abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214597757
Ik ben al vele jaren klant bij KPN, ik heb nog internet via adsl omdat ze glasvezel hier in de flat niet kunnen doortrekken omdat ze op een verdieping het niet willen of niet reageren.
Vanmiddag een mannetje van Ziggo aan de deur, die mij kwam vertellen dat KPN de adsl verbindingen eruit ging gooien en dat hun wel de mogelijkheden hadden mij glasvezel aan te bieden.
Ik zei dat ik tevreden was bij KPN en niet graag naar Ziggo ging gezien slechte ervaringen met ze in ver verleden en dat ik niet graag Ajax sponsor als Feyenoord supporter.

Toen de man vertrokken was KPN gebeld, er klopt niks van het verhaal en mocht dat ooit gebeuren dan hoor ik dat van hun persoonlijk en zorgen ze voor een alternatief

Klacht: De leugenaars van Ziggo
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:07:34 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_214597768
Dat was die JantjeVertongen.
pi_214597800
Ziggo, blij dat ik er weg ben. Waardeloze rotbende dat het was. Klacht op klacht gehad toen ik er nog klant was. Maar met een goede oplossing konden ze niet komen. toen overgestapt naar KPN. Soms niet even blij maar stukken beter internet en televisie dan voorheen.

al met al: Terechte klacht !
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:18:58 #4
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214597947
Ziggo :') schijtbedrijf.

Ik zit er nog wel, maar stap binnenkort over op Odido
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_214598622
ziggo _O_
al 3 jaar gratis ESPN compleet _O_
telkens andere korting of gratis shit _O_
Ons aller Ajax _O_
lol
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:57:42 #6
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_214598631
lol ziggo is sponsor van fok! zeker
Je bent een waardeloze agent.
pi_214598637
Ziggo krijgt ook geen knaak meer van mij met die exorbitante prijzen die ze vragen. Lekker alles op de hotspot van odidogoden.
pi_214598905
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 17:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben al vele jaren klant bij KPN, ik heb nog internet via adsl omdat ze glasvezel hier in de flat niet kunnen doortrekken omdat ze op een verdieping het niet willen of niet reageren.
Vanmiddag een mannetje van Ziggo aan de deur, die mij kwam vertellen dat KPN de adsl verbindingen eruit ging gooien en dat hun wel de mogelijkheden hadden mij glasvezel aan te bieden.
Ik zei dat ik tevreden was bij KPN en niet graag naar Ziggo ging gezien slechte ervaringen met ze in ver verleden en dat ik niet graag Ajax sponsor als Feyenoord supporter.

Toen de man vertrokken was KPN gebeld, er klopt niks van het verhaal en mocht dat ooit gebeuren dan hoor ik dat van hun persoonlijk en zorgen ze voor een alternatief

_O- _O- _O-

Wat ze allemaal al niet doen om je over te halen.

Gisteren had ik ook een boorverhaal gehoord, dat een paar jaar geleden had plaatsgevonden.
De Oude Man moest met zijn gezin ergens naar toe maar had geen auto. De Oude Man is natuurlijk gierig en wilt niet veel geld uitgeven en profiteert het liefst van anderen. Dus hij ging slijmen bij De Leugenaar. Die zei dat zijn zoon een proefrit in zijn auto wilde maken om de auto misschien te over te kopen. Ze zouden de auto een dagje uit proberen. Uiteindelijk zijn ze twee dagen met de auto weggeweest en hebben het weer teruggebracht met de mededeling dat de auto toch niet zo geschikt was voor hun. Maar ondertussen konden ze wel gratis naar hun bestemming heen en terug :P
  woensdag 7 augustus 2024 @ 06:18:29 #9
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_214606444
Een volwassen man die het Ajax Feyenoord argument gebruikt. Dan ben je nog zieliger dan ik dacht. Groei op man.
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_214606448
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 06:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
Een volwassen man die het Ajax Feyenoord argument gebruikt. Dan ben je nog zieliger dan ik dacht. Groei op man.
Ik ga echt niet die zooi uit Amsterdam sponsoren als ik dat niet hoef, ik vond het gezicht wat die vent ook wel leuk om te zien toen ik dat zei
pi_214606780
Ik zit al jaren bij Ziggo en nooit problemen. Ik moet zeggen dat ik wel een aantal mensen ken die zijn overgestapt op Odido en die hebben allemaal gezeik gehad voordat ze normaal tv konden zien. SOmmigen moesten speciale kastjes tussen de kabel en hun tv hebben om het signaal te versterken.
pi_214606792
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 06:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ga echt niet die zooi uit Amsterdam sponsoren als ik dat niet hoef, ik vond het gezicht wat die vent ook wel leuk om te zien toen ik dat zei
Ja waarschijnlijk had hij medelijden met je :')
Tis toch te triest voor woorden als je zo in het leven staat.
pi_214607390
Ziggo doet geen glasvezel voor particulieren. Gewoon weer zo'n slap ouwehoerende deurverkoper, uitlachen en wegsturen.
pi_214607997
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 09:29 schreef JF_ het volgende:
Ziggo doet geen glasvezel voor particulieren. Gewoon weer zo'n slap ouwehoerende deurverkoper, uitlachen en wegsturen.
U zei?

https://www.ziggo.nl/inte(...)lijken#postcodecheck
pi_214608199
Ziggo, Perfectie!

Perfect beeld en perfect internet.
Heb het al 13 jaar en hooguit 2 keer storing gehad.
pi_214608206
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 06:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
dat iemand je aankijkt alsof je een kleuter bent, dat is wel leuk? :D
pi_214608312
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 17:18 schreef Mikeytt het volgende:
Ziggo :') schijtbedrijf.

Ik zit er nog wel, maar stap binnenkort over op Odido
Sterkte alvast.
https://radar.avrotros.nl(...)provider-odido-60566
  woensdag 7 augustus 2024 @ 11:27:56 #18
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_214608787
ziggo bied niet eens glasvezel aan :{ raar verhaal.

De vve in mijn flat weigert om glas aan te leggen in de flat godverdomme, ik zit wel vast aan ziggo :r bijna 80e per maand. maar wel 750mbit :9
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_214610035
Ohhh dat is ziek oh
pi_214610043
quote:
15s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 11:27 schreef junkiesietze het volgende:

De vve in mijn flat weigert om glas aan te leggen in de flat godverdomme, ik zit wel vast aan ziggo :r bijna 80e per maand. maar wel 750mbit :9
Jij hebt toch godverdomme een telefoonlijn?
pi_214610333
Hier ruim een half jaar geleden overgestapt van KPN naar Ziggo. 0 problemen gehad, 2 gratis zenderpakketten (ESPN en Ziggo Sport) voor een jaar. Betaal nu iets van 30 euro ofzo.

Odido pas ik voor. Mijn ouders hebben dat en die hebben veeeeel storingen met het tv-kastje wat geregeld van de stroom moet of dat de afstandsbediening niet werkt. Over een half jaar maar eens kijken of KPN weer een leuke aanbieding heeft of misschien dat ik het voetbalseizoen nog wel afmaak bij Ziggo.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 13:40:16 #22
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214610802
quote:
Heb Odido al voor de telefoon en nooit problemen mee gehad..
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  woensdag 7 augustus 2024 @ 13:43:56 #23
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214610842
Ben ook blij weg te zijn bij dat ziggo

Nu delta stuk minder problemen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214610865
quote:
Dat is geen glasvezel tot in de meterkast, het laatste stukje is nog altijd over koper. Dat ziggo t wel glasvezel noemt snap ik ook wel, klinkt in marketing veel beter dan coax want modern en zo.
pi_214610927
quote:
15s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 11:27 schreef junkiesietze het volgende:

VVE kan zelf geen glas aanleggen want providers *eisen* keihard hun eigen glas. Hier kwam eerst odf, toen kpn, maar puntje bij paaltje zijn ze allebei opgehouden want te weinig potentiële klanten. Terwijl het zo simpel kan, gewoon via vve een of twee keer singlemode glas aanleggen vanuit alle woningen naar een centraal punt in kelder, en iedereen kan daarop koppelen wat ze willen. Maar nee....
pi_214610934
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:45 schreef JF_ het volgende:

[..]
Dat is geen glasvezel tot in de meterkast, het laatste stukje is nog altijd over koper. Dat ziggo t wel glasvezel noemt snap ik ook wel, klinkt in marketing veel beter dan coax want modern en zo.
? Ik heb gewoon glasvezel tot in de woonkamer in dat speciale kastje
pi_214611568
Niet snappen dat dit ingehuurde kutstudenten zijn :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_214612135
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:40 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Heb Odido al voor de telefoon en nooit problemen mee gehad..
Het merendeel gaat ook prima en bij iedere provider gaat er wel eens iets mis. T-mobile had ik vroeger veel gezeik mee en bij Vodafone weten ze soms ook niet wat ze dus. Zolang het maar goed opgelost wordt.
pi_214612163
quote:
Dit is ook zo sneu ;(

Dan kan je ook geen Heineken/Bud drinken, naar Curaçao op vakantie, zaken doen met ABN Amro, Coca Cola drinken of Adidas kleding dragen.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_214612183
Dan kan je ook geen Heineken/Bud drinken, niet naar Curaçao op vakantie, zaken doen met ABN Amro, Coca Cola drinken of Adidas kleding dragen.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  woensdag 7 augustus 2024 @ 15:27:34 #31
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_214612456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:50 schreef JF_ het volgende:

[..]
VVE kan zelf geen glas aanleggen want providers *eisen* keihard hun eigen glas. Hier kwam eerst odf, toen kpn, maar puntje bij paaltje zijn ze allebei opgehouden want te weinig potentiële klanten. Terwijl het zo simpel kan, gewoon via vve een of twee keer singlemode glas aanleggen vanuit alle woningen naar een centraal punt in kelder, en iedereen kan daarop koppelen wat ze willen. Maar nee....
Snap ik, maar ik bedoel dat de VVE het aanleggen tegenhoud, VVE wil dat het in de meterkast komt, maar onze ziggo kabels lopen langs de gevel en komen in de woonkamer binnen, dus om dat bij iedereen door te trekken naar de meterkast is een teringklus.
Terwijl ze ook kunnen beslissen dat het glas aansluitpunt komt op de plek waar nu ziggo binnenkomt aan de gevel.

zijn ze al een jaar over aan het steggelen, :r
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_214612800
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 15:03 schreef dezomervoorbij het volgende:
Dan kan je ook geen Heineken/Bud drinken, niet naar Curaçao op vakantie, zaken doen met ABN Amro, Coca Cola drinken of Adidas kleding dragen.
En geen Europees voetbal op de Nederlandse TV kijken
lol
pi_214612956
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:50 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Doe niet zo eigenwijs, Ziggo biedt geen glas aan tot en met jouw huis.
  Moderator / Miss SHO woensdag 7 augustus 2024 @ 17:41:44 #34
22592 crew  Ole
pi_214614045
quote:

Zelfde hier gehad!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_214621213
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:50 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Dat is dan geen ziggo, of je hebt een hele zeldzame variant (voor zover mij bekend doet ziggo wel glas maar alleen voor zakelijke klanten).
pi_214621317
quote:
ze liegen niet, maar ze vertellen ook niet de gehele waarheid.

Ik heb zowel een ziggo coaxkabel als ook een glasvezel van kpn en odido binnen liggen, De eerste screenie impliceert dat ik glas tot in mijn huis kan krijgen van ze via kpn/odido met een sync aansluiting tot 1000/1000mbit

Postcode check gedaan, en ik kan op het glas netwerk van ziggo zeggen ze
en dan hebben ze ineens het alleen over het glasvezel-kabel netwerk van ze, met de laatste paar honderd meter over coax

Vervolgens bieden ze alleen async up/down aan, dus dat gaat over de coax

Nu is er niets mis met coax, en er ligt overal glasvezel tot in de wijken dus de oude overboekingsbottleneck is weggehaald maar het blijf wel coax over de laatste meters.

Als laatste: die mannetjes die TS aan de deur krijgt werken niet direct voor ziggo, ze worden ingehuurd door een extern bedrijfje en zijn gewoon studenten die extra betaald krijgen als ze een klant binnen hengelen, niet heel gek dat ze leugens vertellen, wel jammer dat ziggo hier ook van weet en dit toe blijft staan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2024 08:44:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')