dit is maar 1 race iircquote:
Harrie had z'n opwarmfiets kunnen gebruikenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:43 schreef kilon het volgende:
Harrie had niet eens zijn hele pak aan hoeven doen
Die moest gisteren alquote:
wat zei het paard toen de ruiter om de hoek kwam?quote:
Dat duurt nog wel even.quote:
Herkansing nog.quote:
Jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Richardson moet tegen Hoogland in de halve finale als ze allebei zover komen?
Dan moet die dus tegen Richardson volgende ronde denk ik?quote:
Tenzij Hoogland nu verliest.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Richardson moet tegen Hoogland in de halve finale als ze allebei zover komen?
Geen idee, dat kan ik nergens vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet die dus tegen Richardson volgende ronde denk ik?
Sowieso tegen Harrie of Richardson, maar geen idee tegen wie van de 2 danquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen idee, dat kan ik nergens vinden.
quote:
Die had geen zin in om nog een keer de herkansingen te rijden.quote:
Service héquote:
Yakovlev bij winst tegen Harrie dus, Hofman bij winst tegen Richardsonquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:56 schreef kilon het volgende:
Deze zeer duidelijke bracket is alles dat ik kan vinden
https://olympics.com/OG20(...)----------------.pdf
Nee, vanavond nog.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is de herkansing? Morgen ook?
Komt hierna nog iets dan? QF Keirin ofzo?quote:
Huldigingenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt hierna nog iets dan? QF Keirin ofzo?
20.15 geeft het schema aan voor de herkansingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Herkansing ook al over een kwartier, werd gezegdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:56 schreef kilon het volgende:
Deze zeer duidelijke bracket is alles dat ik kan vinden
https://olympics.com/OG20(...)----------------.pdf
Als ie wint van Turnbull zal ie waarschijnlijk tegen Carlin/Ota om het brons moeten strijden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoogland nu wel op koers voor brons.
Beide tegenstanders heel dom geracet, maar lekker voor Hoogland. Kijken of die morgen kan overleven.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sprint van andere ronde tegen Hoogland is niet heel slim
Hoogland dwong Awang wel om zo te sprinten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beide tegenstanders heel dom geracet, maar lekker voor Hoogland. Kijken of die morgen kan overleven.
Awang had het veel langer op het slot kunnen houden, ook de hoogte opzoeken. Tegen de wereldkampioen kilometer moet je de sprint zo kort mogelijk houden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Hoogland dwong Awang wel om zo te sprinten.
Mja, nummers 3 en 4 verliezen nu al..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:02 schreef kilon het volgende:
De kwartfinales zijn zoals verwacht waar de echte uitdaging begint dus
Benieuwd waar die in de kwart terecht komen als ze de herkansing overlevenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, nummers 3 en 4 verliezen nu al..
Van Lavreysen en Richardsonquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd waar die in de kwart terecht komen als ze de herkansing overleven
Nummer 3 tegen Harrie, nummer 4 tegen Richardson, werd net gezegdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd waar die in de kwart terecht komen als ze de herkansing overleven
Herkansers worden volgens mij altijd in tegenovergestelde kwart/helft teruggezetquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:08 schreef franklop het volgende:
Op zich wel logisch dat daar de herkansers terecht komen idd
Bedoelde meer dat het logisch is dat de herkansers tegen de hoogste geplaatsten moetenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herkansers worden volgens mij altijd in tegenovergestelde kwart/helft teruggezet
Dat denk ik wel ja. Ik had Yakovlev toch wel een lastige klant voor 'm gevondenquote:
Obara al 3x inclusief dezequote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:33 schreef Marcoss het volgende:
Wonderlijke uitslagen van de herkansingen, 2x iemand die ook al eerder een herkansing reed
Vooral een wonder bij het laatste onderdeel, heb het idee dat het daar zowat altijd misgaat voor een topklasseringquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:03 schreef Aguero het volgende:
Hopen op een wonderdag van de Schipmeister
Ben ik weerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat red ik niet. Dat is al begonnen voor ik bij het strand ben.
Je hebt een paar van die jongens die tien keer een minisprintje kunnen rijden, de kracht van Van Schip ligt toch meer in doorgedreven inspanningen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral een wonder bij het laatste onderdeel, heb het idee dat het daar zowat altijd misgaat voor een topklassering
Het is nog vroeg.quote:
Er mist wel een tijdrit jaquote:
Ik ook. Maar ik ben dan ook niet weggeweestquote:
Ik woon op 20 minuten lopen van het strand. Prima wandeling.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben dan ook niet weggeweest
Dit heeft weinig meer met topsnelheid te maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:09 schreef Slobeend het volgende:
Het hele omnium in 2.5 uur is wel bizar ja.
van 't Schip is het niet met me eensquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sparen en puntjes sprokkelen lijkt me de tactiek.
Doe nou gewoon eens één dag niet zo bekrompen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:20 schreef TAmaru het volgende:
Thomas eerste, gelukkig is dat een losertje van jewelste
Je hebt er gewoon geen verstand van manquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doe nou gewoon eens één dag niet zo bekrompen.
Hij kijkt zijn ogen uit.quote:
Baan schuren, gaatjes vullen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Flink wat schoonmaakwerkzaamheden op de baan nu
Het is sowieso nog niet overtuigend allemaal. Maar daar kun je ook goud mee winnen zoals Ligtlee destijds deedquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:25 schreef McGrath het volgende:
Dat was toch geen goede race van Van der Peet?
Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
van 3 kwartfinales naar 2 halve finales
Ik had meer verwacht van vd Peet ja, dit is troep. Moet het dan toch van vd Wouw komen die ik juist in de keirin vaak niet zo vind.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is sowieso nog niet overtuigend allemaal. Maar daar kun je ook goud mee winnen zoals Ligtlee destijds deed
Ze hebben echt veel te veel rondes op bijna elk onderdeel bij het baanwielrennen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
van 3 kwartfinales naar 2 halve finales
Die van Ligtlee blijft legendarischquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is sowieso nog niet overtuigend allemaal. Maar daar kun je ook goud mee winnen zoals Ligtlee destijds deed
In de serie was Vd Wouw in ieder geval erg overtuigend.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht van vd Peet ja, dit is troep. Moet het dan toch van vd Wouw komen die ik juist in de keirin vaak niet zo vind.
Dat wiel wilde niet meer bestaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat hele wiel van die Belg desintegreert
Finale wel ja, maar de halve finale kwam ze echt met alle geluk van de wereld doorquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die van Ligtlee blijft legendarisch
Maar sinds wanneer moet je goed zijn om een Keirin te winnen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht van vd Peet ja, dit is troep. Moet het dan toch van vd Wouw komen die ik juist in de keirin vaak niet zo vind.
Is wel handig dat je niet links en rechts voorbij wordt gereden lijkt mequote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer moet je goed zijn om een Keirin te winnen?
Die heb ik gek genoeg niet meer zo op mijn netvlies staanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Finale wel ja, maar de halve finale kwam ze echt met alle geluk van de wereld door
Goede troll weer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme die Belgische kegelt iedereen omver.
Dat was ze ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:33 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mij was het de Nederlandse die als eerste ging hoor
nou als je op zo'n stuk wiel valt zal het niet veel uitmaken of je hard valt denk ikquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:33 schreef Marcoss het volgende:
Vd Peet lijkt het minst hard te vallen, maar met zo'n snelheid er bij gaan liggen is niet echt bevorderlijk, kun je zeggen
Safety derny de baan op.quote:
Werd gekegeld door de Chinese.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:33 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mij was het de Nederlandse die als eerste ging hoor
Safetycar nog niet weg dus?quote:
Vind 't wel meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kirsten Wild is nog geen doorslaand succea
Ik vind haar ook wel prima.quote:
Hier scheiden onze wegen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Duidelijk kundig maar een hopeloze dooie commentaarstem.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig begint de Eredivisie weer bijna.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier scheiden onze wegen.
Wij luisteren naar Renaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die mist wel standaard de helftquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wij luisteren naar Renaat.
Heb jij jouw voetbalmanagerteam al klaar?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig begint de Eredivisie weer bijna.
Weegt wel een kilo of 30 minder.quote:
Ik heb zeer zeker iets klaar staan jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij jouw voetbalmanagerteam al klaar?
Nee, daar kijk ik basketbal op ES2quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wij luisteren naar Renaat.
stop eens met dat gegeilquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:42 schreef TAmaru het volgende:
Sow, als ik naast die Françaises zat, zou ik spontaan een Frans vlaggetje rondzwaaien
Dat geldt nergens, alleen als modjes het op de heupen krijgen, en jij bent geen modje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
stop eens met dat gegeil
of geldt dat alleen voor het atletiektopic?
Gelukkig niet neequote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat geldt nergens, alleen als modjes het op de heupen krijgen, en jij bent geen modje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |