Friedrich op de sprint.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:13 schreef marcodej het volgende:
Hoeveel goudkansen heeft Duitsland nog, naast de handbalmannen?
Het gaat heel spannend worden. Ik denk dat het net niet lukt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:28 schreef marcodej het volgende:
Met Sifan, Hetty, Harrie en Jeffrey kunnen we Tokyo nog halen.
En met Maike er voorbij!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:28 schreef marcodej het volgende:
Met Sifan, Hetty, Harrie en Jeffrey kunnen we Tokyo nog halen.
1-2 tekort denk ik. Sifan en Harrie zullen wel in de prijzen vallen, de rest lijkt me nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het gaat heel spannend worden. Ik denk dat het net niet lukt.
Finucane op de Sprint. En de dames op de moderne vijfkamp.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:
Heeft GB ook nog ergens duidelijk kans op goud?
In Taekwondo zometeenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:
Zometeen ook nog finale met taekwondo om goud, al weet ik niet of de Brit daar een grote kans maaktquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:
Oja daar hebben ze ook een finalist ja.quote:
In taekwondo maak je als finalist altijd kans.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:45 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Zometeen ook nog finale met taekwondo om goud, al weet ik niet of de Brit daar een grote kans maakt
Nee P7 is maximaal haalbare tenzij alles perfect valt. Zuid-Korea heeft volgens mij geen enkele serieuze kans meer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:45 schreef Em31 het volgende:
Oké de Britjes inhalen met goud is dus een erg lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |