Ja, ja, de mening van HowardRoark is een feit!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou het weten eigenlijk, vraag het iemand van 'altright' zou ik zeggen. Conservatieve mensen zijn over het algemeen een stuk rationeler en minder snel getriggerd dan progressieven.
Haha ja daarom voelen ze zich genoodzaakt vlaggen weg te halenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou het weten eigenlijk, vraag het iemand van 'altright' zou ik zeggen. Conservatieve mensen zijn over het algemeen een stuk rationeler en minder snel getriggerd dan progressieven.
Tsja, het is jouw hoofd hè. Baas over eigen hoofd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik overweeg een voc vlag op mijn voorhoofd te tatoeëren
Deze vlag staat voor ons verledenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hang dan minstens de Nederlandse vlag op, het symbool dat voor ons allemaal staat.
Niet mijn verleden: als 'Staats-Brabant' hebben wij niets met dat Hollands feestje te maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Deze vlag staat voor ons verleden
Zo is hetquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja, het is jouw hoofd hè. Baas over eigen hoofd.
Op de ene wang een V en de andere een C, dan is je mond de O.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik hang er 1 uit hier in de straat.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Toch denken veel conservatieven juist niet zo @howardhoarkquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo is het![]()
Ben ook voor baas in eigen buik trouwens
Je weet waar de VU staat toch papoeaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet mijn verleden: als 'Staats-Brabant' hebben wij niets met dat Hollands feestje te maken.
Zou het haast op mijn billen doen nuquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op de ene wang een V en de andere een C, dan is je mond de O.
Ik zeg doen
Moet ik ook doenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik hang er 1 uit hier in de straat.
Daarom is die vlag dus ook geen onderdeel van mijn verleden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je weet waar de VU staat toch papoea
Niet in Brabantje
Valt wel mee hoor zo zwart wit(wow racisme) is het nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch denken veel conservatieven juist niet zo @:howardhoark
Ik kan er toch niks aan doen dat jij in het buitenland woont maatquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom is die vlag dus ook geen onderdeel van mijn verleden.
En dan zeggen, Kom maar op met je VOC mentaliteitquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou het haast op mijn billen doen nu
Doen! Zien hoe die woke;s los gaan met het schuim op de bek. Let wel in 3 2 1 wordt Palestina er bij betrokken en heb je allemaal anti Israel figuren op de stoepquote:
Neeeeeeequote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan zeggen, Kom maar op met je VOC mentaliteit
Pek en veren voor zulke huftersquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Doen! Zien hoe die woke;s los gaan met het schuim op de bek. Let wel in 3 2 1 wordt Palestina er bij betrokken en heb je allemaal anti Israel figuren op de stoep
Die wokies lopen geen vlaggen van de universiteit te rukken omdat ze zulke snowflakes zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Doen! Zien hoe die woke;s los gaan met het schuim op de bek. Let wel in 3 2 1 wordt Palestina er bij betrokken en heb je allemaal anti Israel figuren op de stoep
Lijkt te veel op werken voor die linkse luiquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die wokies lopen geen vlaggen van de universiteit te rukken omdat ze zulke snowflakes zijn
Ik ben... getraumatiseerd ... How dare you.quote:
Nee oke, fair enough.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die wokies lopen geen vlaggen van de universiteit te rukken omdat ze zulke snowflakes zijn
Ik vind het heldhaftig en stoerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben... getraumatiseerd ... How dare you.
Beetje sip om stiekem een vlag te jatten en te vervangen met je eigen loser vlaggetje.
Nee, klopt. Die breken hele universiteiten af uit steun voor Hamas en Hezbollah.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heldhaftig en stoer is zelf met dat ding zwaaien op een tijdstip dat mensen het zien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het heldhaftig en stoer
Ja ookquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heldhaftig en stoer is zelf met dat ding zwaaien op een tijdstip dat mensen het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |