Neeeeeeequote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan zeggen, Kom maar op met je VOC mentaliteit
Pek en veren voor zulke huftersquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Doen! Zien hoe die woke;s los gaan met het schuim op de bek. Let wel in 3 2 1 wordt Palestina er bij betrokken en heb je allemaal anti Israel figuren op de stoep
Die wokies lopen geen vlaggen van de universiteit te rukken omdat ze zulke snowflakes zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Doen! Zien hoe die woke;s los gaan met het schuim op de bek. Let wel in 3 2 1 wordt Palestina er bij betrokken en heb je allemaal anti Israel figuren op de stoep
Lijkt te veel op werken voor die linkse luiquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die wokies lopen geen vlaggen van de universiteit te rukken omdat ze zulke snowflakes zijn
Ik ben... getraumatiseerd ... How dare you.quote:
Nee oke, fair enough.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die wokies lopen geen vlaggen van de universiteit te rukken omdat ze zulke snowflakes zijn
Ik vind het heldhaftig en stoerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben... getraumatiseerd ... How dare you.
Beetje sip om stiekem een vlag te jatten en te vervangen met je eigen loser vlaggetje.
Nee, klopt. Die breken hele universiteiten af uit steun voor Hamas en Hezbollah.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heldhaftig en stoer is zelf met dat ding zwaaien op een tijdstip dat mensen het zien.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het heldhaftig en stoer
Ja ookquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heldhaftig en stoer is zelf met dat ding zwaaien op een tijdstip dat mensen het zien.
Nou waren dat meer mensen die er geen flikker te zoeken hadden maarrrr kwam uit de zelfde hoek.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, klopt. Die breken hele universiteiten af uit steun voor Hamas en Hezbollah.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lijkt te veel op werken voor die linkse lui
Nou weet ik het niet meer hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, klopt. Die breken hele universiteiten af uit steun voor Hamas en Hezbollah.
Ja echt huftersquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
[..]
Nou weet ik het niet meer hoor
Vlaggenroof > Not done. Want: Onze vlag.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
[..]
Nou weet ik het niet meer hoor
Je bent zelf de eerste die Palestina er bij betrekt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Had ook wel in de headline gemogen. En ook de voorzitster: deze vlag heeft niets met ‘woke’ te maken (als je de pride-vlag daaronder schaart) dus wellicht kan ze hier ook nog even commentaar op geven.quote:Niet alleen de regenboogvlag blijkt gestolen, ook een vlag die oproept om het geweld tegen vrouwen te stoppen was verdwenen.
Wie doet die Yay dan? Volgens mij heb ik maar weinig mensen gehoord die het slopen van universiteiten toejuicht.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:54 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Vlaggenroof > Not done. Want: Onze vlag.
Universiteit aan gort slaan > Yay. Want: Niet onze spullen.
Best hypocriet. Hoewel ik het best in een (kleine) notendop samenvat.
Self fulfilling prophecy.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je bent zelf de eerste die Palestina er bij betrekt.![]()
![]()
Punt 1: Eens.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel erg jammer dat déze vlag wordt ondergesneeuwd:
[..]
Had ook wel in de headline gemogen. En ook de voorzitster: deze vlag heeft niets met ‘woke’ te maken (als je de pride-vlag daaronder schaart) dus wellicht kan ze hier ook nog even commentaar op geven.
Mannen zijn toch veel vaker slachtoffer van geweld?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel erg jammer dat déze vlag wordt ondergesneeuwd:
[..]
Had ook wel in de headline gemogen. En ook de voorzitster: deze vlag heeft niets met ‘woke’ te maken (als je de pride-vlag daaronder schaart) dus wellicht kan ze hier ook nog even commentaar op geven.
Het blijft diefstal, natuurlijk. Vervangen doe je lekker met je eigen spullen, niet met die van een ander, lijkt me.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:16 schreef HowardRoark het volgende:
De originele regenboogvlag is mooi, de nieuwe 'inclusieve variant' is verschrikkelijk. Prima dat mensen die vervangen. Doe dit alleen dan door de Nederlandse vlag, niet de VOC-vlag. Al weet een VOC-vlag natuurlijk wel alle wokisten op zo'n universiteit hevig te laten schuimbekken, dat is natuurlijk altijd leuk.
Nou ja bij elk protest zie ik deze figuren hand in hand de orde verstoren, geweld niet schuwen of iets van dien aard.|quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je bent zelf de eerste die Palestina er bij betrekt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |