Alle gouden medailles die ze ooit haalden waren ook bij atletiek. En dan is Pichardo natuurlijk geen echte Portugees.quote:
Ze zouden in het Voetbal ook goed moeten doenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreselijk ja. Die doen echt nergens mee. Heb ze alleen bij de Triatlon voorin gezien. En bij het judo is het nog wel te doen.
Ja leuk, maar daar heb je maar 2 medailles, bij de dames is het niet meer dan het 12e land in Europa ofzo en bij de heren heb je maar 4 plekken (waarvan er ook nog 1 voor het gastland is), waarbij ze moeten concurreren met Spanje, Duitsland, Italië, Frankrijk (deze keer dan niet) en andere landen met goede lichtingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zouden in het Voetbal ook goed moeten doen
Misschien moet rollerhockey olympisch worden, dat is de enige sport naast voetbal (en wielrennen) die ze daar beoeefenen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zouden in het Voetbal ook goed moeten doen
Ook wel interessant om dan te kijken waar de medailles van de Russische ploeg zijn gebleven, bij welke landen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Australie heeft nog nooit zoveel goud gehaald in de historie als op deze OS, zelfs niet in Sydney. Dan moet de opbouw naar Brisbane 2032 nog beginnen...
Engelsen blijven met 12 goud en in de totalen nog flink achter bij Tokyo, maar die kunnen nog wel wat bijtrekken./
Sowieso vertekent alles natuurlijk ook wel een beetje doordat we geen grote Russische ploeg hier hebben, en die waren er in Tokyo nog wel met grotere aantallen bij. Hebben die atleten uberhaupt wat gehaald qua medailles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ze stonden na zondag op 12 14 18, dus jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:06 schreef hhh38 het volgende:
Hoeveel goud heeft Frankrijk gehaald sinds deze maandag, 1?
Frankrijk en GB leveren niet echt heel veel meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:06 schreef hhh38 het volgende:
Hoeveel goud heeft Frankrijk gehaald sinds deze maandag, 1?
Die hebben hier nog wel een paar goede kansen in de kano.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alle gouden medailles die ze ooit haalden waren ook bij atletiek. En dan is Pichardo natuurlijk geen echte Portugees.
Vooral Witrussenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Australie heeft nog nooit zoveel goud gehaald in de historie als op deze OS, zelfs niet in Sydney. Dan moet de opbouw naar Brisbane 2032 nog beginnen...
Engelsen blijven met 12 goud en in de totalen nog flink achter bij Tokyo, maar die kunnen nog wel wat bijtrekken./
Sowieso vertekent alles natuurlijk ook wel een beetje doordat we geen grote Russische ploeg hier hebben, en die waren er in Tokyo nog wel met grotere aantallen bij. Hebben die atleten uberhaupt wat gehaald qua medailles?
Dat lijkt me altijd een betere prestatie te noemen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:43 schreef PippenScottie het volgende:
Nu scoren we veel beter in de breedte.
Mwah we kunnen Japan en Z-Korea nog wel bijhalen als het meezit met Harrie en de hockeyploegen...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:46 schreef Dagoduck het volgende:
In Tokio waren we 7e in de medaillespiegel, dat gaat nu moeilijk worden.
Ik weet niet welke kansen deze landen nog hebben. Misschien een Japanner bij breaking, dat zie ik ze nog wel kunnen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah we kunnen Japan en Z-Korea nog wel bijhalen als het meezit met Harrie en de hockeyploegen...
Britten zal ook vooral afhangen van het baanwielrennen denk ikquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah we kunnen Japan en Z-Korea nog wel bijhalen als het meezit met Harrie en de hockeyploegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |