Harrie lijkt me ook geen zekerheid. Dat is tegen Richardson waarschijnlijk 50/50. Hetzelfde geldt voor de hockeymannen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Mja met hokkiedames en Harrie sprint ben je er al natuurlijk
Dan heb je nog meerdere andere kansen met wat minder zekerheid, zoals hokkiemannen, Hassan etc. Gelijkspel moet wel lukken.
Morgen iedereen in het ziekenhuis!quote:
Geen idee vooraf, live was het 1.45 maar toen zat ze al in de kopgroepquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:59 schreef RipCity het volgende:
Was Sharon ook de favoriet? Wat waren haar odds? @:heywoodu
En met Ranomi als reporter, mooiquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:56 schreef H.Vviv het volgende:
Niet gek dat eurosport eerder interviews heeft dan de NOS als hoofd broadcaster.
Gracenote had hem al voorspeldquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:59 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij zag ik haar eerder deze week op 2.45 staan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:59 schreef RipCity het volgende:
1 op 2 vooraf.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:59 schreef RipCity het volgende:
Maar dat zegt niks over wie de favoriet is, maar vooral over wie de regerend wereldkampioen isquote:
We moeten het wel van het water hebben, 7 gouden medailles in het water behaald en we hebben de synchroon zwem zusjes nogquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:48 schreef franklop het volgende:
Sydney komt wel heel dichtbij zo qua aantal goud.
Die gaan geen goud halen hoor. Een medaille zou al een topprestatie zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:21 schreef Fodio het volgende:
[..]
We moeten het wel van het water hebben, 7 gouden medailles in het water behaald en we hebben de synchroon zwem zusjes nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |