Daar denken ze in de Balkan en Griekenland toch anders over.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar basketbal is natuurlijk allen écht groot als het om NBA-basketbal gaat.
Ja verdommequote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeilen Nacra17:
G: Italië
Z: Argentinië
B: Nieuw-Zeeland
Dit was hun beste dag uit de geschiedenis.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De daguitslag:
1 Australië 4 0 2
Jeetje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit was hun beste dag uit de geschiedenis.
Wat is onze beste dag uit de geschiedenis?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit was hun beste dag uit de geschiedenis.
Iets in 1928!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is onze beste dag uit de geschiedenis?
Kan wel wat goud bij komen vandaag.. 4 kansen ofzo
5 kansen op goud nog vandaag. Hockeyers, Bol, keirindames, van Schip en kitesurfenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is onze beste dag uit de geschiedenis?
Kan wel wat goud bij komen vandaag.. 4 kansen ofzo
Ze hebben nu 1x goud, 1x zilver en 1x brons in de historiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:49 schreef Knipoogje het volgende:
Botswana eerste gouden medaille!
Ooit in 2012 een keertje zilver
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hebben nu 1x goud, 1x zilver en 1x brons in de historie
Van die sporten die volledig langs ons (of in elk geval langs mij) heen gaan zoals duiken, synchroonzwemmen en gewichtheffen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef vaarsuvius het volgende:
Met toch wel heel wat Amerikaans atletiek goud, vraag ik me af wat die Chinezen winnen de laatste dagen, want die blijven nog aardig in de buurt
Dat ene goud van synchroonzwemmen zet geen zoden aan de dijk hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Van die sporten die volledig langs ons (of in elk geval langs mij) heen gaan zoals duiken, synchroonzwemmen en gewichtheffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |