Nou all.quote:
Een leuke user altijd.quote:
Het ging niet over jouquote:Op woensdag 7 augustus 2024 04:55 schreef aeque het volgende:
Oh, ja ik ben maar af en toe een leuke user.
Jij bent ook een leuke user.quote:
Grote woorden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 03:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, en ik mag er wat van vinden. Vroeger gepest.
Dit is een SPELLETJE, Mikkie.
Zwelg nou eens niet zo in zelfmedelijden
Serieus.
Ook dat gedoe over dat feliciteren: kom los van die slachtofferrol.
Stap uit de Dramadriehoek.
En pak je leven in eigen hand.
Is al ff geleden idd!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 04:58 schreef devzero het volgende:
[..]
@:jippie waar is je man gebleven? We missen hem
Vind ik wel, kan altijd lachen om jou.quote:
Right back at ya.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grote woorden.
Jammer dat je niet ziet wat er gebeurt.
Niet echt maar de pijnstilling houdt het onder controle. Bij jou al wat beter?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik wel, kan altijd lachen om jou.
Hoe is het met je schouder trouwens, wordt dat al wat minder?
Duurt wel lang he, hoelang heb je er nu last van?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet echt maar de pijnstilling houdt het onder controle. Bij jou al wat beter?
Hey Kree, wat is auwwww?quote:
Daar gaat het ook echt om.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik doe aardig
Jij doet vaak onaardig tegen mij
Tja..
Gone with the windquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:10 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de orkaan @:devzero ?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Omdat ik deel uitmaakte van de discussie, HC niet en zij zelf niet ziet wat er gebeurd.quote:
Dus als ik de woorden uit is het onaardig, maar als jij ze gebruikt is het oke? Lolquote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het was niet tegen jou en toch reageer je onaardig naar mij.
Ja, we hadden geluk en de orkaan besloot om ten oosten van ons aan land te komen. Dus op een paar uur zonder stroom en een hoop regen na, hadden we weinig last ervanquote:
Ik heb meegelezen en maakte eerder die dag deel uit van t gesprek. Blijft nog steeds staan dat jij consequent onaardig tegen mij doet. Zeg dan gewoon niks als je mij niet leuk vindt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik deel uitmaakte van de discussie, HC niet en zij zelf niet ziet wat er gebeurd.
[..]
Dus als ik de woorden uit is het onaardig, maar als jij ze gebruikt is het oke? Lol
Gelukkig zeg!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, we hadden geluk en de orkaan besloot om ten oosten van ons aan land te komen. Dus op een paar uur zonder stroom en een hoop regen na, hadden we weinig last ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |