Forever love.quote:
Tot er weer een nieuwe isquote:
Of de persoon met de slijptol komt langsquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Of de persoon met de slijptol komt langs
Dan hebben ze hier nog aardig wat werk:quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Teringquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hebben ze hier nog aardig wat werk:
[ afbeelding ]
Romantischquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hebben ze hier nog aardig wat werk:
[ afbeelding ]
Nouquote:
En dan naar de ijzerboerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nutteloos behalve voor de slotjes verkoper.quote:
Dat was idd ook het gevaar en de hekken met slotjes zijn verwijderd. Een illusionist had er ook nog eens een gave truc op gedaan maar die kan ik niet terug vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
TeringSommige bruggen kunnen er door bezwijken.
Was een tijdje leuk geld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oud ijzer, koper, lood en zink
En ook oude autowrakken.
Of zoiets. Kwam wel eens voorbij geschilpad
Staat me ook iets van bij idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was idd ook het gevaar en de hekken met slotjes zijn verwijderd. Een illusionist had er ook nog eens een gave truc op gedaan maar die kan ik niet terug vinden.
Het is niet nutteloos voor het koppelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nutteloos behalve voor de slotjes verkoper.
Hij gooide de trouwring van iemand in de Seine. Die trouwring zat even later aan één vd slotjes. De cijfercombinatie van dat slotje was hun trouwdatum.quote:
Hans Klok?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij gooide de trouwring van iemand in de Seine. Die trouwring zat even later aan één vd slotjes. De cijfercombinatie van dat slotje was hun trouwdatum.
Sierlijk beesie hoor... ok, wat onrustig... en staat goed aan de muurquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:11 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben een springbok!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |