem maar wat graag want dat is spraakmakende TV. Zo werk je polarisatie in de hand.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:45 schreef Fascination het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen over Iris. Ik zie echt wanhoop, want iedereen ziet toch dat Peter niet deugt. Hoor ook hoe hij haar danskunsten afkraakt voor de camera en hoe hij over Jan praatte. Die is niet oprecht geïnteresseerd in Iris.
Thijz heeft dus inderdaad wappie-ideeën. Een beetje fatsoenlijke vrouw knapt daar op af. Als je al niet afknapte door de smerige teringbende daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |