Zeker. De Iraanse bevolking is relatief jong en hoog opgeleid. Ik heb veel Iraanse vrienden, en die moeten helemaal niets van het bewind daar hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:42 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd of er een einde komt aan 46 jaar terreur.
Zou voor de hele wereld een zegen zijn.
Ik ben benieuwd wanneer het momentum doorbreekt. Het kan hard en "ineens" gaan zoals in Roemenië onder Ceaușescu of langzaam zoals Syrië onder Assad.quote:
Het is natuurlijk al vaker onrustig geweest in Iran. De vraag is of het doorzet of weer uitdooft.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is hier niet groot in het nieuws verder.
de vraag is of je mag en kan aannemen of de onrust van de afgelopen jaren ooit is weggeweest, en lukt het de overheid gewoon minder deze te betuigelen.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is natuurlijk al vaker onrustig geweest in Iran. De vraag is of het doorzet of weer uitdooft.
Bericht van afgelopen maandag. Zelfs voor een protestje van een paar honderd man wordt er al een bericht geschreven.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:00 schreef Homey het volgende:
Iran de-islamiseert. De mensen zijn het zat en willen van die islam dictatuur af.
Dit valt bepaald niet in goede aarde bij de (pro-islam) redacties van onze NOS en DPG media groep. Dus die negeren het.
quote:Op woensdag 31 december 2025 12:00 schreef Homey het volgende:
Iran de-islamiseert. De mensen zijn het zat en willen van die islam dictatuur af.
Dit valt bepaald niet in goede aarde bij de (pro-islam) redacties van onze NOS en DPG media groep. Dus die negeren het.
Dit zijn veel grotere protesten dan een paar honderd man. En het gaat niet om inflatie, maar om de invloed van de islam en Arabisch superioriteitsdenken. Trap niet in die desinformatie van nu.nl, waarschijnlijk opgetikt door een wereldvreemde GL-aanhanger of een moslim die de anti-islam beweging in Iran niet ziet zitten.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bericht van afgelopen maandag. Zelfs voor een protestje van een paar honderd man wordt er al een bericht geschreven.
https://nos.nl/artikel/25(...)n-torenhoge-inflatie
Terugkeer van een sjah zal inderdaad niet alles beter maken maar het verwijderen van de huidige staatsideologie en hun proxies met hun fixatie op het vernietigen van Jeruzalem zal wel meer rust in de regio en indirect Europa brengen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef Qarrad het volgende:
Overigens ben ik op zijn zachtst gezegd niet heel overtuigd dat het een groot bloemencorso wordt daar als er weer een sjah aan het hoofd zou staan en ik ben ook niet team "alles is beter dan dit" want het kan ook nog erger en ik zie Iran graag stabiel, rustig en welvarend en niet als een sektarische arena zonder uitzicht op rust.
Het is wel iedere keer ietsje groter, en dat ze nu de bazaar en commercie meedoen is wel een grote.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is natuurlijk al vaker onrustig geweest in Iran. De vraag is of het doorzet of weer uitdooft.
Het Iraanse regime gaat grof geweld gebruiken. Zonder veroordeling van het westen of activitische organisaties als Amnesty of Oxvam Novib.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]![]()
Maar ik vrees dat dit nog best wel bloederig kan worden
Waarom zou AI en een Oxfam het aanstaande bloedige neerslaan van demonstraties NIET veroordelen? Je suggereert dat zij graag burgers de doodstraf zie krijgen.... Waar haal je bij deze misselijke onzin vandaanquote:Op woensdag 31 december 2025 16:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Het Iraanse regime gaat grof geweld gebruiken. Zonder veroordeling van het westen of activitische organisaties als Amnesty of Oxvam Novib.
Het Iraanse regime is voor hen een grote vriend in de heilige oorlog tegen het 'zionisme'. En dat regime is islamitisch, dus daarover geen kritiek want "islamofobie".
Zo rollen de antisemieten.
Intussen voert het Iraanse volk een hele belangrijke strijd. Voor hun mensenrechten, voor hun toekomst en tegen de almacht van het islamisme in die hele regio.
Doen ze dat dan? Graag een link!quote:Op woensdag 31 december 2025 16:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom zou AI en een Oxfam het aanstaande bloedige neerslaan van demonstraties NIET veroordelen? Je suggereert dat zij graag burgers de doodstraf zie krijgen.... Waar haal je bij deze misselijke onzin vandaan
Jij stelt dus bewijs jij maar dat zij niks gezegd hebben bij een van de tig vorige grote protesten... Google gooit mij dood als ik Google op "amnesty internarional" "Iran". Met before:jjjj-mm-dd en after: kan je gericht zoeken binnen bepaalde datums.quote:
Gaat om deze protesten slimmerik. Jij geeft geen link!quote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij stelt dus bewijs jij maar dat zij niks gezegd hebben bij een van de tig vorige grote protesten... Google gooit mij dood als ik Google op "amnesty internarional" "Iran". Met before:jjjj-mm-dd en after: kan je gericht zoeken binnen bepaalde datums.
Ik heb heel goed opgelet. Maar alsnog zie ik je geen bronnen geven voor je beweringen. "Dude, geloof mij nou maar 1+1=2" is voor mij geen bron.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:45 schreef Homey het volgende:
[..]
De media is faliekant anti-israel en rabiaat pro-palestina en pro-islam.
De Nederlandse pers doet niks anders dan als doorgeefluik fungeren van de staatspropaganda van Qatar, Al-Jazeera. Met hun vuige antisemitisme Hamas propaganda.
Heb je niet opgelet ofzo?
En dat komt inderdaad door moslims op de redacties, die met hun Arabische antisemitisme en israël-haat de wederoplevende antisemisme onder links Nederland aanvullen. 1+ 1 = 2.
Dude, surf nu naar nos.nl en control f op iran. wat zie je? wat valt je op? Of beter, wat valt wat je op wat ze niet benoemen?
De protesten zijn net begonnen, zijn er dan al doden gevallen of andere misstanden, die door AI of Oxfam veroordeeld moeten worden?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:56 schreef Homey het volgende:
[..]
Gaat om deze protesten slimmerik. Jij geeft geen link!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |