Staan nog 2 goud achter NL?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Italie loopt uit als ze volleybal winnen
Hoe kun je uitlopen als je nog niet voor ligt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:27 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Italie loopt uit als ze volleybal winnen
Kan dit niet in een ander topic? Ik kom hier voor de SPIEGEL.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewichtheffen -102kg (M)
G: China
Z: Oezbekistan
B: Individuele atleten
Ja ik ga niet bij elke uitslag de medaillespiegel updaten allenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kan dit niet in een ander topic? Ik kom hier voor de SPIEGEL.
Tel dan lekker zelf opquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kan dit niet in een ander topic? Ik kom hier voor de SPIEGEL.
+Canarische Eilandenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taekwondo -67kg (V):
G: Hongarije
Z: Kroati
B: Belgi, VS
1992 lijkt zo al enorm goed, maar daarvoor (als DDR) was het nog veel beterquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:28 schreef kilon het volgende:
Het is NOS ook opgevallen dat Duitsland minder medailles haalt.
https://nos.nl/artikel/25(...)ds-duitse-eenwording
[ afbeelding ]
Het was niet helemaal zuiver nee, maar de volledige focus van een land op sport werpt uiteindelijk ook wel z’n vruchten af natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1992 lijkt zo al enorm goed, maar daarvoor (als DDR) was het nog veel beter
Volledig clean uiteraard
Met atletiek heeft de VS nog wel veel hele goede kansen, en China nul. De VS gaat wel met een ruime voorsprong winnen denk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:25 schreef Leatherface het volgende:
Wordt nog spannend om plek 1.
China heeft nu een klein gaatje, maar de VS krijgt nog de basketbalfinales, voetbal dames.
Atletiekfinales vanavond en baanwielrennen geven de doorslag, denk ik.
Ik zag deze voorbij komen:quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:48 schreef Leatherface het volgende:
In de schaduw van de Australirs met hun recordwinst heeft Nieuw-Zeeland stiekem ook leuke Spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |