quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben al vele jaren klant bij KPN, ik heb nog internet via adsl omdat ze glasvezel hier in de flat niet kunnen doortrekken omdat ze op een verdieping het niet willen of niet reageren.
Vanmiddag een mannetje van Ziggo aan de deur, die mij kwam vertellen dat KPN de adsl verbindingen eruit ging gooien en dat hun wel de mogelijkheden hadden mij glasvezel aan te bieden.
Ik zei dat ik tevreden was bij KPN en niet graag naar Ziggo ging gezien slechte ervaringen met ze in ver verleden en dat ik niet graag Ajax sponsor als Feyenoord supporter.
Toen de man vertrokken was KPN gebeld, er klopt niks van het verhaal en mocht dat ooit gebeuren dan hoor ik dat van hun persoonlijk en zorgen ze voor een alternatief
Klacht: De leugenaars van Ziggo
Ik ga echt niet die zooi uit Amsterdam sponsoren als ik dat niet hoef, ik vond het gezicht wat die vent ook wel leuk om te zien toen ik dat zeiquote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
Een volwassen man die het Ajax Feyenoord argument gebruikt. Dan ben je nog zieliger dan ik dacht. Groei op man.
Ja waarschijnlijk had hij medelijden met jequote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ga echt niet die zooi uit Amsterdam sponsoren als ik dat niet hoef, ik vond het gezicht wat die vent ook wel leuk om te zien toen ik dat zei
U zei?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:29 schreef JF_ het volgende:
Ziggo doet geen glasvezel voor particulieren. Gewoon weer zo'n slap ouwehoerende deurverkoper, uitlachen en wegsturen.
dat iemand je aankijkt alsof je een kleuter bent, dat is wel leuk?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ga echt niet die zooi uit Amsterdam sponsoren als ik dat niet hoef, ik vond het gezicht wat die vent ook wel leuk om te zien toen ik dat zei
Sterkte alvast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:18 schreef Mikeytt het volgende:
Ziggoschijtbedrijf.
Ik zit er nog wel, maar stap binnenkort over op Odido
Jij hebt toch godverdomme een telefoonlijn?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:27 schreef junkiesietze het volgende:
ziggo bied niet eens glasvezel aanraar verhaal.
De vve in mijn flat weigert om glas aan te leggen in de flat godverdomme, ik zit wel vast aan ziggobijna 80e per maand. maar wel 750mbit
Heb Odido al voor de telefoon en nooit problemen mee gehad..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:52 schreef Sleeping_Dogs het volgende:
[..]
Sterkte alvast.
https://radar.avrotros.nl(...)provider-odido-60566
Dat is geen glasvezel tot in de meterkast, het laatste stukje is nog altijd over koper. Dat ziggo t wel glasvezel noemt snap ik ook wel, klinkt in marketing veel beter dan coax want modern en zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
U zei?
https://www.ziggo.nl/inte(...)lijken#postcodecheck
VVE kan zelf geen glas aanleggen want providers *eisen* keihard hun eigen glas. Hier kwam eerst odf, toen kpn, maar puntje bij paaltje zijn ze allebei opgehouden want te weinig potentiële klanten. Terwijl het zo simpel kan, gewoon via vve een of twee keer singlemode glas aanleggen vanuit alle woningen naar een centraal punt in kelder, en iedereen kan daarop koppelen wat ze willen. Maar nee....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:27 schreef junkiesietze het volgende:
ziggo bied niet eens glasvezel aanraar verhaal.
De vve in mijn flat weigert om glas aan te leggen in de flat godverdomme, ik zit wel vast aan ziggobijna 80e per maand. maar wel 750mbit
? Ik heb gewoon glasvezel tot in de woonkamer in dat speciale kastjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:45 schreef JF_ het volgende:
[..]
Dat is geen glasvezel tot in de meterkast, het laatste stukje is nog altijd over koper. Dat ziggo t wel glasvezel noemt snap ik ook wel, klinkt in marketing veel beter dan coax want modern en zo.
Het merendeel gaat ook prima en bij iedere provider gaat er wel eens iets mis. T-mobile had ik vroeger veel gezeik mee en bij Vodafone weten ze soms ook niet wat ze dus. Zolang het maar goed opgelost wordt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb Odido al voor de telefoon en nooit problemen mee gehad..
Dit is ook zo sneuquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zei dat ik tevreden was bij KPN en niet graag naar Ziggo ging gezien slechte ervaringen met ze in ver verleden en dat ik niet graag Ajax sponsor als Feyenoord supporter.
Snap ik, maar ik bedoel dat de VVE het aanleggen tegenhoud, VVE wil dat het in de meterkast komt, maar onze ziggo kabels lopen langs de gevel en komen in de woonkamer binnen, dus om dat bij iedereen door te trekken naar de meterkast is een teringklus.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:50 schreef JF_ het volgende:
[..]
VVE kan zelf geen glas aanleggen want providers *eisen* keihard hun eigen glas. Hier kwam eerst odf, toen kpn, maar puntje bij paaltje zijn ze allebei opgehouden want te weinig potentiële klanten. Terwijl het zo simpel kan, gewoon via vve een of twee keer singlemode glas aanleggen vanuit alle woningen naar een centraal punt in kelder, en iedereen kan daarop koppelen wat ze willen. Maar nee....
En geen Europees voetbal op de Nederlandse TV kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:03 schreef dezomervoorbij het volgende:
Dan kan je ook geen Heineken/Bud drinken, niet naar Curaçao op vakantie, zaken doen met ABN Amro, Coca Cola drinken of Adidas kleding dragen.
Doe niet zo eigenwijs, Ziggo biedt geen glas aan tot en met jouw huis.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
? Ik heb gewoon glasvezel tot in de woonkamer in dat speciale kastje
Zelfde hier gehad!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben al vele jaren klant bij KPN, ik heb nog internet via adsl omdat ze glasvezel hier in de flat niet kunnen doortrekken omdat ze op een verdieping het niet willen of niet reageren.
Vanmiddag een mannetje van Ziggo aan de deur, die mij kwam vertellen dat KPN de adsl verbindingen eruit ging gooien en dat hun wel de mogelijkheden hadden mij glasvezel aan te bieden.
Toen de man vertrokken was KPN gebeld, er klopt niks van het verhaal en mocht dat ooit gebeuren dan hoor ik dat van hun persoonlijk en zorgen ze voor een alternatief
Klacht: De leugenaars van Ziggo
Dat is dan geen ziggo, of je hebt een hele zeldzame variant (voor zover mij bekend doet ziggo wel glas maar alleen voor zakelijke klanten).quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
? Ik heb gewoon glasvezel tot in de woonkamer in dat speciale kastje
ze liegen niet, maar ze vertellen ook niet de gehele waarheid.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
U zei?
https://www.ziggo.nl/inte(...)lijken#postcodecheck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |