abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214742133
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Onbegrjipelijk, maar goed het zal wel niet deugen en dan met je niets meer zeggen, idioterie van de laatste jaren.. On topic maar weer...Gerard, hoe staat het er mee...
Bedoelde jij deze dame laatst?
https://www.facebook.com/watch?v=1459343348060118&locale=nl_NL
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214743498
quote:
Ja klopt alleen doet zij niet veel dit seizoen die Max van den Burg is iets actiever.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214745136
quote:
Oh dat vind ik zo slecht en zo niet grappig.

Onbegrijpelijk ook dat iedereen die mensen meent te moeten persifleren die al een persiflage van zichzelf zijn.
pi_214745397
Daarom zijn ze ook goed te persifleren. Denk dat Max met een Peter meer moeite heeft, maar zo'n Thijz is een godsgeschenk maar ook Anja.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214750959
Och erme, Rick de zanger helemaal uit Nieuw-Zeeland mag na een paar dagen verven oprotten, veel te vaak zijn valse gitaar gepakt.
  maandag 19 augustus 2024 @ 05:39:44 #256
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214751080
Mirjam, even een dagje wachten, dan is de deck afgeschilderd en dan kan Rick terug naar New Zealand :W
Wel mooi dat die Rick het niet aan ziet komen.
David: "hij is een beetje gekkie". Yep ^O^

"Iris likes the crazy ones". Ohoh, is Jan eigenlijk wel crazy genoeg?
Ze kijkt wel vrolijk naar Peter. Ook lachen dat Iris met die vriendin Peter zit te bespreken waar Jan bij staat _O-
Die kop van Jan. Priceless :D
Gaat wel snel bij Iris, anderhalve dag verder, beetje dansen en ze is Jan vergeten.

Wel een vrolijke die Kia van Mike. Heel ander type dan blond en blonder.
Toch weer even de sneue watersport- en motorcrosstest :')
Benieuwd wel, wanneer de eerste paniekaanval komt als ze gaat pissen zonder het te melden.

Thijz, met z'n zus: Yvonne, maar hij lijkt wel vullieft, goadver.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214754696
Kia en Mike lijken een klik te hebben, zij gaat ook enorm ontspannen met hem om. “joh, 100 euro voor een kalfje, koop er drie, ruimte zat.” :D Jemig, dat die arme beestjes voor de slacht zo goedkoop zijn, schrok ik best van, aan vlees zit er minstens het tienvoudige aan.
pi_214754863
Kia met haar leren jas. Of nepleer weet niet precies. Hoe warm is het daar? Ze zitten toch in Catalonie? Toch veel te warm voor zo'n jas
:P Het lijkt warm daar maar is het warmer dan het lijkt?.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_214755025
Die blik van Jan in de keuken als Peter batatcha danst met die Engelse vriendin :P hahaha geweldig.
pi_214755996
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kia met haar leren jas. Of nepleer weet niet precies. Hoe warm is het daar? Ze zitten toch in Catalonie? Toch veel te warm voor zo'n jas
:P Het lijkt warm daar maar is het warmer dan het lijkt?.
Ze deed die jas iig ook aan voor een stukje op de scooter nadat ze net in bikini had liggen zonnen. Dus ik denk een graad of 19 en dat het zonnen uit de wind was?
pi_214756083
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:39 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ze deed die jas iig ook aan voor een stukje op de scooter nadat ze net in bikini had liggen zonnen. Dus ik denk een graad of 19 en dat het zonnen uit de wind was?
Ja ik vond opmerkelijk maar eigenlijk is het niet gek. Maar zie er steeds met haar jassie en dacht dat het veel warmer was :P.
pi_214756149
Ik heb toch wel een beetje medelijden met Janos, denk ook dat Iris nog van een koude kermis gaat komen.
En ik denk dat Mike zijn medicatie heeft teruggevonden, die is ineens helemaal happy.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Official ESF Kreviewer maandag 19 augustus 2024 @ 20:56:03 #263
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214756753
Iris zakt wel door de ondergrens en denkt alleen aan zichzelf. Gevoelens van anderen zijn niet relevant, een man moet vooral 'stout' zijn. Oftewel brrr.

Kia is net als het automerk. Ultra saai. Past wel bij Mike.

Vind het wel sneu voor Thijs dat deze dame niet geïnteresseerd lijkt te zijn in zijn wereld, hij lijkt zelf wel op te leven.
pi_214756973
Beetje een saaie tussendoor-aflevering. Die Mirjam gaat natuurlijk helemaal niemand vinden in dit programma, want die lijkt totaal niet op zoek.
pi_214756984
Hoe Peter zijn danssessie beschreef en beleefde met Iris was prachtig om te zien :P
pi_214756997
Ik heb het gevoel dat Jan bij Iris eerst misschien nog een beetje een roze bril op had en kon hij lachen om haar rare trekjes. Alleen dat blijken geen rare trekjes, maar bijvoorbeeld gewoon een gevolg van hoe bizar ongastvrij ze is. En ik denk dat hij ook hard op weg is om haar niet meer leuk te vinden. Ik zie hem nog wel vertrekken voordat zij hem wegstuurt.

Dat Iris ook in het bijzijn van Jan hardop met die vriendin in het Engels ging praten over Jan en Peter alsof ze niet binnen gehoorafstand van Jan stonden. :? Jan maakte toen ook nog zo'n cynische opmerking in de trant van: 'Ik ben hier niet alleen maar om te koken.'
pi_214757036
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:29 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jan bij Iris eerst misschien nog een beetje een roze bril op had en kon hij lachen om haar rare trekjes. Alleen dat blijken geen rare trekjes, maar bijvoorbeeld gewoon een gevolg van hoe bizar ongastvrij ze is. En ik denk dat hij ook hard op weg is om haar niet meer leuk te vinden. Ik zie hem nog wel vertrekken voordat zij hem wegstuurt.

Dat Iris ook in het bijzijn van Jan hardop met die vriendin in het Engels ging praten over Jan en Peter alsof ze niet binnen gehoorafstand van Jan stonden. :? Jan maakte toen ook nog zo'n cynische opmerking in de trant van: 'Ik ben hier niet alleen maar om te koken.'
Jan leest de ruimte goed. En ja hij ziet nu een andere kant van Iris die totaal haar aandacht naar Peter heeft verlegt, en Jan word nu zeker wel anders behandeld. Met die vriendin was genant en dan boeit het haar ook niet dat Jan het hoort.

Verder eens met wat je zegt.
pi_214757046
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:29 schreef Stepperoller het volgende:

Jan voelt dat iris wel zin heeft in die nieuwe man en is op zijn pik getrapt

En dan ben je 74 :')
pi_214757062
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:35 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Jan voelt dat iris wel zin heeft in die nieuwe man en is op zijn pik getrapt

En dan ben je 74 :')
Maar geef toe, Peter is een apart figuur.

Jan zal wel denken wat een shitshow :P
pi_214757073
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Maar geef toe, Peter is een apart figuur.

Jan zal wel denken wat een shitshow :P
:D dat zeker, maar wat ik mogelijk in de aflevering van morgen zie lijkt wel heel kleinzerig...

Ben benieuwd :)
pi_214758199
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hoe Peter zijn danssessie beschreef en beleefde met Iris was prachtig om te zien :P
Vond dat hilarisch, Iris liet zich niet leiden en Peter was bang voor zijn kwetsbare dansbenen, want Iris schopte soms als een ongeleid projectiel. _O-
pi_214758232
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 23:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond dat hilarisch, Iris liet zich niet leiden en Peter was bang voor zijn kwetsbare dansbenen, want Iris schopte soms als een ongeleid projectiel. _O-
Het was een prachtige situatieschets :P precies dat wat die zei dat gezicht erbij hoe dat gebeurde.

5 star review :P
pi_214758236
Ik weet niet wat ik moet zeggen over Iris. Ik zie echt wanhoop, want iedereen ziet toch dat Peter niet deugt. Hoor ook hoe hij haar danskunsten afkraakt voor de camera en hoe hij over Jan praatte. Die is niet oprecht geïnteresseerd in Iris.

Thijz heeft dus inderdaad wappie-ideeën. Een beetje fatsoenlijke vrouw knapt daar op af. Als je al niet afknapte door de smerige teringbende daar
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214758368
Top aflevering weer met de ingehouden ietwat verbeten geilheid van Thijz als hij spreekt over zijn laatste verovering in de 1 op 1 quotjes met de cameraman/vrouw. Echt van Kooten en de Bie eat your heart out, moet ik altijd erg om lachen.
Die Janus ietwat jaloers als hij spreekt over Peter mer zijn 'John Travolta moves' naar Iris. Hij ziet dat het geen 10-0 meer is voor hem. Iris gaat lekker op man met staart. Dus ik denk dat het uitkomt dat wat ik al dacht, Jan blijft gewoon een gezellige huisvriend en komt regelmatig terug in Griekenland en daarmee is de kous af.
Mirjam heeft haar klusjesman de deur gewezen en gaat nu vol voor die Chileen, maar ik vind dit ook geen match eigenlijk. Benieuwd of er nog iemand komt voor haar maar ik denk dat ze gewoon alleen blijft.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214758375
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 23:45 schreef Fascination het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen over Iris. Ik zie echt wanhoop, want iedereen ziet toch dat Peter niet deugt. Hoor ook hoe hij haar danskunsten afkraakt voor de camera en hoe hij over Jan praatte. Die is niet oprecht geïnteresseerd in Iris.

Thijz heeft dus inderdaad wappie-ideeën. Een beetje fatsoenlijke vrouw knapt daar op af. Als je al niet afknapte door de smerige teringbende daar
Wil niet zeggen dat hij dat is, maar zo maakt de montage hem maar wat graag want dat is spraakmakende TV. Zo werk je polarisatie in de hand.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')